Jump to content

tanken lekker..


H.Kristiansen

Recommended Posts

tanken på granadan lekker.. det kommer i skjøten på tanken, så er ikke veldig enkelt å få sveisa den.. :whistling:

 

noen som har noen gode ide'er? :smartass:

 

har en helt ny tankt til 2.8 gasser ligende, om noen kunne tenke seg å bytte denne mot en jeg kunne brukt! :wacko:

 

 

NB! ny på forumet!

 

mvh.

82. Granada 2.8 EFI

92. bmw 525TDS

89. Sierra IS-t

andre gamle tyskere å en russer!

Link to comment
Share on other sites

gni på med et såpestykke.. det holder en stund..

 

eller så er kjemisk matal en vinner.. er en audi her som har gått med det i flere år alt uten problemer..

 

 

jeg er ikke sikker på om jeg forstår den siste setningen der. Audi uten problemer? HÆ!

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

hehe, audi uten problemer ja, vart feil skrive det.. :whistling:

 

begynte å se litt nermere på det i dag, å tror det kanskje kommer rundt påfyllingsrøret.. så der er det masse sicafleks nå :twisted:

 

ellers takk for tips.. skal undersøke de prokuktene som tetter hvis det bli behov for det.. :rolleyes:

82. Granada 2.8 EFI

92. bmw 525TDS

89. Sierra IS-t

andre gamle tyskere å en russer!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en gummipakning rundt påfyllingsrøret. Dersom det er denne som ikke er tett, så fikke en denne ny via Klokkerholm iallefall. Vil tippe at MECA og Mekonomen også kan være behjelpelige. Det blir ofte veldig reint og fint rundt pakningen dersom den lekker da bensinen naturligvis vasker bort alt støv, understellsmasse etc. Jeg ville også kikket under tanken der tankbåndene går. De gegynner gjerne å lekke der etter at det har begynt å ruste mellom bånd og tank.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...