Jump to content

lyspærer?


2.3 GL

Recommended Posts

Det må vel være for 24v minst da? Sterkeste 12v H4 jeg har vært borti var ca 110/90w, og lyset var ikke noe merkbart bedre enn emd 55w, men varmen var mye høyere :blink:

Ikke at jeg vet hva pia lamper er for noe, men de høres pen ut ^_^

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

neida. er 12v men 135/90w er ikke veldig vanlig. syns det virker som det går mest på lysintensiteten jeg. jo høyere watt jo sterkere lys i lysfeltet men syns ikke feltet blir noe større.

 

 

dette er noen store 1000-metere som er ment for rallybruk.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Holdbarheten på de biltemapærene er sånn i snitt to til tre uker. Og de lyser dårligere enn std 60/55W av god kvalitet. Hør på TrollTuning i hønefoss. Der har de gromme pærer.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

jeg er faktisk fornøyd med de biltema pærene jeg har hatt fram til nå. ca et halvt års leve tid på de 100/80w gold pærene jeg har hatt.

 

kanskje jeg skal svinge innom han en tur snart da å kikke etter pærer

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

jeg kjørte med 130/90w biltema pærer sammen med nytt ledningsnett på sedan i fjor vinter og nå har dem blitt brukt på firmakassa i 3måneder.. så synes de holder greit jeg :) husker ikke hvordan det lyser org på sierra lenger, men de ga vesentlig bedre lys i firmakassa ivertfall..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...