Jump to content

Dilldall til Kuga


2.8i TIC

Recommended Posts

Har du den store nav. skjermen så er vel kamera standard? Sånn var det på min i alle fall..

 

Har du funnet noe dilldall??

1965 Ford Cortina GT Modified

1967 Ford Galaxie 2dht 390 c6

1977 Ford F-250 408 cleveland 4speed man.

1986 Ford Scorpio 2.0 i ohc

1978 Ford Taunus 1.6 stv 117000 km

1988 Ford Sierra 2l i ohc. Brukes på isen.

1996 Ford F-250 4x4 crewcab. 375hk/710Nm

2012 Ford Kuga 163hk Diesel.Individual.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

har du Led kjørelys? og eller evnt led lys i sprederne, parklys, interiørlys og skiltlys.

Regner med du har Bixenon hovedlykter, hva med å bytte ut de ekstra fjernlysene til 55w xenon. Det gir et helt sinnsykt mye bedre fjernlys.

Link to comment
Share on other sites

har du Led kjørelys? og eller evnt led lys i sprederne, parklys, interiørlys og skiltlys.

Regner med du har Bixenon hovedlykter, hva med å bytte ut de ekstra fjernlysene til 55w xenon. Det gir et helt sinnsykt mye bedre fjernlys.

Er det noen som har noen tips til hvor en får kjøpt LED og Xenon med god kvalitet? Er jo en jungel det markedet, så noen referanser og eller erfaring hadde gjort seg :)

Og om noen har montert xenon i fjernlysene hadde det vært veldig kjekt med en beskrivelse.

2014 Ford Kuga Titanium X 140hk

2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk
2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er forskjelligt å få tak på. Jeg monterte ms-dedsign ledd lys, som kjørelys på min. De har svart bakgrunn istedet for sølv, som er org på de nye. Stor spoiler på bakluka, sideskjørt og individual front er også noe, allt kan kjøpes gjennom Ford. Får også diverse stigtrinn typer og panser "spoiler"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...