Jump to content

Datasprut + T3 Turbo


Servofrøken

Recommended Posts

Hei.

 

Er ute etter datasprut (med alt som måtte følge med av ledninger, følere, trigger hjul ol.) til IST bygg.

 

Og en pent brukt T3 turbo, uten for mye slark.

 

Noen som har?

 

 

Østlandet, Vestby.

 

977 19 563

 

Med vennlig hilsen

Pål Eriksen

Edited by Servofrøken

06 BMW Z4 2,5 SI *godværs-bil*

04 Ford Connect 1,8TD *Pendlebil*

87 Ford Sierra Sedan IST *Prosjekt*

83 Ford Sierra XR4I 24v. BOB Cosworth *Grombil* :D

***97 Ford Courier *SPIKER* ***

Link to comment
Share on other sites

Retningslinjer for annonseforumet:

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser:

- Telefonnummer

- Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis

'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'

 

Hei, jeg ha liggende en ubrukt MS2 med eec-iv adapter for salg. Adaptret må lages ferdig, men det gjøres enkelt på dine ønsker :) Og kabel imellom MS og adapter lages med ønsket lengde. Dette krever at det orginale ledningsnettet i bilen din er i god stand. Triggerhjul og eventuelt wasted spark er ikke noe problem, men da må det legges opp ekstra ledninger. Innsugstempgiver og breibåndslambda må du koble opp.

Pris er satt til 6000,- + porto, + litt ekstra om du skal ha veldig mye mods.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Ikke v-band nei. Orginal cosworth flens med 3 pinnebolter. Intern WG inkl aktuator ja.

 

Hvordan er det med slakk i den da? :) Og til hvilken pris?

 

Hei, jeg ha liggende en ubrukt MS2 med eec-iv adapter for salg. Adaptret må lages ferdig, men det gjøres enkelt på dine ønsker :) Og kabel imellom MS og adapter lages med ønsket lengde. Dette krever at det orginale ledningsnettet i bilen din er i god stand. Triggerhjul og eventuelt wasted spark er ikke noe problem, men da må det legges opp ekstra ledninger. Innsugstempgiver og breibåndslambda må du koble opp.

Pris er satt til 6000,- + porto, + litt ekstra om du skal ha veldig mye mods.

 

Hei. Takk for svar.

 

Ledningsnettet som sitter i er en god blanding av vanlig forgasser med IS nett "sydd" inn. Men tror det skal se helt og greit ut. Må nok i så fall ta en oppryddning der.

 

Virker som du har god peilig på dette, har sett litt på Micro Squirt. Vet du forskjellen på det og MS 2 som du selger?

Trenger et sprut som jeg enkelt kan sette opp og tune slik at motor riktig mengde suppe.

 

Følger tempgiver og lambda med :)?

 

Takker for svar!

06 BMW Z4 2,5 SI *godværs-bil*

04 Ford Connect 1,8TD *Pendlebil*

87 Ford Sierra Sedan IST *Prosjekt*

83 Ford Sierra XR4I 24v. BOB Cosworth *Grombil* :D

***97 Ford Courier *SPIKER* ***

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Haltech e6X med flying lead liggende. Dette er kun brukt 1 gang i bremsebenk. Det tar stort sett alt av orginale sensorer, styrer bensinpumper, kjølevifter, har launch control, antilag +++.

Selges 6000 kroner.

IMAG0692.jpg

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Haltech e6X med flying lead liggende. Dette er kun brukt 1 gang i bremsebenk. Det tar stort sett alt av orginale sensorer, styrer bensinpumper, kjølevifter, har launch control, antilag +++.

Selges 6000 kroner.

IMAG0692.jpg

 

Det var noe annet igjen ja :D Hehe, hva er forskjellen på Haltech sprut og MS / Micro Squirt?

 

Hvilke sensorer førlger med?

06 BMW Z4 2,5 SI *godværs-bil*

04 Ford Connect 1,8TD *Pendlebil*

87 Ford Sierra Sedan IST *Prosjekt*

83 Ford Sierra XR4I 24v. BOB Cosworth *Grombil* :D

***97 Ford Courier *SPIKER* ***

Link to comment
Share on other sites

Det var noe annet igjen ja :D Hehe, hva er forskjellen på Haltech sprut og MS / Micro Squirt?

 

Hvilke sensorer førlger med?

Etter min mening så er forskjellen mellom haltech og ms at det er mange mange mange klasser høyere i kvalitet, og funksjoner, drifsikkerhet, support etc.

 

Følger ikke med noen sensorer, da den bruker de som sitter på motor alt. Men den har innebygget map-sensor så den er selvfølgelig der.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Virker som du har god peilig på dette, har sett litt på Micro Squirt. Vet du forskjellen på det og MS 2 som du selger?

Trenger et sprut som jeg enkelt kan sette opp og tune slik at motor riktig mengde suppe.

 

Følger tempgiver og lambda med :)?

 

Tror jeg har ekstra innsugstempgiver som kan følge med. Vanntemp bruker du den orginalet til. Ettersom orginal innsugstempgiver sitter i luftmengdemåler er det greiest å bytt denne :)

Microsquirt er som navnet beskriver en mindre versjon av MS2, først og fremst beregnet på kjøretøy med få sylindre, slik som mc, snøskuter, eller bil der plass og vekt er viktig. Ekstrafunksjoner er svært begrenset og modding er avansert, og du har ikke mulighet for å drive veldig mange dyser.

MS2en jeg har for salg var opprinnelig tiltenkt en dohc turbo, men det skal ikke mye forandring til for å bruke det på en ohc. Du får gi ett hint om du er interessert, gjerne på PM :)

Tror jeg skal ha ekstra 4bars map sensor også om det er interesangt.

 

Skal du sammenligne E6Xen mot en MS så blir nok en MS1 med noen få mods det mest sammenligbare.

På generell basis liker jeg Haltech sine produkter, men har litt avsmak for E6 :glare: Vet om noen vellykkede prosjekt med E6X på motorer med lav til moderat litereffekt, men vet om flere der det har vært problem med selve hjernen, enten deffekt, eller rett og slett for liten justeringsmulighet, og elendig support fra Haltech.

Men det får være min personlige mening...

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening så er forskjellen mellom haltech og ms at det er mange mange mange klasser høyere i kvalitet, og funksjoner, drifsikkerhet, support etc.

 

Følger ikke med noen sensorer, da den bruker de som sitter på motor alt. Men den har innebygget map-sensor så den er selvfølgelig der.

Er det windowsbasert programvare på denne?

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Når det står X bak E6 så er det windowsbasert ja. Tuningsoftware fins på Haltech sine sider for de som vil.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...