Jump to content

87 Xr4x4


86Sierra

Recommended Posts

sir alexander skal vel selge sin xr4i... utifra info og bilda han la ut å virker den som ein bra xr4i, men er gammel så treng heilt sikkert litt, men er nok blant dei bedre. lgger vel ei annonse her inne, men han satte den vel til vinterlagring så skulle vel selges til våren i såfall...

 

 

der var den er vist bytta nick også..

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/65055-83-sierra-xr4i/

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Et lite søk på skattelistene bekrefter vel mistanken din :)

 

MARTIN HJELMERUD

 

Født 1990 (22 år). Bosatt på 1339 VØYENENGA i Bærum kommune (Akershus).

 

Skyt meg gjerne hvis jeg tar feil, men trodde ikke mk2 fronten kom før i 88-89 jeg?

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Er vel litt forskjell på xr4i og xr4x4, men dog så er det der en drømmepris.

 

Det vet jeg godt. Men det var bare for og ta en sammenligning ;)

 

Prismessig så er vel xr4i blitt litt mere verdt.så det er nok drømmepris ja. Men jeg er interessert i en xr4i til om du skal selge (@86Sierra).

 

Du får vel ikke solgt en XR4i til den prisen vel? Selv i god stand? Det lå en hvit en ute på finn til 39 000, men ble vel ikke solgt før den var satt ned til 28 000. Den var vel forholdsvis i god stand men uten el.vinduer og trip comp etc

 

Xr4'en min skal ikke selge nei :P

Edited by 86Sierra

1999 Mondeo 1.8
1984 Sierra xr4i
1978 Capri 2.0 S

1972 Pontiac Firebird 

Link to comment
Share on other sites

lurer på om ikke d var denne som sto til salgs i vesterålen i fjor som jeg HOLDTE på å kjøpe. da gikk den for 15 tusen, dumme kjerringa solgte den til han fordi han påsto at han hadde bestilt flybillett nordover !!

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

sir alexander skal vel selge sin xr4i...

 

Jeg vet men det var vist ikke før til våren, og ting skulle gjøres først.

 

Du får vel ikke solgt en XR4i til den prisen vel? Selv i god stand? Det lå en hvit en ute på finn til 39 000, men ble vel ikke solgt før den var satt ned til 28 000. Den var vel forholdsvis i god stand men uten el.vinduer og trip comp etc

Xr4'en min skal ikke selge nei :P

 

Jeg ser null problem i å betale godt for en god vare!! Mange kniper på krona for så å irritere seg over at bilen ble solgt til noen andre, går deretter å kjøper vrak som til slutt ender med å bli dyrere. Er det bra det som selges så er 40 ingen problem. Min mening.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...