Jump to content

Banekjøring med Capriklubben 7. juni 2012


Recommended Posts

Fikk jeg velge hadde det blitt MoiRana hvis noen spanderer turen m/biltransport og kost & losji....

 

Aldri vært kø på klubbkjøringene. Som regel får du kjøre så mye du orker! Spør Banaiøra- han har erfaring.

 

MVH RS

Høres bra ut, får prøve stv litt, er ikke noe i autoslalom egentlig, men artig å få brukt redskapen litt. :)

Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut, får prøve stv litt, er ikke noe i autoslalom egentlig, men artig å få brukt redskapen litt. :)

 

Er ikke så seriøst her som med fcn. Mest for å få brukt litt redskap. Jeg pleier å spole mye der, da capri gutta liker best å sparke i dekka. :D

Link to comment
Share on other sites

Kommer nok for å titte på gromme klassikere :)

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Mye dekksparking & kaffedrikking iallefall for noen av oss....

Høre med det å, har du noe goe fjærer til stv mi eller? 72mod med 6er i fronten, Taunus om det var tvil. stive, men helst ikke så mye senk, da passe ikke 17 tommera. :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm....

 

Har null, nada, ingen data på Taunusfjørene som er i salg.... Husker ikke om det var Spax el.a. du handlet av meg for noen år tilbake? Hva mener du om stivheten på dem, da?

 

Rallydesign oppgir flg: V6 fjærene er slappere (145 lbs) men 1" lenger enn sedan. OHC- fjører finnes i 190 lbs. Og takke seg til, de har jeg på lager..... Vel og merke med 1" senking. Kun en måte å sjekke hvordan det vil funke..

 

Har du bygd deg doble stabstag, da? Bruk klammer og sett på et ekstra, gjerne både foran og bak. Sett et par spax, Koni eller GAZ på hardeste setting og sammen med litt fikling med hjulvinkler (camber) og et sett brukte gateslicks burde du forbedre deg 5- 10 sek. MINST!

 

Snakkes.

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...