Jump to content

"RS 500" nedre vinge


xr4ti

Recommended Posts

Altså..

 

2.0L flippen er identisk til RS500 flippen bortsett fra utsparingen til halsen på vingen, nettopp som han sier i annonsen. Ser ikke helt hvor "ugglene" ligger, det er det det er.

Spenstig pris dog, mun så er nok ikke disse å få tak i nye lengre heller.. :lol:

Edited by Akselander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke dette jeg.. hvor er uglene i mosen henn?? :blink:

 

syes dette virket ganske greit jeg, bortsett fra prisen.. om han for solgt den for det så legger jeg ut min på finn tvert! ;)

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Det delenr han har gjelder ihverfall til sedan cosworth/rs fra 15-08-91 til 15-01-93 i følge FordEcat. hehe Koster 2855,- ny

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

Vet prisen er noe høy, men har ikke behov for å selge den egentlig. Jeg prøvde å få tak i ny på Ford for noen år siden, da ble det sjekket om det kunne ligge noen i utlandet, men det var tomt. Dette er jo for de som kjenner til denne typen spoiler en "drit" spoiler. En ny er helt glatt, men står den i litt i sola, blir den porete. Jeg vil gjerne se en som har en som er penere enn denne ;-) Er så klart åpen for bud (glemte å skrive det i annonsen) Og hvis det er noen som virkelig trenger en spoiler, så kan vi bli enige om en veldig god pris:-)

 

Atle

Edited by Cosmort
Link to comment
Share on other sites

uglene i mosen kommer vel av at dette liksom blir annonsert som en rs500 vinge...men at det DA må SKJÆRES ut til det.

klarer vel heller ikke helt se at den ble SKJÆRT ut for hånd når man bestilte vingen til en rs500.

 

vinga her er vel kun til en 2.0L,ferdig liksom:)

Link to comment
Share on other sites

RS500 vinga er laget av ein litt hardere/bedre plast så den blir ikkje porete over tid slik den vanlige Sierra vinga blir!

Å skjære ut den biten er ikkje så lett som ein kanskje skulle tru, så det er somregel lett å spotte hvis noen har vært i gang på egen hånd.. Håper det er ein nøye kar som kjøpte

denne slik at den ikkje blir ødelagt da :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...