Jump to content

2 eiers '83 Granada


Luthor

Recommended Posts

Ja, denne så ganske enkelt skikkelig velholdt ut! Første eier krysset av raust i utstyrslista også. Nesten litt rart at bilen i stedet ikke er en 2,3 GL med soltak...

 

edit) ved litt nærmere ettersyn er det nettopp det den er, en 2,3 GL, men uten soltak dessverre...

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Tja... Den er sikkert en grei bil, men er det en L, så er jo både interiør og eksteriør uorginalt, litt merkelig lakkering, de har giddi å lakke motorrom relativt grundig, men døråpninger, nei.

 

Kan jo være det er en 2.3 GL med kjørekomputer, elvinduer etc(tysk/sveitsimport?), og da kan det jo stemme, men tipper dette er en relativt ombygd bil, så da beror det på hvor grundig gjort det er?

 

Nei, jeg skal ikke sitte her å rakke ned på en bil som jeg ikke en gang har sett i virkeligheten, om det virker slik, jeg er bare skeptisk med biler som virker tukla med.

 

Forøvrig trodde jeg ikke bilbelter var ekstrautstyr bak på mk.II s2, aldri sett en uten, og alle jeg har hatt har hatt dette fra NY(81-84 S2).

 

Forutsatt at evt. ombygging er gjort på skikkelig vis(som orginalt), og den er likebra som det virker, så er det nok ett godt kjøp, om den er verdt prisen er hver og en sin mening, det er langt mellom de gode Granadaene.

 

Nok uvitende negativitet fra meg nå....

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Granada 2,8 Ghia@ Tror negativiteten er ubegrunnet :)

Det listede utstyret er helt typisk standard GL utstyr fra 83 mod. Eneste litt uvanlige er at den har kjørekomputer, men ikke veldig spesielt for 83 mod. GL egentlig.

Og du veit, damer er ikke alltid helt inne i dette med en bils riktige utstyrsbetegnelse :)

 

Men ser nå som du sier at bilen er fargebyttet til svart, uten at det er lakkert inne i blant annet døråpninger. Drar dessverre ned inntrykket en god del :(

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Er det en GL så er jeg som sagt ikke skeptisk til det i det hele tatt, men er det en L som det masse gjort på ville jeg prøvd å forsikre meg så godt som mulig at det var gjort på en bra måte.

 

Mest sannsynlig er det en kjempebra bil, og den så jo utvilsomt bra ut på bildene foruten litt manglende lakk i døråpninger. Virket dessverre litt mere negativ enn jeg var ment å være.

 

 

Granada er en bra bil uansett, og ser den like bra ut som på bildene, så er den nok ikke dum.

Edited by Granada 2.8 Ghia

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Dette er nok en original bil ja, bortsett fra lakk.

Men må jo tilføye at jeg ikke finnes skeptisk til ombygde biler. Har jo selv en "2,8 injection" med alt tilhørende utstyr og detaljer, og ingen i verden greier å avsløre at den originalt er en 2,3 L Jubileum ^_^

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...