Jump to content

Sote ruter


Editorial

Recommended Posts

Skal du ta Bakruten og sideruter hos ett prof firma kan du regne med alt fra 7000 til 11000kr. Litt avhengig av firmaet du velger og hvilken film kvalitet de tilbyr. Merk deg også att de fleste "bakgårds firmaer" legger på filmen uten å ta rutene ut av bilen. De aller mest jalla firmaene lar det også være igjen en 5mm stripe på toppen av ruta uten film. Styr unna disse. De virkelig proffe tar ut rutene og legger filmen helt ut både på siden og på toppen.

 

Ett alternativ er selvfølgelig å få det gjort privat. Da ender du nok på max 3000kr med prof film.

 

kan jo bare ta turen til kimsa, så blir det i orden ;) eller hva kimsa ? hehe

Takk for reklamen. :-)

Link to comment
Share on other sites

Skal du ta Bakruten og sideruter hos ett prof firma kan du regne med alt fra 7000 til 11000kr. Litt avhengig av firmaet du velger og hvilken film kvalitet de tilbyr. Merk deg også att de fleste "bakgårds firmaer" legger på filmen uten å ta rutene ut av bilen. De aller mest jalla firmaene lar det også være igjen en 5mm stripe på toppen av ruta uten film. Styr unna disse. De virkelig proffe tar ut rutene og legger filmen helt ut både på siden og på toppen.

 

Ett alternativ er selvfølgelig å få det gjort privat. Da ender du nok på max 3000kr med prof film.

 

 

Takk for reklamen. :-)

 

7000-11000 kr??????er folk helt gale eller...og folk klager på verksted regninger at det er dyrt.djesus.hehe

Link to comment
Share on other sites

Det var da volsomt til priser da Kimsa :unsure: Når jeg fikk lagt film på alle rutene mine her i Moss, så kostet det meg ca 3500 kr (usikker på prisen men det var under 4000 kr), han bruker 3M film å gir også garanti på jobben - heller ikke noen sånn 3 mm glippe øverst som du snakker om. Han tok ikke ut sideruter for å legge på filmen, men vet at dørtrekk ble plukket av. Rutene er like bra i dag som for 2 år siden når filmen ble montert :)

 

Ønsker trådstarter mere detaljer om det firmaet jeg brukte så bare send meg en PM.

Det er den billigste prisen jeg har hørt om faktisk. 3m filmen koster jo nesten 300kr meteren, så de som gjorde jobben hos deg hadde knapt nok 1500kr for jobben de da.

 

Fikk du gjort det svart eller var det inkludert mva og alt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...