D.D.Wernberg Posted October 15, 2012 Posted October 15, 2012 Nederste kan også minne om en kontakt til coil, men rart om det skulle være dobbel opp, så holder litt mer truckdriver, litt usikker på øverste Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
Granada 2.8 Ghia Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Trodde den som forbandt bilnett med motornett var 5-pins jeg, og fargene stemte ikke helt heller i mitt hode.Svart kan indikere tenningspluss, men ikke helt sikkert, er ikke den innsuget er koblet til på? Den siste kontakten sliter jeg med å plassere, hvor sitter den, og ledningsfargen er... Tenker først på forvarminga av innsuget på forgasser.Rimelig sikker på at stikket til tempsensor har svart gummi, tror ikke denne røde er verken til coil eller tempføler. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
drev91 Posted October 16, 2012 Author Posted October 16, 2012 Akkurat nå er ingenting kobla.. bare prøvd den der på det øverste bildet på innsuget! Og kan godt hende den er til noe med lambdasonden som var der engang itiden, att den var skjøt med en kontakt der, men jeg aner ikke! angående kontakt nr2 er den ligger den i nærheten av der den forgasser hjernen sitter! ved forskjermen på førersiden altså! og den er svart med en rød stripe!
drev91 Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 ingen som hadde noe flere forslag til hva di kan være til??
Granada 2.8 Ghia Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Svart med Rød stripe, er ikke det ledningen til starteren? På eldre forgassereutgaver går det en ledning fra starter til formotstand, mulig det kan være noe "ekstra" ledningsnett siden det tydligvis er noe hjemmelaga. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
drev91 Posted October 28, 2012 Author Posted October 28, 2012 den ligger på feil side, og startern funker ¨nå som den skal! så det veit jeg ikke! Det er mye mulig!
Recommended Posts