Jump to content

Referat fra Autoslalom på Gardemoen


Guest 2qute

Recommended Posts

ja, vi har desverre ikke fått flere bilder ennå.. det er kun bilder 2qute og jeg har tatt. og vi hadde ikke veldig mye tid til å ta bilder. ¨så har dere bilder fra helgen så kan dere sende de til Liero eller meg så skal vi legge dem ut på samme siden

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo bli det var jo ikke så mange som kjørte Morty.

 

Og er jo typisk å klage når man ikke møtte opp selv? Glemte kamera begge dager. Men så var jeg der da, og det slår både stilbilde og film.. :P

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo bli det var jo ikke så mange som kjørte Morty.

 

Og er jo typisk å klage når man ikke møtte opp selv? Glemte kamera begge dager. Men så var jeg der da, og det slår både stilbilde og film.. :P

 

Hvis det er meg du mener, så var jeg der ja. Klager ikke, men trodde da dere tok noen bilder av bilene som faktisk kom.

Link to comment
Share on other sites

Og er jo typisk å klage når man ikke møtte opp selv? Glemte kamera begge dager. Men så var jeg der da, og det slår både stilbilde og film.. :P

 

Hvis det er meg du mener, så var jeg der ja. Klager ikke, men trodde da dere tok noen bilder av bilene som faktisk kom.

Var du der vil jeg takke for oppmøte! Uten oppmøte blir det ikke treff vet du. Så ikke slik ut av teksten din.

 

Når det gjelder media fra styret så var vi mer enn nok opptatt med arrangeringen.

Vi hadde tross alt en vare å levere. Dette var treffpremieren for FMCN, og vi følte alle en forpliktelse.

 

Det er ikke bare å fikse treff for de som tror dette. Påmeldingsresponsen på trefftråden som har stått pinned siden 8.04.2005 var skuffende liten så vi hadde våre tvil om denne dagen nesten daglig..

Det ligger nøyaktig 2 måneder med frivillig arbeid etter 8-16jobben med innvolverte bosatt i hvert sitt fylke bak denne dagen så vi håper på forståelse for at ikke alle ønsker kunne oppfylles.

Link to comment
Share on other sites

:) Kommer på alle treff dere arrangerer jeg vet du. Kjempefint at dere står på og får gjennomført sånt. Ikke meningen å være krass tidligere, dere hadde nok hendene fulle der, så det ut som ;)

Men det stod jo så mange fiine biler på plassen der, hva med noen nærbilder og slikt?

Så hvis noen sitter på mange bilder, få de ut ja :D

Link to comment
Share on other sites

Guest 2qute

Normalt er kameraene til de i styret fulle av bilder etter endt treff! Denne gangen hadde alle hver sin arbeidsoppgave å ta seg av, innen vi var ferdige med disse var jo bilene vekk... Så desverre, ikke bilder fra oss denne gangen. Men mange som knipset, og det vil bli lagt ut når vi får det tilsendt.... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Morty! har du tilgang til DV kamera kan du muligens få låne råtapen.... siden jeg stikker hjem til valødres nå. å ennå ikke fått fiksa det!!!:(

 

trigger? hva mente du med det? eru så lei bilen hans? hehe..... får jeg en kasse pils om jeg dråpper bilen hans på filmen jeg legger ut? hahaha

 

facke leg? hahaha.. bruke ikke det jeg.... fikk i dag høre av et smårips at jeg så ut som 20++++ med skjegget... så da forsvant det ganske fort.. men men... de på pole mene nå jeg er 20+ så:) hahaha

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...