cossi1 Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 (edited) Hei ForumLurer på om det skal være bagrunslys i de 4 bryterne .Varme frontrute ,varma bakrute . autobanetakelys og sprederene framme.Når jeg trykker på så kommer det lys , men skal det være bakgrunslys i de bryterne , som det er i varmeap ? mvhCossi1 Edited December 29, 2012 by cossi1 Sierra cosworth 4x4 92
Ghost00 Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 (edited) hmm Jeg tror ikke det skal være lys i de før man trykker på de. iallfall ikke lys hos meg. mener jeg å huske iallfall.. har ikke tenkt over det. Edited December 29, 2012 by Ghost00
D.Toft Posted December 29, 2012 Posted December 29, 2012 ja det skal være bakgrunns lys.er desverre ett fåtall av dem gamle bilene der dette virker.er en liten diode inni der.
Christer_Martinsen Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 (edited) ja det skal være bakgrunns lys.er desverre ett fåtall av dem gamle bilene der dette virker.er en liten diode inni der.Kan også legge til at disse bryterene begynner å bli vanskelig å få tak i nye fra Ford. Sjekket dette i høst, og da var det avbestilt (utgått) fra hovedlageret i Tyskland. Var 2-3 forhandlere her i Norge som hadde 1 bryter hver seg. Jeg hadde noen nye brytere liggende, som egentlig var til mk1-2 mondeo, åpnet disse og loddet diodepærene i disse over på bryterene som skulle i Cosworthen. Fungerte greit det Edited December 30, 2012 by Christer_Martinsen Ford Sierra Cosworth 1988 2wdFord Sierra Cosworth 1990 4x4
grcossie Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Er bare å lodde inn nye lyspærer, har gjort dette mangen ganger
LordSnick Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Hvilken type led skal man bruke her? SKulle ha fiksa på 3-4 av de selv. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
D.Toft Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Kan også legge til at disse bryterene begynner å bli vanskelig å få tak i nye fra Ford. Sjekket dette i høst, og da var det avbestilt (utgått) fra hovedlageret i Tyskland. Var 2-3 forhandlere her i Norge som hadde 1 bryter hver seg. Jeg hadde noen nye brytere liggende, som egentlig var til mk1-2 mondeo, åpnet disse og loddet diodepærene i disse over på bryterene som skulle i Cosworthen. Fungerte greit det det var ikke dumt har selv en flett ny tåkelys fremme bryter liggendes til mk2 sierra, gamle typen. kjekt å ha.
grcossie Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Er hverken led eller diode i disse, men lyspærer. Er derfor de ryker også. Varsel lyset for at bryteren er på, er diode
Christer_Martinsen Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 (edited) Er bare å lodde inn nye lyspærer, har gjort dette mangen gangerJa, det er ingen hokus-pokus det egentlig. Er bare + og - Hvilken type led skal man bruke her? SKulle ha fiksa på 3-4 av de selv.For å være ærlig, så vet jeg ikke hvor man kan kjøpe slike pærer. De er veldig små, og det er neppe Biltema vare. Derfor jeg tok pærer fra de andre bryterene. Er hverken led eller diode i disse, men lyspærer. Er derfor de ryker også. Varsel lyset for at bryteren er på, er diodeDet har du helt rett i Edited December 30, 2012 by Christer_Martinsen Ford Sierra Cosworth 1988 2wdFord Sierra Cosworth 1990 4x4
grcossie Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Jeg har kjøpt slike pærer på radio/elektro service, men har funnet ut at mazda folkene på jobb, har slike også
Recommended Posts