Jump to content

Banekjøring 2013


fiesta05

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfor ikke bare hive seg på noen av treffene som er da? Rudskogen er jo fullbooket i år, vil tro Våler er det samme, så må jo være gode muligheter for folk å kjøre?

 

Hvis noen går sammen og leier Vålerbanen f.eks 3 timer en kveld så får en kjørt så mye man orker for omtrent samme pris som det man betaler på et treff, og man slipper kø.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke prøve å få til et treff på Våler for fordfolket om det lar seg gjøre? Eller er det og en idé som bare er å forkaste og heller oppfordre folket her inne til å hive seg på andre treff.

 

Jeg har sjekket med Rudskogen, og de var fullbooket for lengst. Gjør regning med Våler også er det, men vet ikke. Er jo bare å sende en mail og sjekke det :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo bli enig i fellesskap hvilke treff i skal innvandere som en klubb! :-D

Er baner fullbooket så er det bare å kontakte andre klubber som har leid banen.

For min del er det ikke bare kjøring som er greia, men å snakke med andre og se andre biler.

Må jo kose seg litt :-)

Edited by Ghost00
TbwraZY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Publikumsgreia er jo selvsagt en bonus. Men kjappere rullering gir hyppigere kjøring. Kom ikke å si at de fleste ikke gir rimelig flatt jern på første runden. Står jo å går en halvtime før du skal utpå uansett

Det blir gjerne gassa godt første runden også men det går som regel bedre andre runden. Ihvertfall med de som har dekk som krever litt varme før de funker skikkelig. Det er selve løsningen med inn å utkjøring å ting rundt dett som tar tid.

 

Forslag nr2 til SS2 er å innføre apartheid- styre. Det er tross alt et Ford- treff, så det burde være enkelt å sile ut her.... Eller skal vi heller si diskriminere?

 

Her er jeg både enig og uenig. Det er ett Ford treff å Ford bilene burde ha førsterett på kjøring. Men å utestenge de som pleier å komme uten Ford er kanskje dumt mtp inntekt. Aner ikke hva det koster å leie banen der så det er meget mulig det ikke er mye som må til for å gå i 0 der. Uansett er all inntekt god inntekt.

 

Jeg trur uansett at det er selve oppsettet der borte som ikke er optimalt. Det må/burde være en bedre og mer effektiv løsning på kø systemet.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sjekket med Rudskogen, og de var fullbooket for lengst. Gjør regning med Våler også er det, men vet ikke. Er jo bare å sende en mail og sjekke det :)

 

Jeg skrev ikke noe om å få til noe som helst i år. Regner med at om fordklubben skal få til et treff på våler eller rudskogen så greier vel de som sitter med stillinge/r/ relatert til slikt å få til noe av dette.

For min del var jeg mest nysgjerrig på antall personer som måtte til for å leie Våler i 3 timer, og regnet med at flere sikkert var nysgjerrige. Klubben kunne jo ene og alene ha nytte av slik informasjon.

Edited by Hansien
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...