Jump to content

Bremse oppdatering...


viceguy

Recommended Posts

er originalbremsene i orden både foran og bak da? Har ikke noe problem med bremseeffekten på min mondeo ihvertfall...

-13 Ford Transit Custom 

x 04 Ford Mondeo Ambiente

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte dette kittet på ebay ifjor

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-ST-TDCi-Drilled-Grooved-Brake-Discs-Pads-/180617555720?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item2a0da52f08

 

Funker bedre enn orginal bremsene jeg hadde på min...

 

På døra til meg kom de på 2200 totalt...

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

Monde mk3 har samma skiver foran og bak uansett modell. Ville holdt meg unna EBC. Hadde det på en mk2 st200 engang og fikk dårligere bremser enn orginalt. Bremsene fadet fort enda det var redstuff og slissa skiver. Bygget om til mondeo mk3 calipere og focus st170 skiver som funket veldig bra. Vil hvertfall anbefale PAGID bremsebelegg. Funker kjempebra og fader lite selv fra høye hastigheter. Har det på en saab 9-5 og har ikke sliti med bremsene enda

Link to comment
Share on other sites

Jeg har advarsel status hilsen moderatorer som er cosworth sensitive så sikkert derfor. Uansett så kan du enten gå inn på Pagid.co.uk eller feks dette kittet her http://www.ebay.co.uk/itm/Pagid-Front-Brake-Kit-300mm-Vented-Bosch-System-Discs-Pads-Jaguar-X-Type-/350715972513?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item51a84d0ba1 . Søkte bare på "mondeo mk3 pagid" på ebay og fikk opp en del forskjellig. Hvis du spør de fleste gidder de å sende til norge. Har selv en addressse i sverige så har sjeldent problemer med å få deler.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...