Jump to content

Ford treff med Jon Jamtvedt 11.08.


Recommended Posts

Vet dette er usansynelig vanskelig, men jeg hadde en tanke i går. Om vi ikke kunne prøve, så langt det lar seg gjøre, å prøve å matche bilene som slippes ut på banen litt. Ja det er "ikke lov å kappkjøre" men noen biler er mer extreme en andre, å jeg vet det er kjipt for disse å havne bak mindre kraftige biler, serlig med få steder å kjøre forbi, på lik linje som det er kjipt å havne bak noen som skal sladde i vær sving, for ikke å spille forbi der det er murlig.

 

Vi har denne diskusjonen vert år, å så langt har det i grunn ikke skjedd stort, men hva om vi forsåker å bruke de 2 deposporene litt logisk i år? En rekke for "superbiler" å en for "normale biler"? Eller en for fri kjøring, å en for rundetid pressere?

 

Bre et forslag, jeg er klar over den extreme logistikken dette krever, men jeg tror det ville gi en bedre opplevelse for de aller fleste, å hvis vi kan bli enige på forrhånd, burde det ikke være for vanskelig å få til noe i allefal.

 

Neon som bestemmer som har noen tanker om det?

1998 Ford Puma (ST-160 Replica) Insug Nr 138

Prosjekt tråd http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69199-ford-racing-puma/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vet dette er usansynelig vanskelig, men jeg hadde en tanke i går. Om vi ikke kunne prøve, så langt det lar seg gjøre, å prøve å matche bilene som slippes ut på banen litt. Ja det er "ikke lov å kappkjøre" men noen biler er mer extreme en andre, å jeg vet det er kjipt for disse å havne bak mindre kraftige biler, serlig med få steder å kjøre forbi, på lik linje som det er kjipt å havne bak noen som skal sladde i vær sving, for ikke å spille forbi der det er murlig.

 

Vi har denne diskusjonen vert år, å så langt har det i grunn ikke skjedd stort, men hva om vi forsåker å bruke de 2 deposporene litt logisk i år? En rekke for "superbiler" å en for "normale biler"? Eller en for fri kjøring, å en for rundetid pressere?

 

Bre et forslag, jeg er klar over den extreme logistikken dette krever, men jeg tror det ville gi en bedre opplevelse for de aller fleste, å hvis vi kan bli enige på forrhånd, burde det ikke være for vanskelig å få til noe i allefal.

 

Neon som bestemmer som har noen tanker om det?

Dette er ikke noe vi bestemer over. Dette er et Jamtvet sitt treff som vi hjelper til på, så at våre klubbmedlemer slipper gratis inn. Vi får premiere biler til våre medlemer osv :)

 

Blir bedre til neste år, da FCN vil ha sitt egent stort hovedtreff med utstilling, div kjøring, premiering, crusing, mat, øl, camping  og sosialt samvær osv.. fra torsdag til søndag på hele gjengen  :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke noe vi bestemer over. Dette er et Jamtvet sitt treff som vi hjelper til på, så at våre klubbmedlemer slipper gratis inn. Vi får premiere biler til våre medlemer osv :)

 

Blir bedre til neste år, da FCN vil ha sitt egent stort hovedtreff med utstilling, div kjøring, premiering, crusing, mat, øl, camping  og sosialt samvær osv.. fra torsdag til søndag på hele gjengen   :)

På Rudskogen?! Det hadde jo vært helt konge med en hel helg! :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe..Har vel sagt mere en det jeg burde gjøre nå, men kan ikke og vil ikke si så mye mere for alt er helt i boks :)

 

Det jobbes og har vært jobbet med dette lenge i bakgrunnen..

 

Men vi ligger blant de første "private" til å få leie div baner for 2014, og på 1 bane har vi førsterett siden vi var veeeeldig tidlig ute :D

 

Her er det et regnestykke som skal gå opp, og mye plannlegging skal på plass..

 

Regner med at vi kan slippe all infoen rundt jan/februar 2014 om dato, plass osv..  :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke noe vi bestemer over. Dette er et Jamtvet sitt treff som vi hjelper til på, så at våre klubbmedlemer slipper gratis inn. Vi får premiere biler til våre medlemer osv :)

 

Blir bedre til neste år, da FCN vil ha sitt egent stort hovedtreff med utstilling, div kjøring, premiering, crusing, mat, øl, camping  og sosialt samvær osv.. fra torsdag til søndag på hele gjengen   :)

 

Høres meeeeeget lovende ut :D

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke noe vi bestemer over. Dette er et Jamtvet sitt treff som vi hjelper til på, så at våre klubbmedlemer slipper gratis inn. Vi får premiere biler til våre medlemer osv :)

Men det er vel lov for dere å komme med tilbakemeldinger og ønsker for neste treff.

Blant annet en klasseindeling(ish) og legge til rette for at de mer sladdeglade kan kjøre sammen og ikke forstyrre de som ønsker å sette rundetider vil vel i bunn og grunn bare føre til flere smilende fjes etter en endt helg for begge parter.

 

Blir bedre til neste år, da FCN vil ha sitt egent stort hovedtreff med utstilling, div kjøring, premiering, crusing, mat, øl, camping  og sosialt samvær osv.. fra torsdag til søndag på hele gjengen   :)

 

Om jeg fortsatt er eier av Ranger på denne tiden skal jeg gjøre mitt ytterste for å stille opp som banemannskap. :)

Edited by Hansien
Link to comment
Share on other sites

Men det er vel lov for dere å komme med tilbakemeldinger og ønsker for neste treff.

Blant annet en klasseindeling(ish) og legge til rette for at de mer sladdeglade kan kjøre sammen og ikke forstyrre de som ønsker å sette rundetider vil vel i bunn og grunn bare føre til flere smilende fjes etter en endt helg for begge parter.

 

 

 

Akkurat som jeg sku sagt det selv. Håper dette skjer til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...