Jump to content

Noen som kjenner til denne Ford Capri 2,8 super i på Finn ?


Skybert

Recommended Posts

Det var lite info å få, er det ingen som vet noe mer om denne? vil du ikke skrive her om den så send meg pm.

Den siste ORGINALE 2.8i som ble solgt på finn sto en halv dag for høystbydene over 180 lapper så var den solgt.

Når det gjelder godkjenning med turbo så var ikke det en smal sak i egersund ihvertfall selv om det er en stund siden jeg gjorde det  :)

I tyskland ligger en PEN 2.8i på ca 10000 eur.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig skal det være, ikke enkelt å vurdere slikt nei:) Jeg er HELT nøytral her og vil ha innspill så takk for det! Jeg har en magefølelse som sier at prisen på denne er 135-145 en plass, men det er uten å ha sett annet enn det som ligger ute av bilder og samlet info. Mulig det kan endre seg + eller - hvis man tok turen å så på den. En ting er i hvertfall sikkert og det er at det mange ganger avviker VELDIG hva dem annonseres for og hva dem selges for. Angående godkjenning så fikk jeg det skriftlig gjennom søknad om en annen ombygging av capri så det varierer vel hvor i landet enda sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Blir litt vanskelig å forsvare prisen når ingen kjøper den. Man kan vel ikke si at alle voksne entusiaster har biler nok heller :)

Den blå caprien med cosworthmotor som lå ute for en stund tilbake var den godkjent? tor den var priset 220 eller i nærheten.

Link to comment
Share on other sites

Den 2.8i som ble solgt for 180+ var en premiert orginal bil, med alle skruer og klips orginale..

 

Den blå du nevner, ikke godkjent, dårlig jobb. Sist jeg så den var prisen nede i 150...

 

Jeg hadde ikke nøla å kjøpt denna for 170 om jeg kunne, da det er utrolig langt mellom rustfrie og strøkne caprier...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad det ikke er jeg som skal handle denne, har antakelig spist av meg armen før jeg ble enig med meg selv om bud. Hadde nok havna på prisen jeg nevnte over her og heller kjøpt noe annet fint om det ble avslag :)

 

Den er veldig pen å se til og jeg kunna tenkt meg denne selv men har nok rundt dørene her nå.

Link to comment
Share on other sites

Denne bilen er nok ikke priset så langt unna det jeg vil anse som riktig pris. Det basere jeg på bilens tilstand og historie i tillegg til de prisene enkelte andre Caprier er solgt for de siste årene..

 

Bilen har vært på de aller fleste Capritreff de siste 10-15 årene (minst), og den har alltid vunnet premie i klassen for ombygde Capri mk III. Så langt jeg kan huske har den aldri vært dårligere enn en 2. Plass og har vunnet utallige førsteplasser..

 

Det vil si at dette er en av Norges absolutt fineste Caprier!!

Link to comment
Share on other sites

Denne bilen er nok ikke priset så langt unna det jeg vil anse som riktig pris. Det basere jeg på bilens tilstand og historie i tillegg til de prisene enkelte andre Caprier er solgt for de siste årene..

Nokså enig i dette.

 

Et veldig bra karrosseri og interiør med godkjent turbo- motor og OK understell= verdi. Men når det er sagt; en rekke Caprier har vært solgt til priser jeg mener er altfor høye.

 

Den er verdt prisen for en "entusiast" som ønsker seg en fin gategodkjent Turbo- Capri.

 

Det denne bilen mangler er å vise at turbo- hestene faktisk er der; at den mao virker.

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...