Jump to content

Cosworth/OHC Turbomotor ønskes kjøpt!


VingeHue

Recommended Posts

Hei! Har en Sierra 3dørs IS "wannabe cosworth" med komplett styling og interiør. Jeg har brukt denne bilen en periode nå, og ønsker meg litt mer effekt;) alt av komplette, nyoverhalte/velholdte cosworth og OHC motorer med turbo er av interesse. Hvis noen også skulle ha ei rimelig sierra 2wd cosworth gearkasse, så kan det være av interesse. Holder til i Nord Odal, Hedmark, og kan kontaktes på tlf. 90820733.

Edited by VingeHue
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heihei! gromt! men tenkte mest på et rimelig OHC/DOHC turbobygg som var godt for rundt 200hk. :) Planen er å kjøre med den type oppsett til jeg evt. får tak i en donorbil, og får bilen godkjent ombygd.

Edited by VingeHue
Link to comment
Share on other sites

Heihei! gromt! men har dessverre ikke 30k å bruke på motor for tiden.. Tenkte mest på et rimelig OHC/DOHC turbobygg som var godt for rundt 200hk. :) Planen er å kjøre med den type oppsett til jeg evt. får tak i en donorbil, og får bilen godkjent ombygd.

Har en OHC med turbo stående..

 

Kan det være aktuelt?

Link to comment
Share on other sites

Ohc turbo motor med datasprut lite brukt ,ok sprut. ikke megasquirt. 20lapper.

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...