Jump to content

Front grill.


Kjenil

Recommended Posts

Delta 4x4 har mye til første generasjon Kuga. Dette firma er fra tyskland så her får du med TUV så du slipper heft og krøll med orginalpolitiet i Statens Vegvesen.

http://www.delta4x4.de/fileadmin/delta4x4/pdf/de/Ford_Kuga_12_02_K_mail.pdf

 

Norsk forhandler http://www.bgnor.com/

 

Og MS Design leverer noe som blir lekkert. http://www.ms-design.com/produkte/singleview/marke/ford-kuga-msport.html?no_cache=1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett noen annen grillsats enn den MS Design leverer. Så  da må du nok modifisere en selv. Mener du øvre eller nedre eller begge når du nevner grill?

 

msdesign-ford-kuga-sport-front.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett noen annen grillsats enn den MS Design leverer. Så  da må du nok modifisere en selv. Mener du øvre eller nedre eller begge når du nevner grill?

 

msdesign-ford-kuga-sport-front.jpg

Han har en induvidual, og den har slik grill fra før visst han har med den utv pakka. Jeg har bare innvendig på min

Link to comment
Share on other sites

Der avslørte jeg at jeg ikke har så stor greie på Kuga.

Men et kjapt søk på finn.no så viser det at ingen av Individual Kugaene har MS Design sin øvre grill med stående riller. Men den står ikke i MS Designkatalogen heller?

Dumt det for den er tøffere enn den orginale som er vannrett. Eller er det bare et synsbedrag? :unsure:

 

Uansett skal det bli tøffere grill enn Individual/MS Design så må man lage noe selv som feks skjøte inn Focus RSgrillen. En Kuga RS har ingen sett før.

 

77_1280221312_xl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja fronten på min bil er lik det bildet fra finn.no. Men den er ikke lik Ms desingn sin.

Jeg kunne tenkt meg den fra Ms, men finner ikke den øvre. Og jeg kan se for meg at den vil være tøffere uten krom-lister slik originalen er.


Ser også at det kan bli krøll med parksensorene, for de ser jeg ikke på Ms.

Men trenger bare den øvre lik Ms. :)


Noen som kan svare på om denne fra Focus 2,0 TDCI 2010 kan passe?

Kuga er jo bygd på Focus-platformen.

Syns den var tøff. :)

67_709616502_xl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den MS Design Kugaen i brosjyren tror jeg bare var en bil som ble vist frem på bilmesser. Så den var kanskje en førproduksjon for dette sier brosjyen på engelsk:

The new SPORT Kit for Ford Kuga exists of lower grill with applications in silber, front spoiler and rear apron with integrated unterdriving protection in silber, side strips, door skins, to powerful fender widenings and a roof wing.

 

Ingen spor av øvre grill der. Rart de ikke masseproduserte og solgte den øvre grillen. For det ser jo sånn halveis ut med den orginale på når man er klar over det. MS Design selges gjennom Forforhandlere så kan jo prøve der.

 

Den Focusgrillen ser høyere ut enn Kuga.

kuga-ms-design-front-6796851745289785828

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...