Jump to content

Tetnings ringer 2wd caliper


toomany cossie

Recommended Posts

Hei!

 

Vet noen hvor man kan få tak i dem små tetnings ringene i delingen på calipperene framme på 2wd.jeg har overhalings kit men det fulgte ikke med. dem som skulle vært der fra før var borte. Eventuelt noen som har ekstra som dem kan selge?

04 ford f150svt lightning

88 sierra cosworth orginal

88 sierra cosworth leke/bruksbil

92 sierra cosworth orginal 4x4 rally bil

78 capri cosworth prosjekt

76 3,0 capri zakspeed bredda, snart cosworth smitta:)

Link to comment
Share on other sites

di har jeg aldri sett i et overhalings sett faktisk.. jeg brukte di på nytt igjen da jeg delte mine, men har fått tips om at man ikke sku gjøre d
et lite tips siden du har delt calipera er å plane den lille spacern så di ringa skal ligge i, så du er sikker på at d blir tett når du monterer sammen

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Er nok de små der han mener. Fikk slike av en kompis, han hadde slike i en stor WÜRTH-koffert med O-ringer. Mulig en maskinforretning har slike?

Kan heller ikke huske at de små følger med i de enkle settene. Har et slikt sett fra Mekonomen liggende og et fra Bigg Red og ingen av de har disse mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ja er dem små jeg trenger, jeg får ta en tur innom en forhandler (tess, hydroscand ol) og se hva dem har av ringer. Det var jo ikke så værst pris på komplett sett med stempler inkludert men.. Jeg får vel ikke dette settet i hus før rally Telemark 18-19 sep. Jeg bruker disse kalippere bak som oppgradere bremser.

Jeg tenkte å sjekke om allt er plant før jeg monterer det i sammen igjen ja.

  • Like 1

04 ford f150svt lightning

88 sierra cosworth orginal

88 sierra cosworth leke/bruksbil

92 sierra cosworth orginal 4x4 rally bil

78 capri cosworth prosjekt

76 3,0 capri zakspeed bredda, snart cosworth smitta:)

Link to comment
Share on other sites

Er det bra saker dette big-red settet det er linket til over her? Jeg røyk visst akkurat på ei bestilling. Hvordan løser dere det med UK moms når dere handler fra England? Man betaler jo det når man bestiller...

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

kjøpte o-ringer på tess til kaliperene på 6eren min (er samme kalipere). har fungert det

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...