Jump to content

kan dette være en titanium når man ser på interiøret


Gran-Mk1

Recommended Posts

Fikk satt sammen bilen nesten som du ville etter hva jeg husker, men disse stoffsetene var nok Trend-utgaven ja. Så jeg gjetter på at dette er en godt utstyrt Trend. Den som bestilte ville nok svært gjerne ha stoffseter siden det så vidt jeg husker kun måtte være veldig spesielle grunner til å velge Trend. Den var ubetydlig rimeligere, og med litt ekstra ble den fort dyrere enn Titanium med samme utstyr.

2014 Ford Kuga Titanium X 140hk

2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk
2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk

Link to comment
Share on other sites

Nei det er mangen biler, som har slikt interval nå. Dynamo problem, da slutter den å lade og blir ofte glovarm. Feil på dpf sensor, aktiverer motorlampen og den kan også gå i nød. Fiksa nett en slik på fredag

Link to comment
Share on other sites

Det er en differansetrykk sensor, til partikkelfilteret. Den registrerer forskjell på trykket i eksos før og etter partikkelfilter og dermed måler effektiviteten til filteret. Disse signala går til motorstyringsmodul, og avgjør når det er tid for regenerering. Har en slik bil selv, og har skifta sensor og kjørt statisk regenerering dvs med dataen tilkoplet. Har gjort det på mangen andre og.

Prøver å svare visst jeg kan, bare hyggelig å hjelpe til litt

Edited by grcossie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ser jo grei ut den ja. Kan være lurt å sjekke om den har vært tectylert. Dab adapter kan være noe å prute med i prisen. Priser har jeg ikke noe greie på, må nesten sammenligne litt med de som ligger ute. Vi selger ut nokså fort de vi får inn som brukt

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe spes, bremsedeler regner jeg som slitedeler, så det kommer jo etter hvert. Reaksjonsstag foringene i bakstillinga kan bli slitt over tid, men de er enkle å skifte. Min er regga på samme tid, som denne og jeg kjøpte den da den var gått ca 42tusen, har nå gått 122tusen og har skiftet 2hjullager fremme og dpf sensor utenom bremseklosser og service deler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...