Jump to content

Viskosediff sierra hjelp


Askøytapp

Recommended Posts

Hjelper sikkert litt på det ja, spørst bruken og då. Ettersom eg har leita på markedet etter lammeller til 7 toms diff er det litt verre og få tak i men er ein god del av 7,5. Er ikkje direkte dyre dei diffene som ligger på ebay heller då.

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Hei, takk for svar:D Angående hvilken diff det er så er det som nevnt en viskosediff, ikkje lamell(desverre) Viskosevesken kan byttes men det må visst spesialist til.. Har lest meg grønn på denne diffen de siste dagene og de som har peiling sier den kommer i to utgaver, en med 30% sperr og en med 56%. Den blir montert på fredag også tar eg det derfra. Fant også billigere alternativ til quaife på nett i form av eaton differ, 4000kr fra USA:D Så vi får sjå kor bra den virker, kanskje julegaven kjem fra usa i år

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske mange her inne, som har benyttet Eaton diff. Virker som de fleste er fornøyd.

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei, takk for svar:D Angående hvilken diff det er så er det som nevnt en viskosediff, ikkje lamell(desverre) Viskosevesken kan byttes men det må visst spesialist til.. Har lest meg grønn på denne diffen de siste dagene og de som har peiling sier den kommer i to utgaver, en med 30% sperr og en med 56%. Den blir montert på fredag også tar eg det derfra. Fant også billigere alternativ til quaife på nett i form av eaton differ, 4000kr fra USA:D Så vi får sjå kor bra den virker, kanskje julegaven kjem fra usa i år

Hvor fant du eaton diff?:-) har dette selv på sedanen min, men kjekt å vite hvor en får ny/deler:-)

var dette til 7" eller 7.5" du fant? Mener min er en plass mellom 7.5-8" faktisk.. må vel gjør en lett modifikasjon inhuset har jeg hørt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...