Jump to content

girkasse , differ osv


Henning740

Recommended Posts

Sierran til malzon her inne ser jo ut til å holde. Fresk den...

jonas kjørte med første utgave av oppliger sine drevsatser, har visst montert ny sats fra oppliger nå, for og mulig få ned støy, samt bedre utv?

Men den har holdt bra til han med 600hk.

 

Men er stor forskjell på 600 og 800+

 

Hender seg att mt-motorsport hugger en å annen motorsport bil, med store differ og riktig girkasse

Link to comment
Share on other sites

Blir vel dyrt uansett når en snakker høy effekt/moment og holdbart 4wd drivverk. Søk på racecarsdirect.com ligger noe der innimellom

skall sjekke litt der evr nedten biligerr å kjøp en rallybil med litt grom deler på men skallnse litt.

derfor det ble twd i ugNgspungtet men farta ut av svinger og i starten er vært noen kr altså

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt på med denne på Rudskogen i fjor, ffd der  135-1.jpg

Escort Cosworth

Having one car in the COTY shortlist is kinda cool, but having two, well, that’s just showing off! But when you take a look at this Escort, it’s pretty obvious why it’s been shortlisted. Tom’s a serial Ford nut (with an eye-watering collection of Blue Ovals to his name) and this is the ex-Reyland Escos previously owned and created by Martin Hadland. Tom snapped it up, and had it delivered as a rolling shell to the ever talented Andrew Gallacher. He wanted the ultimate Knockhill plaything, and with an SCS-built 820bhp YB feeding power through an FFD six-speed sequential gearbox he’s certainly achieved that goal!
Quick Spec:
SCS built YB, S&J Engineering alloy block, Nick Waples head, T04Z turbo, Pectel T6, 8 injectors, FFD sequential gearbox, Proflex dampers, 18in Compomotive MOs, WRC bodywork,

Power: 820bhp (on 102Ron fuel)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Du får 5 trinns seq kasser ifra samsonas her i norge til 102k inkl moms. Å dette er med spakestell og display også.. andre plasser er ofte prisen uten spake å display..

Edited by sjurfn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Edited by Blown540

----------------------------------------------------------------------

1969 Ford Escort Gt - snart godkjent med Duratec motor

----------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Samsonas er Sellholm er jo og ett fullgodt alternativ

 

Jeg ville nok valgt Sellholm fremfor Samsonas.

Tror det er mer kurant med en tur til Sverige for rep/deler enn KRB, evnt Samsonas i Litauen... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...