Jump to content

Oppgradere navi-enhet? 2007 Mk4


thorthor

Recommended Posts

Jeg har en 2.2 TDCI 2007-modell med stor navi-skjerm (Blaupunkt NX har jeg lest meg frem til). Selve radioen er noe nyere enn bilen, visstnok, da forrige eier trodde den gamle var defekt. Jeg ønsker meg DAB, men det ser ut som det er ekstremt vanskelig å finne DAB-moduler til skjult montering. For Sony-enhetene (med oval ramme) er det godt utvalg av ettermarkedsradioer, men ikke til stor navi-enhet. Noen som har tips? Kan jeg f.eks. bytte til samme type fra nyere Mondeo (MK4.5)?

Link to comment
Share on other sites

Finnes, auto-dab har adapter, som passer rett i disse, har slik på min egen. Var de vi skulle bruke via Ford, men ble litt tull med noen, så de ble kuttet ut. Jeg var veldig tidlig ute å kjøpte min, den har alltid fungert, ellers bruker vi Dension, som man kan kjøre via usb

Link to comment
Share on other sites

Sier som jeg har sagt før. Så lenge spilleren har Bluetooth-funksjon, så er mobilnettet mye bedre utbygd enn DAB, så det funker mye bedre å streame nettradio via telefonen. Navigasjon via telefon er jo også bedre oppdatert og koster mye mindre. Ikke helt svar på spørsmålet, men…

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...