Jump to content

Hva heter denne foringen? Mondeo 2009


Balltus12

Recommended Posts

Hei på dere. Jeg vet jeg får mangler på en spesiell foring bak på min Mondeo 2009.Høyre og venstre bak. Men jeg kan ikke huske hva denne (disse)stjerneforing.thumb.JPG.52e0855258b4e200a8af5b53553997d0.JPG heter? Ser ut som en stjerneforing men det heter jo ikke det. Disse skal bestilles. Vet man må ha spesialverktøy for å presse disse ut. Hva heter disse tro? legger med et bilde. På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Foring bærearm, noen (Volvogutta) kaller den for Ford-foring, noen fremre bæreforing. Mange navn på denne. Foring, bærebru/bærearm DELPHI TD1805W - Eurodel.no

Må ha spesialverktøy ja, evt mekke til noe selv. Har sett noen som leier ut dette verktøyet på FINN.

Jeg har montert disse Foring sats bærearmer bak Polyuretan V70III,XC60,S80II,+++ - BCB.no på min Mondeo (Volvo 70III deler plattform med Mondeo). Dyrere men da kan man få de på med hjelp litt gjengestag, banning og slikt tilbehør 😄

Anbefaler å ta av hele den langsgående bærearmen om du vil prøve uten spesialverktøyet. Det går greit å demontere/montere på bil om man benytter spesialverktøyet. Ligger masse videoer på You Tube, søk på mondeo mk4, rear trailing arm. 

Link to comment
Share on other sites

suverent. Er det stor forskjell på kvaliteten her tro? eller er det bare å bestille på nett? ser det er stor prisforskjell. Vet ikke hvor mye 2 stykk koster originalt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...