minicossie Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago (edited) Impulskjøpte en helt forferdelig 2wd Cosworth rallybil nå, men vært gøy å funnet ut litt historie på den og gamle bilder. Skal være en original Ford Motorsportbil, 909 papirer etc. Gått i asfaltracing i enten Nederland eller Belgia før den kom til Norge. Import av Per Helge Jakobsen i 98, regget på svarte skilter. Han kjørte noen rally før den ble solgt til Leif Moseby. Han brukte den mange rally tidlig 2000, Ronny Kalfoss brukte den i noe bakkeløp rundt Kongsvinger, før den ble solgt til Jon Børre Mathisen som også brukte den i en god del rally. Ble krasjet på eidskogsprinten tidlig 2000, men fronten ble rettet og byttet, men bare stått siden. Har fått noen bilder som jeg legger ved. Bilen er utrolig dårlig stand nå, så mest for morroskyld at den ble kjøpt Tilstand nå Edited 6 hours ago by minicossie 1
minicossie Posted 1 hour ago Author Posted 1 hour ago Klar til helga den derSpørs hvilken helg du tenker på
and Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 36 minutes ago, minicossie said: Spørs hvilken helg du tenker på Tenkte Grenland 7-9 august. Hvilken klikkfangst! Fra glansdagsbilder til "oppgitt bilcrossbygg". Først var jeg 😀Så var jeg 😧 1 FCN Sessongåpner Gardermoen søndag 19 april 2026 FCN Hovedtreffet Vålerbanen 5-6 juni 2026 FCN Rudskogen søndag 28 juni 2026 FCN Grenland Motorsportsenter 7-9 august 2026 FCN Sessongavslutning Gardermoen søndag 27 september 2026
Recommended Posts