Jump to content

07 mondeo ?


bige

Recommended Posts

Guest H.M.Kongen

guri malla,den var snygg..men jeg syns fronten var en blanding av opel og audi jeg.men den var jo meget fin da..gimmegimme

Link to comment
Share on other sites

Måtte det aldri være tilfelle! Håper dette bare er en "fantasi"bil satt sammen på bestilling av AUTOBILD.

 

Hvorfor skal vi i europa få en slik Ford Five Hundred?

500 er den mest uhippe Forden av dagens modeller jeg kan tenke meg, men den er jo praktisk og fornuft.

 

Her er den oppdatert med denne fæle MF traktorgrillen fra Audi, og frontlykter ranet fra en småbil. Eneste som har noe i seg er den 3 ribbegrillen som er det nye Ford designspråket i US og kanskje i resten av verden?

 

La det heller bli en videreføring av dagens Mondeolinjer i steden for dette..

Link to comment
Share on other sites

er ford fivehundred den amerikanske utgaven, og den øverste den nye mondeoen?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Synes det var et Lincoln preg over den 500`eren. Likte det ikkje, satt sammen av forskjellige merker. Som alle andre merker også er.

 

Mondeoen var heller ikkje noe å skryte av synes eg, men det er da merkbart bedre designmessig enn andre typer som (merkelig nok) er sluppet ut på markedet.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Five hundred er en egen stor sedan modell laget for å selge i 300C og Camryklassen. Denne AUTOBILD PSen ser for meg ut som en Five hundred som er modifisert.

Five hundred fikk og får kritikk på at den ser ut som en Passat av den forrige gen. 97?-04? Derfor mener jeg at denne er en oppdatert 500 med dagens VAGstyling.

Link to comment
Share on other sites

Her er noen bilder til av den neste Mondeo og litt tekst på ett vanskelig språk. Litt skummelt at den fronten ligner så sterkt på det AUTOBILD bildet.. <_ hekken er ihvertfall en pen strek.>

http://www.infomotori.com/a_18_IT_15333_1.html

 

Både bilder og tekst er nok ren spekulasjon, men håper jo at den kommer med Mazda sin 2.3L 4syl. Duratec.

 

art_15333_2_foto_03.jpg

art_15333_2_foto_01.jpg

art_15333_2_foto_02.jpg

Link to comment
Share on other sites

Disse italienera har visst tukla på AUTOBILDeiendom for her er de med bakgrunn og farge :D Forsatt vanskelig å lese teksten..

 

http://www.autonavigator.ru/autonews/2004/07/30/1.html

 

2.jpg

1.jpg

3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så blir Ford mer og mer VAG. Husker jeg sto på en bensinstasjon og titta på en bil fra sida....jeg var da sikker på at det var et eller annet VAG produkt, men så viste det seg å være den nyeste Mondeo'n. Syns det er kjipt at bilmerkene mister identiteten sin...

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så blir Ford mer og mer VAG. Husker jeg sto på en bensinstasjon og titta på en bil fra sida....jeg var da sikker på at det var et eller annet VAG produkt, men så viste det seg å være den nyeste Mondeo'n. Syns det er kjipt at bilmerkene mister identiteten sin...

Det er ikke noe rart . ford kjøpte designerene som var hos VAG .

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så blir Ford mer og mer VAG. Husker jeg sto på en bensinstasjon og titta på en bil fra sida....jeg var da sikker på at det var et eller annet VAG produkt, men så viste det seg å være den nyeste Mondeo'n. Syns det er kjipt at bilmerkene mister identiteten sin...

Det er ikke noe rart . ford kjøpte designerene som var hos VAG .

 

huff, der gjorde de noe dumt. virker som de designerene ikke har kommet opp med noen nye ideer etter de sluttet hos VAG..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...