Jump to content

Fire bakpotter på sierra Sedan.


Guest hvolsdal

Recommended Posts

Guest hvolsdal

Noen som kan hjelpe meg litt med og finne ei løysing på å få 4 bakpotter, altså to på hver side, som på bildene av Combat bakfangeren. Regner med nesten alle vet hvordan den er.

Noen effektanlegg som har det eller noen som har laget hjemmelaget? :D

 

MVH

Link to comment
Share on other sites

da skal du slite med plass.. dem på høyresiden er et rør som går fra bakpotten på venstre side, og er bare et endestykke på, altså venstre side med dobbel endestykke, rør fra bakpotten og over til høyre side med endestykke på..

Link to comment
Share on other sites

tror dette er eneste måten det kan gå på. ikke sikker..

 

Fin tegning dahh! hehe :D

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Guest hvolsdal

Det koster ingenting og lage til fire bakpotter, så det var jo en av grunnene til jeg ville prøve.

Går muligens for to på ene siden først, så får jeg se om jeg vil ha fler.

Hva tenkte du på når det gjaldt og få den raskere da?

Link to comment
Share on other sites

Guest hvolsdal

Jeg spørte jo fofaen bare. Litt teit å puttsli snakke om bmw da men. Var foresten andre bilen min det. men takk for ett svar vertfall

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Ikke for å ødelegge, men ligger ikke bensintanken helt bak ved fangeren?

Og hvis en da lager en potte der, vil det da ikke bli veldig varmt rundt tanken da?

 

Men hadde vell kanskje vært litt stilig å ha 4 tuter da ;)

Go for it du, hver sin smak vettu, og ALT må prøves en gang vettu :)

Link to comment
Share on other sites

Guest hvolsdal

I begynnelsen går jeg for to stusser på venstre siden, så får jeg se hva jeg gjør videre, men takk for alle svar..

Link to comment
Share on other sites

det burde vel funke med noen varmeplater imellom?? uansett, så er det jo rett ved tanken, hehe, du kan jo ta av tanken, og gjøre som i rallycross, sette en 20 liters tank i bagasjen :) da kan du jo sette hvor mange rør du vil der :) tenkte på det selv engang, men det ble litt vel vrient...

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...