Jump to content

Ingen Granada rånere?


Guest Ford Gnomen

Recommended Posts

Guest ZeroCool

hmmm du GRANDIS...jeg lurte påen ting...hvorfor satt du på 2,8i mekanisk innsp på en 2,9i for? i stedenfor å bruke den som er på 2,9i.er jo mye bedre...å hvor har du fått tak i innsug til 2,8i som passer på 2,9i. 2,9i er jo med 3 porter på hver side...

 

 

MVH

Eivind

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

driver å mekker meg en granada råne bil jeg også bilen er en 84 2.0 med høvla topp, grom lyd og stort anlegg

 

jeg har ikke fåt gjort så mye enda men detta skal bli grom bilen sin!!! litt vanskelig når man går på skole å få nok penger til å fixe den opp skikkelig men det kommer!!!!

Link to comment
Share on other sites

Toliter med tona ruter, lykter, effektanlegg og recaro er hva jeg kaller en EKTE granada rånebil!

-Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort.

 

-Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.

 

-Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på.

 

Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Har kjørt mye Granada, har vel hatt 5 stk, har to nå, en 2.8 som blir bygd om til efi NÅ, en 2.0 som ikke har vært på veien sia 97. Kjørt med 2.8 gasser og 5 trinns lenge, var ikke spes mye skruing selv om bilen var løen. Granada Mk I og II er de beste Fordene ever. Skal ha 2.8 injection eller 2.8i Ghia, lei gasser iallefall, og vil ha noe spes

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

når våren kommer skal dere se en skikkelig granada råne bil... stema styling, sveise igjen blinklys, antenne hull, fjerne listene, fjerne dør håndtakene bak, shelby mustang panser scoop, 5" eksos, stort kicker anleg, recaro seter, cossie ratt, hvite front blinklys, sota ruter, sota baklykter hjulbreddere, 18" hjul, fet grill og myyyyyye mere må bare bli lit tempratur ute gidder ikke å skru mere en nødvendig i kulla hehehe

 

denna kommer til å bli spessiel!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...