Jump to content

Ingen Granada rånere?


Guest Ford Gnomen

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jaja.. det er jo noen som holder på ennå .. eks granadaen fra moi.. tror det er ikke mange som kjører fra han nei.. ikke ruuden ein gang.. ps han hadde den gamle motoren i på våler på ca 700 hk.. den nye er på har eg hørt 1500hk pluss nos.. slå den er ikke lett.. 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Zzz...Zzz

Vel.. nå er jeg her oxo!

 

Har vært lite tid til å bruke bilen i år, men alle ombyggninger er ferdige,unerstell og alt, så neste år kommer den garantert til å gjøre mere ut av seg!

 

:-)

 

Forresten , Granada som rånebil er en utdøende rase... , dagens rånebiler er jo full av plast stylig og masse annet bøss!!

Link to comment
Share on other sites

Vel.. nå er jeg her oxo!

 

Har vært lite tid til å bruke bilen i år, men alle ombyggninger er ferdige,unerstell og alt, så neste år kommer den garantert til å gjøre mere ut av seg

 

Fint at du stakk innom :D Men hvor mye av bilen din finner man igjen på en vanlig Granada, ikke så mye tenker jeg ;) uansett, verdens råeste Granada i hvertfall mener nå jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Tor Håkon

Mener å ha sett Granadaen din til salgs uten motor jeg?

 

Granada er nok ingen rånebil lenger.. Er sjelden å se noen etter veien i det hele tatt, og de du ser er som regel langt ifra strøkene... :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Rs-power

Torhåkon er det du som har satt i motoren i granadaen,hvordan går den i forhold til en 2,8i.

ER det mye jobb å bygge om,har du manuell kasse,passer den rett i.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zzz...Zzz
Vel.. nå er jeg her oxo!

 

Har vært lite tid til å bruke bilen i år, men alle ombyggninger er ferdige,unerstell og alt, så neste år kommer den garantert til å gjøre mere ut av seg

 

Fint at du stakk innom :D Men hvor mye av bilen din finner man igjen på en vanlig Granada, ikke så mye tenker jeg ;) uansett, verdens råeste Granada i hvertfall mener nå jeg :D

 

Hehe, jeg visste faktisk ikke om dette forumet før intill i forrige uke.. derfor jeg ikke har vært her!

 

Nja.. du har nok litt rett i det.. har blitt bytta ut en del... shit tar mye tid p bygge en bil som funker når man ikke kan kjøpe ferdige grom deler!!

 

Thor Håkon: joa, du har nok det, og kjøpere var/er der , jeg kom over et super spesielt prosjekt som jeg skulle overta uten motor, men d har skjært seg litt , så jeg regner med å beholde bilen! Er jo til syvende og sist litt dumt å selge når alt egentlig er ferdig...

 

Var ute og kjørte litt å går, slics er morro å kjøre på... :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Tor Håkon

RS Power: Motoren passer rett inn, girkassa er standard 2.8i Går mye bedre enn en 2.8i, men bra går det alikevel ikke. Turbo på den motor`n så..... :twisted: Burde ha en annen girkasse også egentlig. Er å få kjøpt cluthshus til BW T5 girkassa så den passer på V6.

 

Zzz...Zzz: Kunne jeg fått en noenlunde forklaring på hvordan du har bygd om understellet ditt med coilovers? Bilder og litt..?

Link to comment
Share on other sites

Guest Zzz...Zzz
RS Power: Motoren passer rett inn, girkassa er standard 2.8i Går mye bedre enn en 2.8i, men bra går det alikevel ikke. Turbo på den motor`n så.....  :twisted: Burde ha en annen girkasse også egentlig. Er å få kjøpt cluthshus til BW T5 girkassa så den passer på V6.

 

Zzz...Zzz: Kunne jeg fått en noenlunde forklaring på hvordan du har bygd om understellet ditt med coilovers? Bilder og litt..?

 

Med fare for å høres litt kjip ut, men beklager, all den forskinga og alle de 10 tals timene jeg har brukt på å utvikle det , gidder jeg ikke å gi bort, desverre...

 

Jeg har blitt kopiert på andre deler før, og er litt lei det......

Link to comment
Share on other sites

Guest Zzz...Zzz

Neste høst vil hele understellet på Zzz...Zzz bilen være til salgs da.. med coil overe og poly/aluminiums foringer m.m..

 

Så hvis du kan vente er det jo muligheter....!

 

:-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Tor Håkon

Hmm.. Er jo ei stund til det da, skulle hatt noe til sommeren egentlig. Det som sitter der nå er ikke akurat det helt store... Hehe..

Men har du en ca prisant da?

Link to comment
Share on other sites

Guest Tor Håkon

Jeg skulle også fått laget et turbogrenrør til motoren i bilen, vet du om noen som gjør dette? (Scorpio Cos motor) Er rimelig trangt, så det blir nok en del jobb....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sjekk med et verksted som driver med båtrep. De er vant til sånne oppgaver!!

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Har Granada jeg og, nå... Som vinterbil valgte jeg GRANADA! Herregud, så dumt! 2,3 stasjonsvogn m/automat... Finner dere noe dauere, så si fra!!! Stor lastekapasitet er det eneste positive. Bruker masse bensin gjør den også...Det flotte er jo at med denne doningen blir det xtra morsomt til våren, når sommervogna vekkes fra dvalen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...