Jump to content

and

Admin
  • Posts

    8032
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    oslo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Interesser
    Ford?

Recent Profile Visitors

24069 profile views

and's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. Mk2 Tvilling med 3.7L Cyclone V6? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=342092656 Med 300hk og 380Nm så vil ikke det være en sinke i brattbakken. 3.7L er jo også hva Transit Mk8 leveres med i Nord-Amerika så dette bygget er helt riktig, men 2L Cosworth er kanskje en enklere jobb?
  2. Ble litt ventetid, men da er treffinformasjonen ute. Se posten over. Store forskjellen fra tidligere FCN Vålertreff er at Alkohol ikke er tillatt i depot i år! FCN har aldri hatt slike problem, men det er lett å skjønne som arrangør hvorfor det er blitt så strengt. #Hvorforviikkekanhafineting Det er mye infotekst, men les igjennom så vil du finne svar på det meste.
  3. Växjö er 7,5 timer og 60 mil reisevei til Vålerbanen. Om det er verdt det? Ja om det er Sierra du vil se på utstilling og bane. Vi gjør det slik at kommer du så kjører kjører du gratis. Eneste som er større er Gatebil.
  4. VACN Våler Vår Del 1 2024 Årets første VACN, FCN og CHN banetreff (og hovedtreff) på asfalt, er på Vålerbanen den 31, mai og 1. juni 2024. Vi planlegger for utstilling på lørdag den 1. juni – så hvis bilen din ikke er klar så er det på tide å begynne med klargjøring. Det vil være egne utstillingsområder for samarbeidende klubber. Vi ønsker i hovedsak å benytte oss av forhåndspåmelding med bindende påmelding for treffet. Dette for å kunne planlegge og dimensjonere treffet. Ikke minst for å effektivisere innsjekk og redusere kontantomsetning. Det vil i år være mulig å campe i depot for medlemmer og ikke medlemmer. Det er også en begrensning på maks 5 personer i et team (som skal kunne overnatte) Alkohol er ikke tillatt i depot i år (som i fjor)! I denne artikkelen vil du finne priser og all info du trenger for å delta på klubbenes treff 31 mai - 1 juni 2024. Vi ses på Våler? Ikke-Medlemmer henvises til VACN medlemsservice, formular finnes her: Kontakt VACN Priser GENERELT: Ingen kontanter, vi ønsker minst mulig kontantomsetning. Overnatting i depot må forhåndsbetales. Overnatting camp-område (gressplen) er gratis både for medlemmer og ikke-medlemmer, ingen betaling for campingbil/vogn eller buss. Overnatting i depot er kun mot betaling, betalingen gjelder da for en campingbil/vogn eller buss samt teamet (maksimalt 5 personer pr team). Prisen er for depotovernatting gjelder for hele teamet inkludert buss/trekkvogn. NB! Det vil bli åpnet for forhåndskjøp når det gjelder banekjøring. Det vil bli åpnet for forhåndskjøp i løpet av uke 12 (2024). Da med «Early bird» priser. Early bird påmelding/priser: FCN og CHN MEDLEMSPRISER (Early bird): Banekjøring begge dager, inkl. obligatorisk forsikring for èn sjåfør. 1.870,- kr. Banekjøring for 1 (èn) dag, inkludert obligatorisk forsikring èn sjåfør. 1.100,- kr. Ekstra sjåfør, dekker kjøring hele helgen, forsikring inkludert. 770,- kr. Passasjer (obligatorisk forsikring). 275,- kr. Overnatting i depot (for ett team med maks 5 personer). 1.650,- kr. 2024 IKKE-MEDLEMSPRISER (Early bird): Banekjøring begge dager, inkl. obligatorisk forsikring for èn sjåfør. 2.970,- kr. Banekjøring for 1 (èn) dag, inkludert obligatorisk forsikring èn sjåfør 1.870,- kr. Ekstra sjåfør, dekker kjøring hele helgen, forsikring inkludert. 990,- kr. Passasjer (obligatorisk forsikring) 385,- kr. Overnatting i depot (for ett team med maks 5 personer). 2.750,- kr. Inngang til treffet: 75 kr. Priser når «Early bird» tilbudet avsluttes: Priser BANEKJØRING for medlemmer i FCN og CHN: Banekjøring begge dager, inkludert obligatorisk forsikring for èn sjåfør 2.200,- kr. Banekjøring for 1 (èn) dag, inkludert obligatorisk forsikring èn sjåfør 1.430,- kr. Passasjer (obligatorisk forsikring) 275,- kr. Ekstra sjåfør, dekker kjøring hele helgen, forsikring inkludert. 1.100,- kr. Overnatting i depot (for ett team med maks 5 personer). 2.200,- kr. Overnatting i depot må forhåndsbetales. Publikum/inngang for alle betales i porten og er i år 75,- kr. Priser BANEKJØRING for ikke-medlemmer i FCN og CHN: Banekjøring begge dager, inkludert obligatorisk forsikring for èn sjåfør. 3.300,- kr. Banekjøring for 1 (èn) dag, inkludert obligatorisk forsikring èn sjåfør 2.200,- kr. Passasjer (obligatorisk forsikring) 385,- kr. Ekstra sjåfør, dekker kjøring hele helgen, forsikring inkludert. 1.320,- kr. Overnatting i depot (for ett team med maks 5 personer). 3.300,- kr. Overnatting i depot må forhåndsbetales. Publikum/inngang for alle betales i porten og er i år 75,- kr. Husk: Ta med epost kvittering på dine kjøp til Vålerbanen – vi sjekker det i sekretariatet. Betaling for Banekjøring, Ekstra sjåfør, osv. gjøres på våre nettsider: Kommer snart link her. VIKTIG: KUN ET PRODUKT PER BRUKER (UTENOM DEPOTOVERNATTING). Har du ekstra sjåfør så må han/hun gjøre kjøpet på egen bruker på nettsidene. Merk: Passasjerforsikring kjøpes på treffet. FORHÅNDSPÅMELDING ÅPNER VELDIG STRAKS, LINK KOMMER. Tidskjema/Program BANEKJØRING/GENERELT: Torsdag den 30. mai 2024: 17:00 - Campen åpner (ned til høyre før innkjøring til baneområdet altså før hotellet). Fredag den 31. mai 2024: 08:00 - Porten åpner.              Sekretariat åpner.              Teknisk kontroll starter. 09:15 – 09:45 – Førermøte 1 av 2 10:00 - Banekjøring starter (Sløyfe 1+2+3). 13:30 - Førermøte 2 av 2 (Banen stenges under førermøtet). 14:00 – Banekjøring fortsetter (Sløyfe 1+2). 19:00 - Kjøring avsluttes. Lørdag den 1. juni 2024: 08:00 - Porten åpner.             Sekretariat åpner.             Teknisk kontroll starter. 09:00 – 09:45 – Førermøte 1 av 2 10:00 - Banekjøring starter (Sløyfe 1+2+3). 12:00 - OBS! Påmelding og innkjøring utstilling stenges, og bedømming av utstilte biler starter 13:30 - Førermøte 2 av 2 (Banen stenges under førermøtet). 14:00 - Banekjøring fortsetter (Sløyfe 1+2). 14:00 - Bedømming utstilling avsluttes 15:15 - Premieutdeling utstilling 19:00 - Kjøring avsluttes. Generell info gjeldende for Våler 2024: Frivillige i VACN på treffet: Det skal være relativt lett å gjenkjenne oss på treff da vi bærer svarte t-skjorter med CREW på ryggen og/eller refleksvest. De fleste av oss har samband og kan raskt varsle om det skulle være noe, eller kunne svare på de spørsmål du måtte ha. Merk at noen har egne fagfelt og ikke kan svare på alt nødvendigvis på stående fot. Overnatting: Overnatting skjer KUN på camp-området og er gratis (gressområde) ned grusveien til høyre rett etter at man svinger inn mot Vålerbanen. Alternativt er det mulig å leie rom på hotellet ved banen. https://www.vaalerbanen.no/hotell Depot-området blir låst av/inne etter kl. 20:00 med fysisk stenging (låst port). Dette betyr ingen kjøretøy inn eller ut fra depot, etter dette tidspunktet. Fest og moro på kveldstid er bare hyggelig, men bruk hodet og husk at vi alle representerer klubbene også på kveldstid. Vi henstiller til fornuft ved bruk av musikkanlegg, volumet skal være senket kl. 00:00 og at det skal være stille etter klokken 02:00 med tanke på andre medlemmer. Punktet er ufravikelig. Vi vil ha vektere på treffet som passer på at alt går greit for seg, hør på de og vær snille og greie. Bruk av «pitbike», uregistrert ATV eller rusing av motor er ikke tillatt på campingen. Sikkerhet: Sykestue er på banen med ambulansepersonell, meld ifra til VACN-Crew om du eller andre blir syke eller trenger førstehjelp. Brannposter med slukkeutstyr er plassert både i depot, langs banen, samt banemannskap har dette i bilene. Campen har også dette. Førermøte: Avholdes i utstillingshallen tilhørende hotellbygget utenfor gjerdet. Se etter beachflagget farget RØDT med teksten FØRERMØTE. Publikum: Gjelder bare Passasjerer/ekstra sjåfører/mekanikere i 2024-sesongen Grunnet høynet sikkerhet på hele banen er det ikke tillatt å stå i pitlane, eller langs gjerdet mot banen på langstrekka for publikum. Publikum kan bevege seg på hele depotområdet, tribunen og «observasjonsdekket» oppå det gule bygget UAVS/RPA (Drone): Flyvning av Drone er ikke tillatt, Vålerbanen er en NO-FLY sone. Eneste unntak er hvis operatøren innehar gyldig RO2 eller RO3-lisens og gyldig forsikring. Dette skal medbringes og fremvises i sekretariat sammen før flyvning! Brudd på dette vil medføre politianmeldelse og beslag av utstyr resten av treffet. Depotområdet: Vann: Det vil være mulig å hente vann ved toaletter/dusj eller ved vaskeplassene. Toalett: Toaletter vil finnes i den grønne hallen, gult hus ved gocart banen, administrasjonsbygget og i kafeteriaen på hotellet. Dusj: Det er dusjer i det gule huset ved «gocartbanen». Det er mulig å dusje etter banekjøring alle dager, merk at den elektroniske bommen stenges kl.20 så vær obs med å parkere bilen på UTSIDEN, ellers blir bilen stående innelåst til dagen etter. Mat/drikke: Kafeteriaen på hotellet vil være åpen mens banekjøring pågår, her kan du få både varm og kaldmat samt drikke. Det er dedikert grillområde på campen midt på plassen, avmerket sone med vann lett tilgjengelig. Engangsgrill er ikke tillatt grunnet brannfare. Søppel: Det blir plassert ut søppelkontainere. Bruk disse. Du kan godt fylle egne søppelsekker og hive dette i kontaineren ved avreise. Forbudt å kaste unødvendige objekter som hele telt, sofaer og andre større objekter da klubben ikke leier inn mer containere enn nødvendig for ordinær camping. Hengerparkering: Hengerparkering skal ikke gjøres i depot-området, parkering av hengere skjer på grusplassen på innsiden av gjerdet, på grusplassen før hotellet eller nede på camp-området. Elektrisk port: Området er sikret med høye gjerder og elektrisk port. Gangdør ved siden av vil være åpen hele natten. Hotell / Kafé er utenfor dette området. OBS! Porten stenges klokken 20:00, så alt personell som ikke har betalt for overnatting i depot må være på utsiden av området før klokken 20:00 hver dag. Sidedør vil være tilgjengelig for å gå inn og ut av depot området. Pitlane: · Det er ikke tillatt med «pitbike»/sparkesykkel/Segway i pitlane grunnet faren for påkjørsel. · Personer under 15 år skal følges av voksen til enhver tid. · Parkering i pitlane er ikke tillatt. Annen info: All bruk av motoriserte kjøretøy i ruset tilstand på camp eller treffområdet er ikke tillatt! Om dette forekommer vil dette bli anmeldt til politiet på stedet og man vil bli bedt om å forlate treffet. Politiet vil komme innom treffet og campen med jevne mellomrom i løpet av helga. Banekjøring (reglement): VACN har utarbeidet et eget reglement som du kan lese her: VACN BANEREGLEMENT Det er kun VACN sitt reglement for banekjøring som gjelder for dette banekjøringstreff. Det finnes ingen unntak. VACN sitt (til enhver tid gjeldende) reglement plikter du å lese og sette deg inn i. Banekjøring hos VACN er delt opp i tre klasser: · Klasse 1 (Nybegynnere) - Gatebil med mer enn 5kg pr hk · Klasse 2 (Viderekommende) - Gatebil med mindre enn 5kg pr hk · Klasse 3 (Banebiler) - Biler med fullt bur, bøttestol og firepunktsele Info om krav til «kjøreutstyr» og annet finner du beskrevet i VACN sitt reglementet (se link over). Dette er et sporkjøringstreff som vil foregå på sløyfe 1-2 hele dagen. Heatene er fordelt med 20 minutter kjøretid per heat. Biler som kan kjøre på VACN treff: · Alle som skal være fører og/eller passasjerer i bil på banen må ha deltatt på førermøte hver dag (eget bånd for dette vil utdeles etter gjennomført førermøte) for å kunne kjøre på banen. · Alle bilmerker kan kjøre så lenge bilen går igjennom teknisk kontroll og fører følger de reglene som er blitt satt. · Elbiler og «elhybrider» er ikke tillatt på Vålerbanen. · Det er ikke krav til skilter på bil, uansett klasse, men bilen må kunne godkjennes av vår tekniske kontroll. Instruktører som sitter på med uerfarne sjåfører: · De som ønsker vil kunne kjøre noen runder med instruktør. · De som skal være instruktører er personer med mye kjøreerfaring fra denne type banekjøring. VACN stiller med disse gratis til medlemmene enten om du er ny, ønsker tips til å bli en bedre sjåfør eller om du vil kjøre raskere rundetider. For uerfarne sjåfører: 1. Alle som ikke har banekjøringserfaring, bør kjøre med ett godt synlig L klistremerke de tre første dagene de kjører på bane. Dette for å synliggjøre at han ikke er erfaren i forhold til andre sjåfører og banemannskap. 2. Å kjøre med L betyr ikke at du er en dårlig sjåfør. Du kan godt kjøre med L om du ønsker at andre skal gi deg bedre plass ute på banen, klubben er kjent for å ha god kjørekultur og de fleste sjåfører gir deg litt ekstra plass. Vi vil også informere om dette på våre førermøter. Teknisk kontroll av alle biler: Alle biler skal gjennom en teknisk kontroll før de får kjøre. Dette tas på banekjøringsdagen utført av klubbens tekniske kontrollører. Mer info om dette i reglementet, et kort sammendrag over de viktigste punktene. HUSK AT DET ER FØRERS EGET ANSVAR AT BILEN GÅR GJENNOM TEKNISK NÅR DU SKAL PÅ KONTROLL, DET ER INGEN TILBAKEBETALING AV PÅMELDINGSAVGIFT OM DU IKKE GÅR GJENNOM TEKNISK: · Bremsevæske må tåle minst 200 grader · Biler som går på E85 må merkes tydelig med dette (klistremerker kan kjøpes i sekretariat) · Batteri må sitte godt fast (også de som sitter i originalt feste) · Stoler må være forsvarlig festet (originale stoler med litt "slark" er ok) · Alt av lys på bilen må fungere, dette gjelder også blinklys foran OG bak (i klasse 3 holder det med et kjørelys foran) · dB må ikke overstige 90dB på 4500rpm, målt 0,5m bak i 45graders vinkel ifra eksos. · Bøttestoler i kombinasjon med firepunktsele er kun tillatt om det er bur i bilen. Man kan kjøre med bøttestol uten bur, men da må original trepunktsele benyttes. Promilletest: · Promillekontroll vil bli utført uten forvarsel uansett tid på dagen. · Du kan komme til sekretariatet og blåse om du er usikker på om du er skikket til å kjøre. Flaggvakter: Disse står rundt på banen, i påslipp, i racekontroll og i tårnet. Deres oppgave er å være spesielt oppmerksomme på uerfarne sjåfører, uvettig kjøring og biler med E85 merke. Skulle de se noe som ikke er bra melder de fra til løpsleder. Han melder så videre til påslipp så de kan si fra til sjåføren hvorfor han ble svartflagget. Er det en ulykke melder dette også direkte til løpsleder som igjen melder til ambulanse/tauing/påslipp. Konsekvenser for fører: Tilsnakk og karantene for uvettig kjøring/brudd på bestemmelsene. Straffene kommer an på overtredelsen. Straffen kan være karantene en eller flere timer, eller ut sesongen. Løpsleder bestemmer straff. Tilsiktet eller utilsiktet utforkjøring: Hold til siden hele veien inn og kjør inn i pit på første runde. Spyl av sand/grus for å ikke spre dette på banen. Oppdager du en olje eller kjølevannslekkasje kjører du så fort som mulig ut på gresset for å unngå oljesøl på banen. Avvik ifra kø-prinsippet i pitlane: · Biler som har instruktør ombord · Crewmedlemmer som er med på å arrangere treffet slipper å ha bilen i ordinær kø, vi mener det er bedre at de bruker tiden på å avvikle treffet enn å ta lengre pauser for å stå i kø. Sammendrag krav til banekjøring for bil, sjåfør og passasjer: · dB-krav satt på Vålerbanen er 90dB. Måling blir utført og logget i teknisk. · Bilen skal være i forskriftsmessig stand · Bilen skal bestå vår egen teknisk kontroll · Det er tillatt med fører + en passasjer. · Kjørelys er påbudt så lenge man er på banen. · Hjelm skal være på hodet, og alle dører skal forbli lukket inntil du tidligst er inne i depotområdet/pitlane. Det betyr at selv etter dekkstabelen skal alt være på. · Alle vinduer og soltak skal være lukket. (Soltak på vipp er OK) Brudd på dette gir deg svartflagg. · Førermøte er påkrevd for fører og passasjerer · Det er gentlemansprinsippet som gjelder: slipp forbi raskere biler på oversiktlige steder, og vis hensyn overfor de som er mindre erfarne enn deg. Klubben har kjørekultur som består av sporvalg, sladd som ikke utsetter andre for fare eller er over evne er tillatt. · Krav til kjørebekleding ut ifra hvilken klasse du kjører i. · Krav til PVC-presenning under bilen om du parkerer på asfalten og bruker bilen til banekjøring. Fører/Eier av kjøretøy som lekker væske på asfalt må akseptere å bli stilt økonomisk ansvarlig. · Yngre passasjerer må være minst 150cm, og skal kunne bruke bilens sikkerhetsutstyr uten hjelpemidler. Vedr bur, bøttestoler og firepunktseler: · Bøttestoler og firepunktseler er kun godkjent om bilen har veltebøyle eller bur. · Du får ikke kjøre om du kjører kombinasjon av bøttestol og «firepunktsele» men ikke bur. · Du får kjøre om du ikke har bur og benytter de originale sikkehetsbeltene i bilen i kombinasjon med bøttestol.
  5. AMCAR kommer på klubbesøk hos Amcar Askøy torsdag 22 februar 2024. På klubbesøket vil AMCAR fortelle om sakene de jobber med. Foredragets lengde er ca 1 time og 10 minutter. På møtet kommer Marius Mærk fra AMCAR. Møtet starter kl. 19:00. Men Amcar Askøy åpner lokalene kl 18.00. Foredragsholder: Marius Mærk fra AMCAR Arrangør: Amcar Askøy Adresse: Florvågvegen 89, 5305 Florvåg ca 15 minutter vest for Bergen. Trenger ikke være medlem i Amcar Askøy for å delta på dette møtet. Amcar Askøy nettside: https://www.accaskoy.com Event: https://www.facebook.com/events/772014451506424 Facegruppe: https://www.facebook.com/groups/121173577956246
  6. Welcome. What year? Different standards to meet depending on the year of the car.
  7. Passasjerstol i Custom er skjeldent. Selv de fleste Tourneo ble levert med 3 seter på første rad, men her har du to stykker med passasjerstol. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=328449668 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=308765723 Bør være bolt on?
  8. Ford Club Norway og Club Honda Norge kobler seg på VW-Audi Club Norwegen sine Vålerbanetreff i år 2024. FCN og CHN blir i år 2024 igjen å finne på Vålerbanen. Denne løsningen gjør at det ikke bare blir 1 Vålertreff i år, men det blir to! Første Vålertreff i år er fredag til lørdag 31 mai -1 juni 2024. Det andre Vålertreffet er fredag til lørdag 9-10 august 2024. VACN kjører full banedag på fredagen i stedenfor søndag så datoene dere ser her er riktige. En annen ting som blir nytt for oss er at VACN også kjører Klasse 1 (Gatebil med mer enn 5kg pr hk) hvor du ikke trenger kjøredress, men må ha heldekkene kledning i brannhemmende materiale som ull eller bomull. Camp vil åpne på torsdagen ca kl 17.00. Mer detaljer vil komme i slutten av februar, men da har dere datoene for årets to Vålertreff.
  9. Årets andre Vålerbanetreff blir fredag til lørdag 9-10 august 2024. Ford Club Norway og Club Honda Norge kobler seg i år på VW-Audi Club Norwegen sine Vålerbanetreff. Mer informasjon kommer i slutten av februar.
  10. Årets første Vålerbanetreff blir fredag til lørdag 31 mai-1 juni 2024. Ford Club Norway og Club Honda Norge kobler seg i år på VW-Audi Club Norwegen sine Vålerbanetreff. Mer informasjon kommer i slutten av februar.
  11. Artig tråd du har hentet opp. Etanol er gått fra noe som var ønsket til noe man ikke lengre ønsker på sånn ca 15 år. Fueldiamond er ikke noe jeg har hørt om, men det er nok noe som er interessant for mange når sommerdekksessongen begynner.
  12. Her er en overlever Sierra, men det er en L. 2L motor i Sierra var standard på denne tiden i 1987 så det "unike" her er kilometerstanden på 145.762 km. Det er en overlever, men store bulker og riper i bakluka. Det teller ikke ikke som patina. Det er skader. Det er også mer enn normalt med bomming av nøkkel i låsen på bagasjen. Sprekk i baklys er det også. Ingen bilder av flekklakkeringen på førerdøren, og vet ikke helt om bilder av piggdekk i annonsen er noe som drar opp interessen til den prisen? Positive her er at det er ganske så orginalt på innsiden. Sonyspiller med usb? Som ser ut som den tidsriktig står i stil med utstyrsgraden L. Det er noe jeg liker. Hva som ikke ser tidsriktig ut er hatthyllen. Gullfarge så sent på mk1 er skjeldent. De var det flusst av de første årene 1982-4. Gullfarge var noe som var stort på 70tallet, men forsvant som motefarge opp 80tallet. 40K er hva jeg kunne gi for en 5dør Sierra L, men da konkurrerer Mk2 med bedre utstyrgrader som CLX med flere om oppmerksomheten. For jeg har ingen oppvekstminner om en 5dør Mk1 Sierra L. Så hvor mye verdi har den "unike" kilometerstanden som allerede har rundet telleverket en gang? Med 140K i lommeboka så hadde jeg heller tatt en titt på hva som finnes av New Edge Mustang 99-2004. New Edge er ingen Sierra, men så er jeg ikke låst på Sierra som det eneste i livet.
  13. Prøvde noe nytt i fjor, og kommer kanskje til å gjøre noe nytt i år også som du ikke vil gå glipp av. Vær der eller begynn allerede nå å finne på en mindre klein bortforklaring på hvorfor du ikke var tilstede. FCN sessongavslutning for deg som vil kjøre, se, preike eller gjøre litt av alt.
  14. Begynner med det siste. SS7/Sessongavslutter Gardermoen 22 september 2024. Mer info i denne tråden: https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83354-ss7sessongavslutter-gardermoen-22-september-2024/
  15. Årets første og kanskje eneste? Søndag 22 september 2024. Tid: Oppmøte fra kl 11.00 Avslutter kl 18.00 eller før om alle har fått nok. -MÅ ha skilt på bilen. Hvite, grønne eller røde er det som gjelder denne dagen. Ta med hørselvern til de minste. Kart og veibeskrivelse: https://www.norgeskart.no/#!?project=seeiendom&layers=1003,1014,1015&zoom=14&lat=6677656.41&lon=284939.05&panel=searchOptionsPanel&markerLat=6677656.414492187&markerLon=284939.049609375&p=searchOptionsPanel&sok=Gardermoen Trenger du en adresse så bruk: Blikkvegen 138, 2050 eller 2067 Jessheim. Da er du like ved innkjøringen til Gardermoen Raceway. Kommer mer informasjon her nærmere dagen, men nå har du en dato.
×
×
  • Create New...