Jump to content

Planer For 2006 ?


Anders

Recommended Posts

Lurte på om noen kunne gi litt info om treff året 2006?

 

 

Rister i rockefoten etter å slå meg løs på bane.

Jeg dra gjerne over fjellet for å delta på FMCN treff.. og det anbefaler jeg for andre vestlendinger også.

 

Hadde det grådig kjekt i fjor når jeg var på Gardemoen med klubben.. Men meg og Clinton følte oss litt ensome ettersom vi var de eneste fra bergen.

 

Gleder meg mer enn noen gang.

 

Mvh Anders

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Liker innstillingen din også.

Fikk vite at det kom langveisfarende fra bergen. Stod å gjetta på hvilken av de finere bilene det var til jeg fikk vite at var det den mest "slitne" Sierran på plassen :o :D Respekt!

Synd du ikke kom over i høst. Hadde håpet å få se Sierran etter oppussingen, men 50mil i regnvær er godkjent fravær spør du meg. Gullflaks som vi hadde den dagen kom sola når banekjørinen begynte.

 

Synes du det var kjekt i våres så blir du ikke skuffa i år. Vi har lært mye av vår og høsttreffet i 2005 så 2006 blir en bedre opplevelse..

 

 

Må vel fram med noen smakebiter:

 

-"Dobbelt"treff eller fullhelg blir det i 2006 også. Dato er ikke sikker enda, men regn med en gang i løpet av mai/tidlig juni.

 

-Og klubben blir også å finne på TrønderFord 2006 30. juni - 2. juli.

 

-Har ikke helt gitt opp hordaland/vestlandet heller selv om det ikke var den helt store jubelen i høst. Jeg gir meg ikke så lett om dere tror det :P

 

Vil skrive mer om dette senere når det blir spikra.

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

Er en egen rute for treffterminen på framsiden. Klikk dem og du kommer til den aktuelle tråden.

Den som er der nå er for 2005 så den har ikke riktig datoer ;)

Link to comment
Share on other sites

Nårtid er Ford treffet på Rudskogen i 2006?

[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert i 2002 - savner denne bilen]

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fett å samle en del folk fra bergen by og kjørt sammen til et FMCN treff

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Ting skjer på bakkammerset, men mai er full av show, og Eikås likeså. Det er enda bare 11.januar ;)

Kommer med info i god tid så fort ting er satt, og ordnet som jeg har skrevet før i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Kan dere skrive litt mer om TrønderFord treffet?

Og når får dere vite mer om FordTreffet på Rudskogen?

 

Jeg har tenkt å ta sommerferien til skogen på Ford treffet, men siden det er langt og det blir mest aktuellt å kjøre dit, ville jeg gjerne vist dato på en god stund på forhånd slik at jeg kan gjøre opp på jobben med ferietiden, fjor var treffet siste uka i ferien så det gikk ikke, men i år kan jeg flytte ferien om det er ønsket, men ikke dagen før:)

Link to comment
Share on other sites

Trønderford er 30. juni - 2. juli på Storsand camping. Rett utafor Trondheim by med bil.

Blir innsjekk på fredagskvelden om du vil. Lørdag er selve treffdagen på campen. Søndag er avsluttning/avreise.

 

FordTreffet på Rudskogen pleier alltid å være 1 helg i august så det blir det sikkert i år også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Øyvind Tempel

har hørt rykter om at calibra folket, 200sx klubben, Ford Motorsport Club Norge og Impreza folka skal leie vålerbana i sommer i sammen.

 

Noen som vet om dette stemmer?

Link to comment
Share on other sites

Trønderford er 30. juni - 2. juli på Storsand camping. Rett utafor Trondheim by med bil.

Blir innsjekk på fredagskvelden om du vil. Lørdag er selve treffdagen på campen. Søndag er avsluttning/avreise.

 

FordTreffet på Rudskogen pleier alltid å være 1 helg i august så det blir det sikkert i år også.

 

hvordan er det med priser på sånne treff da ? er der men banekjøring samme helga ??

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Stavanger er jo en grei plass på vestlandet... ikke for langt for bergensere og ikke så langt unna kristiandsand.

 

Har tro på de kunne blitt en bra treffplass....

e dyrere å kjøre til stavanger for oss i bergen enn d e å kjøre noe annet sted i landet omtrent då.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bommen er vel snart vekke på rennesøy så da blir det ikke så dyrt...

 

Etter mi meinining må treffet plaseres så de ligger midt i mellom noen plasser som de er folk som har ford.

 

Plaseres treffe i bergen har jeg lite tro på at de kommer så mange fra feks kr.sand så om de hadde vert i stavanger.

 

Betaler heller litt mer for å reise på treff så de er biler på en et som de ikke er så veldig oppmøte på.

Link to comment
Share on other sites

har hørt rykter om at calibra folket, 200sx klubben, Ford Motorsport Club Norge og Impreza folka skal leie vålerbana i sommer i sammen.

 

Noen som vet om dette stemmer?

Dert er det ingen som vet ennå. Men rykter lages ikke uten grunn ;) Kommer med en lengre tekst om dette snart håper jeg. Ting skjer på kammerset.

 

hvordan er det med priser på sånne treff da ? er der men banekjøring samme helga ??

Antar at du mener Fordtreffet på Rudskogen? Blir nok samme som i fjor. Link Ford-treffet 2005 6. August, Oppdatert med info 31.juli Om det skjer noe mer den helga der vet jeg ikke.

 

Etter mi meinining må treffet plaseres så de ligger midt i mellom noen plasser som de er folk som har ford.

 

Plaseres treffe i bergen har jeg lite tro på at de kommer så mange fra feks kr.sand så om de hadde vert i stavanger.

 

Betaler heller litt mer for å reise på treff så de er biler på en et som de ikke er så veldig oppmøte på.

Det skal bli noe i stor-Bergen/Hordaland i 2006. En kikk på klubbkartet viser at det er et stort, og aktivt Fordmiljø der. Det ser en på forumaktiviteten.

Dette treffet treffer de som holder til i hordalandfylke, og kanskje kommer det en og annen sogning også..

Problemet her er jo at det tar jo en heldag bare å reise mellom Stavanger- Bergen.

 

Kristiansand er sørlandet med strake motorveien nesten hele veien opp til østlandet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...