Jump to content

hadde lyst på denne menn....


Guest fordfrik

Recommended Posts

Guest fordfrik

hadde egentlig lyst på denne mondeon, menn når jeg sjekket i dag så var den solgt. Noen som har peiling på om den var verdt pengene? Eller for morro skyld noen som kjenner til bilen og hvor dan den er stelt med?

 

mvh,

Ole Herman

Link to comment
Share on other sites

hadde egentlig lyst på denne mondeon, menn når jeg sjekket i dag så var den solgt. Noen som har peiling på om den var verdt pengene? Eller for morro skyld noen som kjenner til bilen og hvor dan den er stelt med?

 

mvh,

Ole Herman

syntes prisen var litt for høy.....min mening er at den ikke helt er verdt 60k.

Mvh Ronny S


2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling :cool2:

2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV
2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV
2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling :)
1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan
1986 - Opel Kadett 1,8 GSI

Link to comment
Share on other sites

Guest fordfrik
syntes prisen var litt for høy.....min mening er at den ikke helt er verdt 60k.

Tja jeg bare stussa på prisen på stylingen jeg, koster virkelig sånt no 30 000???? Ja også 150200 HK da hehe

Edited by fordfrik
Link to comment
Share on other sites

For en hvit tidligere kollisjonsskadet mondeo med blåste airbager?
Hvit er den nye motefargen, følger du ikke med? B) Kollisjonsskadet ja vel, den er rettet opp av fagfolk så ser ikke det som noe problem. Og det sitter airbag i rattet,men den er fra mk 1, og ikke tilkoblet..

Men finner du en rustfri 98 2liter Ghia i topp stand billigere så si fra :P

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

mk1'n til salgs øverst er vel kompisen til viceguy på bilforumet sin.. har sitt dem avbilda sammen..

 

stemmer det. begge er fra moss.

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Guest fordfrik
stemmer det. begge er fra moss.

Kjenner du denne bilen da Larsen? Er den verd de 60 lappene mener du (siden du kjenner både eieren og denne viceguy de nevner)?

 

Mvh,

Ole Herman

Link to comment
Share on other sites

mk1'n til salgs øverst er vel kompisen til viceguy på bilforumet sin.. har sitt dem avbilda sammen..

Stemmer det ja9^, det vil si nesten hehe, slenger jo rundt her på dette forumet også jeg da :D Der det er snakk om Mondeo der er jeg hehe

 

Jepp stemmer også at det er kompisen min sin bil, men please fordfrik ikke spør meg om tilstanden på den... vil nødig uttale meg om dette. Men kan jo si at han som eier (eller eide) den er bilmekanikker av yrke og meg bekjent så har han stelt minst like godt med sin Mondeo som jeg har med min (selv om jeg er hissigere med å dra fram polish og andre bilpleie artikler :D)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner du denne bilen da Larsen? Er den verd de 60 lappene mener du (siden du kjenner både eieren og denne viceguy de nevner)?

 

Mvh,

Ole Herman

 

 

bilen så ihvertfall fin ut når jeg har møtt den. men det er vel ikke noe tema lenger nå siden den er solgt. eller?

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Hvit er den nye motefargen, følger du ikke med? B) Kollisjonsskadet ja vel, den er rettet opp av fagfolk så ser ikke det som noe problem. Og det sitter airbag i rattet,men den er fra mk 1, og ikke tilkoblet..

Men finner du en rustfri 98 2liter Ghia i topp stand billigere så si fra :P

 

Brodern betalte 37K for sin 98mod 2.0 Ghia. Ikke i topp stand, men helt ok, grei bruksbil.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

bilen så ihvertfall fin ut når jeg har møtt den. men det er vel ikke noe tema lenger nå siden den er solgt. eller?

Enig med deg Larsen, ingen vits å diskutere en bil som er solgt. Syns også moderator skal stenge denne tråden, begynner å skli ut med mye off-topic nå.... å som sagt så er jo bilen solgt :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...