Jump to content

IST - bensinforbruk


Guest Xenon

Recommended Posts

-Ja, det er jo fint og billig i drift! :). Er det Doch med turbo eller? Er du sikker på at du ikke kjører med fryktelig mager blanding på "lett pedal"?? Min er ihvertfall justert etter breibandslamda både høyt og lavt, så jeg er trygg på min.. ;)

 

Nei var nok ikke turbo.. men fortsatt veldig fornøyd med det forbruket.. var blandt anent 140 jevnt over dovrefjell.. å mange fine å mange litt mindre fine forbikjøringer... målestrekningen var fra Hydro Texaco på heggenes til den statoilstasjonen inne i tr-heim. hehe

 

å denne DOHCen hadde. strakt eksos bakerst:P katalysator uten noe innmat å K&N filter..

Link to comment
Share on other sites

skjønner jo det.. men med 380cc dyser så syns jeg ikek det var så ille med 0.8 i "bykjøring"

Hvordan fikk du den til og gå så lavt?

1 bars bensin trykk? ;)

 

 

Syns audi dysene ikke er noe og bruke på ist, hvis man kjører med org ecu.

 

Mister mye effekt og kjøre glede. må velge mellom om den skal gå på lavt turtall eller turbo trykk..

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Link to comment
Share on other sites

Hvordan fikk du den til og gå så lavt?

1 bars bensin trykk? ;)

Syns audi dysene ikke er noe og bruke på ist, hvis man kjører med org ecu.

 

Mister mye effekt og kjøre glede. må velge mellom om den skal gå på lavt turtall eller turbo trykk..

 

 

cosw sprut da cossie_storm.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Is'en min bruker 0,87 på lang kjøring en "hel tank" (58 liter), alt fra 0 til 140 + litt mer over lovlige grenser med 3 stk i bilen. kn filter, 4-2-1 grenrør og effekt anlegg, kvass kam. ikke så galt det?

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...