Jump to content

vingebil, Stjært!!!


Guest Kristian

Recommended Posts

Guest Kristian

Heisann!!!

 

En kompis har natt til i dag (Onsdag, 30.juni) blitt frastjært sin Røde vingebil!!!

Bilen ble tatt fra et byggefelt på stange!

 

Det som er det jævligste er at bilen er så godt som solgt, Ny eier skulle hente den i morra!! :(

 

****, lei langfingra misunderlige dritt unger!!! huff!!

 

Så, skulle du komme over deler fra en slik bil som er til salgs, SÅ VÆR SNILL å si fra med en gang!! Alle muligheter må nesten sjekkes, bilen er sikkert hugget alt nå, men det viktigste er å få tak i han som tok den!!

 

Litt info om bilen!

 

Rød, Ford Sierra Cosworth, vingebil

Natta den ble stjært satt det sedan cossi felger på den.

Motor med steg 1 trim, ellers orginalt understell!

Men motor og understell er fra sedan cossi!

Interiøret er temlig strøkent, det sammer er også resten av bilen!

 

HVIS dere slulle komme over noe, som f.eks interiør, styling kaross deler og evt andre ting fra vingebilen, så send meg en PM så fort som mulig!!

 

Håper dere kan holde øya oppe, det vil vi i klubben samt eieren sette pris på!!

 

MVH

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Ta derre en tur over grensa til vår søta bror!! VET at det blir hentet mye norske biler med store motorer ditt :angry: !! Og der kjører de med norske skilter på uten problem!!!! Har en venn som bodde i midt sverge, som kjente godt til en liga der.. Det skulle ha vært skuddpremie på sånt fanskap!!!!!!!!!!!!!!

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Det som er det jævligste er at bilen er så godt som solgt, Ny eier skulle hente den i morra!! :(

Har dere sjekket opp om "den nye eiern" har hentan litt for tidlig?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hmm. hvis ikke kaller jeg det sammentreff.

ypperlig fluktbil ihvertfall :D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest ehrnst

hmmm......jeg fikk tilbud om en strøken nesten org vingebil for 45k...... skal ringe han og sjekke litt opp og late som jeg er int, så skal jeg nok få noe info, og kanskje se på bilen

har du flaks så er det den......men uansett sinnykt dust gjort, bil tyver og annet rask skulle vært skutt

Link to comment
Share on other sites

Guest ehrnst

too bad, det var ikke den bilen, denne var helt org. hvit....og ikke noe spor til at den hadde vært rød!

 

men uansett...er bilen funnet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...