Jump to content

Mondeo lyktglass


kimsa

Recommended Posts

Oki folkens. Nå har jeg byttet pærer, og byttet ledninger, og nå har jeg gode lys på min mondeo, faktisk ganske så bra, ser godt ut til sidene og slik, men fortsatt, lyser de ikke all verdens langt frem. Men jeg tror jeg veit hvorfor, lykt glassene mine er nemmelig helt grå av steinsprut. De er rett å slett så slitte at jeg ikke tror det lyser skikkelig gjennom de.

 

Har fått foskjellige svar på flere plasser nå, så håper noen kan fortelle meg hva som er rett.

 

Kan en bytte bare lykt glasset?????

Link to comment
Share on other sites

Lykteglasset på mk1 mondeo er klipsa fast, så det er ikkje noko problem å løsne dei. har du bytta plastplata som ligger framom nærlyset? Hjelper ein del på det og.

Den er byttet, har helt hvite å fine lykter, men trenger nok nye lyktglass for at alt skal bli perfekt!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing
Den er byttet, har helt hvite å fine lykter, men trenger nok nye lyktglass for at alt skal bli perfekt!!!

 

Gikk det greit å skifte de jæ*** plastplatene eller?? Platene mine er helt gule, så skulle skifta de men... Hørte noe rykter at man måtte ha av frontfangeren? Det var ihvertfall det de sa på Ford...

Link to comment
Share on other sites

Dette temaet her vært oppe endel ganger før, sikker på at du finner noe om du bruker søkefunksjonen her på forumet. Søk etter f.eks linse.

Finner ingen tråder med det aktuelle innholdet WingDude. Står om bytte av linser på morette lykter, å det blir ikke helt det samme tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Fangeren må av, enkelt på biler uten AC, trangt med AC. Ikke alle 96 modeller har lykter uten linser, kom litt ut i året. Men disse lyktene er mye bedre.

V6 har samme lykter som alle andre

Hva er forskjellen på lyktene da??

 

Kan jeg bare ta ut de plastik linsene?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...