Jump to content

isn bakker ikke

Recommended Posts

Guest tommy8888
Posted

kjøpte meg en is hær i høst som ikje vill bakke nor denn er kald.... må ha litt gas på denn forr att denn skal starte... å stopper denn for meg så filer jeg i all evighet for att den skall starte igjenn. da starter denn somm regel bare på tre syl.hva er galt?????

Guest tommy8888
Posted

pluggene er skiftet rett etter jul. blei ikkje noe bedre. motoren er normal når har fådd litt tempratur

Posted

kjent fenomen, eg byttet dysebroen og dysene, hadde lekkasje der, ble bedre, så begynte den å bli tungstartet etter den var varm og stoppet den. byttet plugger og jordet motor med nye kabler. hjalp ikke, byttet hjerne og den kom seg da.

Guest tommy8888
Posted

jeg har snakket med en del folk som mener att den får får mye bensin nor denn er kall????.... vist det er djevelsk kalt ute. -20c. så ha han en tenndens till å ikke ville bakke nor denn er varm heller. bruker da å kåmme seg med en rapp på gassn. er ganske iriterende att bilen ikke vill bakke.

Guest tommy8888
Posted

ok.... når motoren suser å går utn at noen gir gass............. hva kaller du d da???

tommgang da vist nordnorsk blir for vanskeli

Guest fåården
Posted

nordnorsk blir for vanskelig ja!

Guest mheimly
Posted

Det er no mye vanskeligere å forstå et språk som kommer fra en dal langt oppi en plass i sør. er flere som skriv på dein måtn har jeg sedd...vet det er offtopic

Posted

bakke forbinder jeg med å rygge men...heh..

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...