Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tenkte aa fjerne den orginale veivhusventilasjonen naar jeg kommer hjem fra sjoen, maa vell da ha ein rorstuss aa sette ned der den orginale staar. lurer paa diameder aa lengd paa denne. bor jeg dreie inn noen spor til o-ringer paa denne ?

 

unnskyld for stavefeil, er ikke norsk tastatur paa denne maskina.

Posted

Har ikke problemer med dette på motor som lader 2 bar med rs 500 turbo.... mye blow-by og utett motor?

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Posted
seperator bør man ha ja, men det er bedre å montere en ettermarkedstype som har større åpninger.

 

Selvsagt.

Posted

Ja tenkte jo ikke aa ha bare ein rørstubb der. men om noen kunne maalt diameteren saa hadde det vert fint. har tillgang paa div. ror og dreibenk her paa baaten, hadde vert fint aa fatt det til for jeg reiser hjem.

Posted

Noen som kan bekrefte at hullet er 20 mm som triggerhappy antyder. Noen maa vell ha ei blokk staaende som di kan maale paa. Er 200 blokk om det har noe aa si,

men tror det er samma paa 205 og 200 blokka.

Posted

kan måle på orginale ventilasjonsrøret når jeg kommer meg hjem fra jobb, blir 3-4 timer til. men mener det skal stemme med 20 mm...

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...