Jump to content

Bilder av bilen,


Guest CossieX

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

rått! quadlykter og feit leppe foran ;) :) ;) :)

Leppa er fra Laguna ;)

passer denne på en vanlig sierra fanger hvis man monterer rs-"leppa" fra spoilerkit.se på først tror du?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks
ikke dumt og røkke av skiltet umiddelbart etter ankomst på treff. sikkert mye tjuvpakk som går rundt og skriver opp regnr.

Tjuv pakk liker værken JvhCossie eller jeg.. Derfor nappa vi av skiltene ;) (hvem trenger skrutrekker??)

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Endte på 242.2 med Dønn utslitt T3.... Fått ny turbo nå(T34), venter på ny chip, 3bar map og dyser.... så vi får se på neste en dag på rulla... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie
rått! quadlykter og feit leppe foran ;) :) ;) :)

Leppa er fra Laguna ;)

passer denne på en vanlig sierra fanger hvis man monterer rs-"leppa" fra spoilerkit.se på først tror du?

passer vel på det meste med noen modifcations... Har sett den på Peugeot Partner tilogmed så det er håp for alle... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

hehe. ok passer den peugeot, så passer den nok min og med litt modding ja. noe internettadresse jeg kan bestille den fra?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks
hehe. ok passer den peugeot, så passer den nok min og med litt modding ja. noe internettadresse jeg kan bestille den fra?

Ta deg en tur til nærmeste høgger.. der finner du en som du kan få gratis.. ellers kan du jo dra på "volvo" og få kjøpt en til sikkert godt over 1000 kr.. Garantert en på høgger`n :D

Link to comment
Share on other sites

deilig bil z1000. men er det ikke slike billige ftk-felger på den? syntes du kunne spandert noen litt mer eksklusive på den...hvis jeg ikke tar feil da...

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

jeg har en laguna leppe liggende  ;)

Hvor mye krever du da? :)

Til alle dere laguna lepper , nå har jeg funnet en leverandør av RS 500 lepper i gummi . Til en normal pris .............. så nå kan dere kjøpe franske (skam) lepper mens VI ANDRE kjøper RS 500 :P :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...