Jump to content

Bilder av bilen,


Guest CossieX

Recommended Posts

Guest CossieX

Finner ikke ut hvordan jeg vil at bilen skal se ut! trenger tips til felger, dekal trim osv,,,

 

Vis meg gjerne bilder av deres/andres cossie, og kom med forslag til hva jeg kan gjøre med min!

 

Cossie04.JPG

motor04.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

lakke bakfangeren og rette ut sideskjørtene kanskje :D

 

deretter, noen fete felger. sjekk på kjente felgfirmasider på internett, og eiker motorshop. noen som vet om sharif's dekksenter har internettsider forresten??? han har mye tøft, og er visst billigst i landet.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest CossieX
lakke bakfangeren og rette ut sideskjørtene kanskje :D

 

deretter, noen fete felger. sjekk på kjente felgfirmasider på internett, og eiker motorshop. noen som vet om sharif's dekksenter har internettsider forresten??? han har mye tøft, og er visst billigst i landet.

bakfangeren er lakkert! :D gammelt bilde!

sideskjørta er også retta ut, men har lyst til å bytte de til noe litt fetere!

Link to comment
Share on other sites

Guest CossieX
virkelig vakkert motorrom, bige :o

Takk frode , mange timer med tannbørste . :blink:

Det jeg egentlig ønket og si var INGENTING er som en STANDAR polert cosworth .

Hver sin smak, mener at det ikke skal se ut som en plastik BMW, men litt ekstra pynt er fett, så siden jeg alikevell syntes Sierra er litt harry, har jeg lyst til å sprite den opp enda litt til! Dessuten er det alltid fett å se bilder av cossier! så kom igjen å legg ut bilder av bilene deres nå da! B)

Link to comment
Share on other sites

Har kjørt mange forskellige biler , men bare en som OSER power .

Tok igjenn en M5 ( orgin) og når han så fronten i speilen ble han snill og la seg til siden og hilste når cosw viste sin "gode" side . Og han skulle undelig nok neste til høyre . Stoppet , det tok under ett min før han kom og kjørte videre . :)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest CossieX
Har kjørt mange forskellige biler , men bare en som OSER power .

Tok igjenn en M5 ( orgin) og når han så fronten i speilen ble han snill og la seg til siden og hilste når cosw viste sin "gode" side . Og han skulle undelig nok neste til høyre . Stoppet , det tok under ett min før han kom og kjørte videre . :)

Det er ikke alle som er like glad i å trykke gassen i bånn da,,, :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Rwdcossie

Har ikke tatt noen nye bilder ettar at jeg fikk i den mye motoren min.. men de kommer senere.. Dette bildet er fra da jeg fikk bilen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

javeeeell da... så får jeg vel skyve opp grombrakka mi også da...!

 

normal_DSC_6198.JPG

 

normal_DSC_6273.JPG

 

normal_DSC_6285.JPG

 

normal_DSC_6287.JPG

 

 

Nå er det **** meg på tide at noen flere laster opp bilder!!

Link to comment
Share on other sites

slik så den ut når den kom fra Sveits 248/700 last edition . 125tkm , servis boka full og kviteringer fra bilen var ny .+ fabriks ny motor med kvitering fra Cosworth england . ( verkstedet glemte og fylle olje etter servise 120tkm )

Link to comment
Share on other sites

cossie_power: pen den der. så den blant mms-bildene på canal motor i dag :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...