Jump to content

Vingebil selges (43.000 km!)


LorenzenDK

Recommended Posts

hmmm, synes denne bilen var "sliten" under til å ha denne km stand???

Har tidligere hatt biler som har passert over 100"km so har vært penere under??

Man har vel kanskje noe med lagringen å gjøre?

 

Hva er forlangende for bilen pr. dags dato?

Hej

 

Bilen har stået i et sommerhus i italien, sikkert udenfor i meget af tiden. Jeg synes ikke bilen er slidt, men det er måske et spørgsmål om hvad man er vandt til? Jeg køber fabriksny bil(3 x BMW) hvert år, og jeg synes ikke min Cosworth er slidt. Vent med at dømme, til du ser bilen.

 

Forlangende er 200.000 DKK. Ring til mig hvis det er seriøst.

+45 25 32 89 49

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest cossy88
Bilen er inkl. moms på 25%. Det er jo ikke Schweiz. :)

Så du kan selge bilen til meg uten moms for 150 000 du da :rolleyes: vi momser til norge, ikke danmark!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
200 000 dkr = 220 120 (pr 22.01.2008) (kurs = 110.06)

+ 25% moms til norge = 55030 ( om ikke kjære LorenzenDK hjelper til og skrive ned salgs summen på moms kviteringen)

 

+ da toll og andre avgifter på ca 50 000

 

vill denne øsa koste en norsk mann NKR: 325150,-

Og selv med en "pyntet på" kvittering så kommer man ikke så langt under 300000,- norske kr :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Blien er vel bare å innse av du har satt prisen for høy på bilen... (Vis du er intrs. i å få den solgt)

Den ligger jo på X antall fordforum og div sider til salgs i lengre tid, og selv EU svenskene bitter ikke på den :mellow:

Edited by Trones...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ingen som sipper, bare forklarer for en som kanskje ikke er kjent med hvilke avgifter som må til for å få skilter på en slik bil til den prisen i dette landet.

 

Skal være bra gal om man betaler 325k for å få en slik bil med skilter på her i Norge :(

Link to comment
Share on other sites

Blien er vel bare å innse av du har satt prisen for høy på bilen... (Vis du er intrs. i å få den solgt)

Den ligger jo på X antall fordforum og div sider til salgs i lengre tid, og selv EU svenskene bitter ikke på den :mellow:

 

Ligger på:

FMCN

FMCS

og

bilbasen.dk

 

Havde ikke regnet med at en svensker skulle købe den. De tjener jo 20-30% mindre end nordmænd og danskere.

 

Men det er så enkelt. - Den skal slet ikke sælges medmindre nogen er villige til at betale det en perfekt Cossie koster.

Jeg beholder den, har som sagt ikke økonomiske problemer.

 

200 000 dkr = 220 120 (pr 22.01.2008) (kurs = 110.06)

+ 25% moms til norge = 55030 ( om ikke kjære LorenzenDK hjelper til og skrive ned salgs summen på moms kviteringen)

 

+ da toll og andre avgifter på ca 50 000

 

vill denne øsa koste en norsk mann NKR: 325150,-

 

Jeg kan sikkert få momsen refunderet i så fald, og det hjælper jo lidt.

 

Uansett så fortjener den bilen å bli solgt til en sann entusiast som er "dum" nok til å legge ut såpass. ;)

 

Tjaa, men tror jeg beholder den. Har ikke bruge for pengene, og nu kommer foråret snart, så måske får jeg brugt den i år.

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hej

 

Bilen er til salg igen. Parkerede den i garagen i september, havde kørt 44.888 km på daværende tidspunkt. (og naturligvis det samme nu...)

Stadig lige så flot som billederne.

 

Sælges for 23.000€ eller højeste(interessante) bud. Er bekendt med situationen omkring told, moms etc. til Norge og vil gerne hjælpe mest muligt ved eventuel handel.

 

I prisen indgår service, olie + filter + eventuel justering og andre ting der måtte komme frem(er ikke bekendt med nogen fejl). Service udføres af Bertil Hedlund(Sverige) eller Jan Mortensen(Danmark). Så I ved det er seriøse folk som har rørt min bil.

 

Fremvisning foregår i Danmark, - kan fremsende billeder af ALLE ønskede detaljer til seriøst interesserede.

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lzykqnealpza

 

Står i fuld isoleret garage.

http://i92.photobucket.com/albums/l13/Lore...th/DSC00853.jpg

http://i92.photobucket.com/albums/l13/Lore...th/DSC00936.jpg

 

02082008860.jpg

 

Mvh

 

Morten Lorenzen

Jylland, Danmark

+45 25 32 89 49

Edited by LorenzenDK

-M

BMW 320i E90

VW Polo 1,6

Ford Sierra RS Cosworth

Link to comment
Share on other sites

du får den ikke regga for 250 000.. må først betale moms på kjøpesummen, så er det vell rundt 40 000 i engangsavgifter..

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...