Jump to content

huff


torpecossie

Recommended Posts

sendt 6-7 mailer til maxam tuning for å purre på en del jeg hadde bestilt og aldri motatt,

men ingen svar. i går sendte jeg en til og skrev da att jeg så på butikken dems som useriøs.

hehe, fikk svar gitt, om at delen var sendt men jeg hadde aldri hentet den på posten.så de fikk den i retur. øøh!

Men jeg har ikke fått slik pakke lapp på posten. og mamma som jobber på posten, skjekka ver dag, men ingen pakke.

hehe. tror ikke dem har sendt noen del jeg.. men prøvde seg på en

skikkelig løgn.. :lol: ferska ja..

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
sendt 6-7 mailer til maxam tuning for å purre på en del jeg hadde bestilt og aldri motatt,

men ingen svar. i går sendte jeg en til og skrev da att jeg så på butikken dems som useriøs.

hehe, fikk svar gitt, om at delen var sendt men jeg hadde aldri hentet den på posten.så de fikk den i retur. øøh!

Men jeg har ikke fått slik pakke lapp på posten. og mamma som jobber på posten, skjekka ver dag, men ingen pakke.

hehe. tror ikke dem har sendt noen del jeg.. men prøvde seg på en

skikkelig løgn.. :lol: ferska ja..

Har kjøpt mye alu-rør av maxam og ikke opplevd noe tull med de... men for alt jeg vet kanskje jeg har vært heldig :huh:

Link to comment
Share on other sites

hadde kansje vert en tanke med eget forum for kritikk av salg sider? kansje feil plass å nevne det men hadde nokk spart mange for problemer ved bestillinger osv, føler det kunne spart mange folk endel problemer, kansje fått bedre service også..

88 Sierra cosworth 2-wd

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som Jacob Auto Supply det der! Bestilte senkesett i begynelsen av Oktober og di sendte det med en gang sa di!! Ringte til dem etter en mnd og di sa det ble snart sendt fra Nederland! Javel? Skulle ta 1 uke!

Har gått 3 mnd snart nå <_<

kjipt morten. har bare positiv erfaring med Jacob auto supply jeg.

Link to comment
Share on other sites

kjøpte silicon slanger av maxam i sommer.. gikk veldig fint. derfor bestilte jeg denne delen også..

hadde vært ok viss dem hadde sagt at den ble forsinket eller at dem ikke hadde igjen, selv om det står det på

web shopen. men og prøve og redde seg selv ved og si at jeg ikke har giddi og hentet den. da blir

jeg litt skuffa. men dem skulle sende en ny nå sa han, så vi får se da. :blush:

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som Jacob Auto Supply det der! Bestilte senkesett i begynelsen av Oktober og di sendte det med en gang sa di!! Ringte til dem etter en mnd og di sa det ble snart sendt fra Nederland! Javel? Skulle ta 1 uke!

Har gått 3 mnd snart nå <_>

Har selv bare gode erfaringer derifra...

Link to comment
Share on other sites

Har aldri handla med maxam, så kan ikke si noe om dem. Om Jacob derimot, har jeg kun positive ting å si..

 

Kan det være at posten faktisk har rota bort pakka,og den har gått i retur? Har ikke bare positive ting å si om posten...

Edited by Ruudsengen
Link to comment
Share on other sites

Aldri hatt noe tull med Maxam selv jeg. og det best med det er at han ALLTID har varene på lager, det er et stort + for dem som trenger deler kjapt.

 

Det å si at han juger blir vel litt dumt å si, det har jo kanskje skjedd en misforståelse.

 

kjenner han som driver butikken, og tror neppe han juger om så mye, han er en veldig ærlig fyr :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
Aldri hatt noe tull med Maxam selv jeg. og det best med det er at han ALLTID har varene på lager, det er et stort + for dem som trenger deler kjapt.

 

Det å si at han juger blir vel litt dumt å si, det har jo kanskje skjedd en misforståelse.

 

kjenner han som driver butikken, og tror neppe han juger om så mye, han er en veldig ærlig fyr :)

Hehe ja fin type... han møtte meg på halvveien kl 9 på kvelden bare pga et alu rør...det kaller jeg service :)

Link to comment
Share on other sites

det kan hende det er posten som har vært prob.. men hvorfor ikke svare på en ***** mail i løpet av 5 uker??

men får jeg delen min nå så blir jeg hæppy je :D

99 Passat Tdi

92 Pajero på 35"
86 Vingebil
11 Focus
73 Taunus 2dr
84 Superfin dame
04 Julie
70 Ford 3000

07 Arctic cat F1000

Link to comment
Share on other sites

Følte bare for å komme med noen ord her..

 

 

Har aldri bestilt noe derfra selv, så om selger er seriøs eller ikke, skal jeg ikke uttale meg om. Men ser det er flere her som har god erfaring, med kjapp levering etc. Når slike firmaer ikke har varer på lager tar det ofte lang tid, det må man nesten regne med. Jo større firmaene er, jo raskere får du delene. Dette har vel sin hovedårsak i at det er mye mer lønnsomt å fylle opp en container for firmaene og sende fra utlandet, enn det er å sende enkeltdeler.

 

Om dere spør meg går det ikke an å samenligne silikonslanger og rør med styling. Silikonslanger går det nok en del mer av siden det er i "faste" dimensjoner som 2", 2,5" og 3" og disse brukes på forskellige merker og modeller siden disse er universale. Og da det går mer av dem, er det større sjans for at de er på lager..

 

 

Bare en tankevekker fra min side... :)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...