Jump to content

Fet Focus


TurboX

Recommended Posts

Er noe deilig california/varme/sol/sand og aveny over denne type Focusstyling B)

Link to comment
Share on other sites

Stygge focuser og folk som grisekjører, gud så negativ jeg er..

hehe alibaba, årets kverrulant! :D Gratulerer...

Men tilbake te topic, fet de der da. Tar jo helt av med felger i statene.

Link to comment
Share on other sites

Og nei..

du har jo bare negative svar her.. og andre steder i forumet, sikkert ingen som tar deg seriøst. måtte bare få det ut.. sorry :D

kanskje du skal være på forumet litt meir enn TO (2) daga før du begynne og trekke slike beslutninga. For når du kjem med slike utbrudd så er det ihvertfall ingen som tar DEG seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Og nei..

du har jo bare negative svar her.. og andre steder i forumet, sikkert ingen som tar deg seriøst. måtte bare få det ut.. sorry :D

kanskje du skal være på forumet litt meir enn TO (2) daga før du begynne og trekke slike beslutninga. For når du kjem med slike utbrudd så er det ihvertfall ingen som tar DEG seriøst.

har vært innom og lewt ***** mye her. logget meg på for 2 dager siden fordi det var mye eg ville dele med andre. ALIBABA: Unnskyld.. var ikke meningen å såre deg :( legger meg helt flat for det

Link to comment
Share on other sites

Dette er min personlige mening: Du kan ta med det Comabat kit'et dit peppern gror. Som jeg sa er dette min personlige mening, mens andre her liker Comabat kit. Alle har sin mening, og jeg har min mening med for mange øl og helst skulle ha sjekket opp henne. Sånn er verden.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Dette er min personlige mening: Du kan ta med det Comabat kit'et dit peppern gror. Som jeg sa er dette min personlige mening, mens andre her liker Comabat kit. Alle har sin mening, og jeg har min mening med for mange øl og helst skulle ha sjekket opp henne. Sånn er verden.

beklager veldig mye. leste ikke det me "hva er din mening?" i begynnelsen. smaken e som baken, delt i 2.. heldigvis for det :P

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...