Jump to content

TEF Racing


Stiffy86

Recommended Posts

Guest ProBoTecH

Syns også det er rart at TEF ikke går inn i Gatebiltråden å forsvarer seg selv, vist det vedkommende sier er bare svada.. Siden dere må ha lest tråden osv. Og forsvarer dere ikke om påstander om at dere driver å ringer foreldre og venner av den det gjelder..

Blir liksom VELDIG dårlig reklame det uansett siden dere ikke vil si noe i saken..

Og argumentere med det at dere ikke vil ta det på ett forum er greit, men burde si noe i allefall..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke slengt en eneste spydig kommentar, det jeg mener er at sånt går det faktisk ann og informere kunden om før man tar turen opp til ett firma 15 mil unna, som har satt av "en hel dag" til å mappe en bil.

Ikke kom her med livserfaringa di før du kjenner folk du snakker til, det er en usakelig kommentar det.

Du sier at dette er en jobb som normalt skal ta 3-4 timer, jeg betalte for 2timer ++ på rulla..., når du da utsatte mappinga først fra 9-10 på onsdag, så dro halv 4 på fredag er dette snakk om så latterlig lite tid igjen at det blir helt feil og begynne og kverulere...., hadde det vært snakk om mange timer så hadde jeg forstått det, eller hvis det hadde oppstått flere feil utover kl. 4, men når vi ga oss så alt ut til å fungere veldig bra, og da går det ihvertfall ann og prøve...

Ta til deg kritikken på en professjonell måte, man kan bare bli bedre som aktør i denne bransjen og prøve å gjøre noe med det.

Hva skal vi bli enige om på telefon?? kommer aldri til å bruke deg igjen uansett, tenkte bare og informere om min dårlige erfaring,. og så får folk bare velge hvilken side de vil stille seg på....

Når man jobber 60 -70 timer i uka skader det ikke voldsomt med maks en time en uke en gang i blant til for å gjøre en kunde veldig fornøyd, man driver faktisk i servicenæringa.

Men hvis det ikke er mulig å forstå på noen helst måte hvorfor jeg kan være et snev av misfornøyd med deg så får det bare være!!

Alle de som er kjempefornøyde med tef kan bare si hva de vil, jeg sier ihvertfall hva min erfaring er...., så får folk velge hvem de vil tro på, sist jeg sjekka er dette et fritt land...

 

Cbp: For en ufattelig usakelig kommentar!!!

hvis døgnet rundt for deg er en halv time til en time så må jeg spørre hvordan du har jobb!?

 

Folk får det jo til å høres ut som om tef gjør meg en tjeneste ved og mappe bilen min, de tar tross alt betalt for dette, og da forventer man automatisk litt service

Edited by cosworth86
Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

til sammenligning der jeg bremser så bruker jeg å komme klokka 10 og holde på utover kvelden til vi blir ferdige.

er som regel alltid noen problemer med ett nybygg også... så man kan egentli aldri fast bestemme en tid...

 

sist hadde jeg problemer med bensintilførsel som skapte en del hodebry, også sprekk i røret som gikk til ekstern WG

men holdt på til vi blei ferdige...

 

jeg er faktisk enig med cosworth86, men sjønner jo selvklart saken fra TEF sin side, men sorry TEF der mista du enda en kunde, men så lenge du ikke trengte sånne kunder er det vel ikke noe problem uansett

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke slengt en eneste spydig kommentar, det jeg mener er at sånt går det faktisk ann og informere kunden om før man tar turen opp til ett firma 15 mil unna, som har satt av "en hel dag" til å mappe en bil.

Ikke kom her med livserfaringa di før du kjenner folk du snakker til, det er en usakelig kommentar det.

Du sier at dette er en jobb som normalt skal ta 3-4 timer, jeg betalte for 2timer ++ på rulla..., når du da utsatte mappinga først fra 9-10 på onsdag, så dro halv 4 på fredag er dette snakk om så latterlig lite tid igjen at det blir helt feil og begynne og kverulere...., hadde det vært snakk om mange timer så hadde jeg forstått det, eller hvis det hadde oppstått flere feil utover kl. 4, men når vi ga oss så alt ut til å fungere veldig bra, og da går det ihvertfall ann og prøve...

Ta til deg kritikken på en professjonell måte, man kan bare bli bedre som aktør i denne bransjen og prøve å gjøre noe med det.

Hva skal vi bli enige om på telefon?? kommer aldri til å bruke deg igjen uansett, tenkte bare og informere om min dårlige erfaring,. og så får folk bare velge hvilken side de vil stille seg på....

Når man jobber 60 -70 timer i uka skader det ikke voldsomt med maks en time en uke en gang i blant til for å gjøre en kunde veldig fornøyd, man driver faktisk i servicenæringa.

Men hvis det ikke er mulig å forstå på noen helst måte hvorfor jeg kan være et snev av misfornøyd med deg så får det bare være!!

Alle de som er kjempefornøyde med tef kan bare si hva de vil, jeg sier ihvertfall hva min erfaring er...., så får folk velge hvem de vil tro på, sist jeg sjekka er dette et fritt land...

 

Cbp: For en ufattelig usakelig kommentar!!!

hvis døgnet rundt for deg er en halv time til en time så må jeg spørre hvordan du har jobb!?

 

Folk får det jo til å høres ut som om tef gjør meg en tjeneste ved og mappe bilen min, de tar tross alt betalt for dette, og da forventer man automatisk litt service

 

Kommentaren er ikke usakelig i det hele tatt. Man kan ikke forvente at noen har all tid i verden for å fikse problemer utover normal arbeidstid.

Vet ikke hva du jobber med.. men du er nok heller ikke superkeen på å jobbe mer en du faktisk har tid til.

Det jeg skal være enig med deg i er at TEF Racing burde gitt deg informasjon på forhånd at de ikke kunne holde på lengre en til kl 16 eller 1530 denne dagen.

Man kan si at firmaer jobber i "servicenæringen" og skal yte så og så mye for kunden, men på den andre siden så må det også være slik at kundene respekterer de faktiske tider som blir satt av firmaet med mindre man avtaler noe annet på forhånd.

:rolleyes:

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Guest TEFRACING

Nå blir denne diskusjonen alt for dum!! Å påstå at vi "truer" noen ved å legge frem fakta er vel ikke noe som har med virkeligheten å gjøre.

 

Cosworth86:

 

Jeg forstår ikke hvordan du fortsatt kan mene at vi skal prøve med en time eller to til for å få ferdig bilen... Skal barna mine på 2 og 5 år stå utenfor barnehageporten når barnehagen er stengt fordi jeg ikke kan hente de for at jeg skal hjelpe deg??? Dete er dette som ikke henger på greip. Har aldri noen gang gått hjem fra jobb så tidelig og vil aldri noen gang komme til å gjøre det så lenge det ikke angår barna mine... Men det er klart det er surt for deg å måtte vente en dag eller to for å få bilen ferdig. Forstår egentlig ikke hvorfor det var så vanvittig travelt heller. når bilen ikke hadde vært bra på mange år... Men den siden av saken har jeg med vilje ikke tatt opp. Tenker du deg om så kan det hende du har en liten tanke feil i avgjørelsene dine her du også.

 

Til alle dere som tror at vi ikke tør å innrømme at vi gjør feil, så tar dere smertelig feil. Vi har gjort mange feil og jeg er mann for å stå for alle sammen. Men jeg syntes det blir "feigt" å bruke ett slik fora til å utveksle mere personlige problemstillinger.

 

Det er også veldig lett for dere som kunder å kritisere oss som fagfolk dersom ikke ting blir som dere har tenkt eller håpet. Jeg kan derfor si at vi har ca 15 års erfaring med innsprut, 18 år med motorbygging og 6 år med diagnose og justering av biler/motorer. Vi har også til en hver tid oppdaterte testbenker med riktig kalibrering. moderne og bra utstyr til å logge motordata.

 

Håper de utenforstående kanskje forstår hva vi driver med og at vi tar jobben og kundene våre på alvor.

 

Hilsen

 

Fredrik

TEF Racing AS

 

Stiffy86

 

Nå er du vel under middelmålig lur i komentarene dine.

 

For det første: det inspillet var ikke rettet til deg...

For det andre: tenk deg om hva du skriver, hvis dette skal være noe som helst sakelig...

Link to comment
Share on other sites

Det er også veldig lett for dere som kunder å kritisere oss som fagfolk dersom ikke ting blir som dere har tenkt eller håpet. Jeg kan derfor si at vi har ca 15 års erfaring med innsprut, 18 år med motorbygging og 6 år med diagnose og justering av biler/motorer. Vi har også til en hver tid oppdaterte testbenker med riktig kalibrering. moderne og bra utstyr til å logge motordata.

 

Jeg prøver å holde lav profil på emnet. etter å ha vært misfornøyd kunde hos dere.

 

Så jeg må bare si at dette hadde ikke jeg turt å si engang, langt mindre skrive, at jeg hadde denne erfaringen med det produktet jeg ble levert ved min bremsing.

 

Men for all del ikke noe å si på utstyret.

 

Nå skal det sies at det er et år siden jeg var der, og meget mulig jeg var der på en "dårlig" dag. (Den dagen dere endelig var til stede.)

 

Jeg vet som sagt det finnes fornøyde kunder hos tef.

 

Håper de utenforstående kanskje forstår hva vi driver med og at vi tar jobben og kundene våre på alvor.

 

Hilsen

 

Fredrik

TEF Racing AS

 

Mener du at det at dere reiser nord-over natten før jeg har bestilt bremsetime for å levere en bil. Jeg/vi har reiset 150 km og står på døra til TEF og ringer deg/dere og får beskjed om at dere måtte nord-over med en bil og kan ikke bremse bilen min denne dagen. Dette uten hensyn eller antydning til en telefon til meg og si ifra.(timen var klokka 14:00) Jeg og er selvstendig og en dag for meg for å reise og bremse på en hverdag er tapte penger for meg.

 

Er dette og ta kunder på alvor?

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Kommentaren er ikke usakelig i det hele tatt. Man kan ikke forvente at noen har all tid i verden for å fikse problemer utover normal arbeidstid.

Vet ikke hva du jobber med.. men du er nok heller ikke superkeen på å jobbe mer en du faktisk har tid til.

Det jeg skal være enig med deg i er at TEF Racing burde gitt deg informasjon på forhånd at de ikke kunne holde på lengre en til kl 16 eller 1530 denne dagen.

Man kan si at firmaer jobber i "servicenæringen" og skal yte så og så mye for kunden, men på den andre siden så må det også være slik at kundene respekterer de faktiske tider som blir satt av firmaet med mindre man avtaler noe annet på forhånd.

:rolleyes:

Hvis du mener at den rema 1000 kommentaren din ikke er usakelig så er det vel du som har et stort problem....!! selvfølgelig er jeg keen på å jobbe utover normal arbeidstid hvis det må til for at kunden skal bli fornøyd, er jo hypp på å tjene penger og få et bra rykte, dette kalles arbeidslyst og arbeidsmoral, og man kommer ikke langt i dagens samfunn uten!!

ihvertfall kan man kansje slenge ut et aldri så lite unnskyld!!?

Jeg skriver i posten min at hadde det vært snakk om mange timer så kunne jeg forstått det, men her er det ikke akkurat snakk om all tid i verden som du sier, er jo snakk om og overdrive litt her da!?

Selv om det firmaet dre racing bruker faktisk holder på til bilen er ferdig, det er et firma mer etter min smak, dette prøver jeg og komme frem til.

Ja hvis jeg hadde fått disse faktiske tidene så hadde det jo vært greit, er jo det jeg prøver og komme frem til her.....

Edited by cosworth86
Link to comment
Share on other sites

Tef:

Hvis du bare hadde klart og si fra om dette så hadde det jo vært greit, ja jeg mener selvfølgelig at de skal stå alene der og vente på at bilen min blir ferdig, herregud, er dette det eneste du har og si????

Er det sånne kommentarer en med din voldsomme livserfaring og kunnskap har og komme med så sier vel ting seg selv her....

Selvfølgelig mener jeg ikke det, hva tror du om meg??? kansje samboeren min kunne plukket opp disse barna, eller han andre mekanikeren med en av bilene våres eller deres?

Men dette er jo egentlig ikke saken da, og orker ikke mere stakkars meg kommentarer på dette!!!

Tatt dette opp med flere på jobben, og samtlige hadde ihvertfall ikke hatt noe problemer med en sånn løsning..., men i dette tilfellet var det blankt nei og hade bra!!

Men uansett: saken er at hadde jeg fått informasjon om dette før jeg dro opp så hadde jeg faktisk ikke valgt dere, og hadde sluppet alle de tapte pengene og styr og stress, dette har jeg sagt i nesten alle inlegga og enda ikke fått en kommentar fra deg på!?

Og ihvertfall fått et lite sorry eller noe hjelper mye, men det er visst umulig ovenfor meg det?

 

 

Tror du jeg stoler helt på at den bilen står trygt og godt oppe hos dere hele helga 15 mil unna hjemme, uten og bekymre meg for de store summene penger, og massevis av sene kvelder i arbeid skal gå tapt??

Kan jo ha noe med saken å gjøre at jeg ville få bilen ferdig det!?

Nei så visst bilen ikke har vært helt 100 på et par år så går det fint og vente en god stund til? latterlig holdning,

sånne holdninger gjør ihvertfall ikke at ting blir unnagjort

 

Konkret hva er det jeg har gjort feil i avgjørelsene mine da????

 

Dette er jo den beste måten og utveksle slike meninger, da ser jo folk hvordan dere oppfører dere i forhold til kritikken dere får!?

Istedet for å kjefte og smelle på tlf og bare lage kvalme

Har jo ikke noe å bli enig med deg om uansett, tenkte bare å få delt mine erfaringer med andre som kansje vurderer dere til en jobb på bilen dems, det er jo du som begynner og kverulere her og jeg gir meg ikke når jeg føler meg urettferdig behandlet som kunde hos dere.

Om du legger ondvilja til og misforstår meg på det mest utrolige måtene får dette være ditt problem.....

 

Kan tilføye her i en liten edit at jeg faktisk var fornøyd hos dere frem til klokka nærma seg 4, bortsett fra den kommentaren om ford men sånt kan man jo leve med hvis ihvertfall bilen hadde blitt ferdig!

Fikk jo kaffe og puter og sitte på, fikk også låne masse verktøy og løftebukk når vi skrudde..., kjempebra.

Men som sagt etter kl 4 snudde den gleden ganske brått som folk sikkert har fått med seg, hehe

Edited by cosworth86
Link to comment
Share on other sites

Dette er en hel feil holdning til kunder av ett firma. Etter min mening. men syntes det var ganske drøyt når tef står og forteller hvor dritt ford er fra den ene enden til den andre. ikke lurt og si sånn tef når kundene dine står der med ford. den var ganske drøy. Men skjønner sitvasjonen din med tanke på familie, helt klart det kommer først men kunne hvert litt bedre kominikasjon og sjenerelt så har vel alle lyst til og få bilen sin fortest mulig ferdig.mvh stefan :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke krangel fra min side, kun faktisk informasjon om hvordan jeg fikk mitt produkt fra et firma.

Det er det det blir spurt om i posten.

 

Jeg deler kun min erfaring, hadde jeg vært interessert i å krangle hadde jeg gjort det da dette skjedde, tenkte å ta det til forbrukerrådet, men slo det fra meg for skarve 3500,- og tapt arbeids inntekt.

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel fort konstantere at det er to misfornøyde kunder her.

 

Hvis dere enda ikke er fornøyde med TEF, kan dere heller ta det med dem på tlf eller mail. Ser ikke noe poeng i å krangle om slike ting her, da ingenting blir oppnådd med det, annet enn det som allerede er kommet fram.

 

Krever ikke så veldig mye og forstå det nei :P

Skjønner ikke hva jeg skal ta dette på tlf osv for? kommer aldri til å bruke tef noen gang igjen, og kommer aldri til å få igjen penger eller noe som helst, men jeg slutter ikke bare å poste her når tef kommer med sånne kommentarer og bukker og neier.!?!?

ingen som tvinger deg til å se på denne posten, er kansje litt interessant for fremtidige kunder av tef og se hva de står for og sier når de får kritikk!?

 

Jeg prøver også og dele min erfaring, jeg har sagt min versjon og tef har sagt sin, så da får folk velge selv hva de vil tro og mene om både meg og tef, står ihvertfall for alt jeg har skrevet og sagt i denne saken

Edited by cosworth86
Link to comment
Share on other sites

Dette er et forum for felles interesser og vi bør vel kunne si hva vi er fornøyd med og ikke fornøyd med av produkter?

Og underbygging av grunn er jo greit i mine øyne, ikke bare slenge ut ubegrunnet kritikk.

 

Så andre slipper og gjøre samme feil.

 

Dette er uttalt på generell bassis og ikke mtp. TEF. men alle produkter vi bruker i forbindelse med våre kjære biler:)

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Tef:

Hvis du bare hadde klart og si fra om dette så hadde det jo vært greit, ja jeg mener selvfølgelig at de skal stå alene der og vente på at bilen min blir ferdig, herregud, er dette det eneste du har og si????

Er det sånne kommentarer en med din voldsomme livserfaring og kunnskap har og komme med så sier vel ting seg selv her....

Selvfølgelig mener jeg ikke det, hva tror du om meg??? kansje samboeren min kunne plukket opp disse barna, eller han andre mekanikeren med en av bilene våres eller deres?

 

 

du mener ikke seriøst att helt fremmede folk kan komme på en barnehage og plukke opp barn?

Da har du misforstått visse ting tror jeg. :rolleyes:

Dette var alt ifra meg i denne saken.

Edited by HPL
Link to comment
Share on other sites

Guest TEFRACING

Meget bra poeng cossie power... Du har faktisk skjønt det..

 

Denne saken dreier seg om litt mer enn en død ting... Man kan ikke behandle barn som en bil. Og dersom cosworth86 mener at vi burde ha åpent til bilen var klar. så er det meget forunderlig at det ikke ble stilt ett spørsmål om åpningstider ved bestilling.

 

PS! Husk at jeg tok deg inn i mellom to biler for at du skulle få gjort dette.. Og det ble gjort ut fra de kriterier som du oppga og at ting skulle fungere. hadde det gjort det og du f.eks hadde hatt med den PC'en som virket på sprutet og hadde kontrolert koblinger for bensinlekkasjer og svetting fra fuelrailer, så hadde denne saken vært løst før jeg måtte avslutte jobben den dagen..

 

Ut fra dette som faktisk er det som er fakta så har jeg lite å unskylde meg for..

 

Fra nå av er denne saken avsluttet fra vår side!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener at den rema 1000 kommentaren din ikke er usakelig så er det vel du som har et stort problem....!! selvfølgelig er jeg keen på å jobbe utover normal arbeidstid hvis det må til for at kunden skal bli fornøyd, er jo hypp på å tjene penger og få et bra rykte, dette kalles arbeidslyst og arbeidsmoral, og man kommer ikke langt i dagens samfunn uten!!

ihvertfall kan man kansje slenge ut et aldri så lite unnskyld!!?

Jeg skriver i posten min at hadde det vært snakk om mange timer så kunne jeg forstått det, men her er det ikke akkurat snakk om all tid i verden som du sier, er jo snakk om og overdrive litt her da!?

Selv om det firmaet dre racing bruker faktisk holder på til bilen er ferdig, det er et firma mer etter min smak, dette prøver jeg og komme frem til.

Ja hvis jeg hadde fått disse faktiske tidene så hadde det jo vært greit, er jo det jeg prøver og komme frem til her.....

 

Ser helt klart at forskjellen på deg og meg er at jeg har barn og kone, det har ikke du!

Når man får det så blir det viktigere en alt...selv overtid for å tjene mest mulig penger :blush:

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthjente85

Jeg har nå sittet å sett på dette i flere dager å begynner å bli dritt lei....

 

tef: det er bare en ting du skal skjønne ifølge cosworth86, HADDE DU SAGT IFRA OM AT DU MÅTTE HENTE BARNA DINE KL 4 HADDE HAN IKKE VALGT DEG.. Er det så ufattelig vanskelig å forstå?

Og du sier på onsdag at du har en bil som skal bremses på fredag,skulle du da når cosworth86, kommer på fredag kl 15.30 også da hente barna dine?nei det skulle du ikke.. Hvorfor yter du ikke litt exstra service da,når det er snakk om så liten tid igjen?

Dere begynner å spore helt av tef,hvorfor skal kunden spørre om når dere stenger????Det er ikke dette saken handler om...se over....

 

I dette yrket er det normal for de fleste som er selvstendig næringsdrivende å jobbe ekstra og du sier jo selv at du jobber 60-70 arbeidstimer i uka,tror du ikke da at kunder tenker at her jobber de sikkert ikke valig arbeidstid?

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke helt hvordan du får til å jobbe 60-70 arbeidstimer i uka,når du begynner sånn 9-10 hver dag stenger kl 4,ikke jobber i helgene og i tillegg er hjemme hos barna dine og samboeren?

 

Og for det andre tef,hvorfor skal kunden selv ta med seg sin egen data når dere har det der?Det er det dummeste argumentet du har kommet med hittil..Man forventer liksom at aktøren har utsyret de trenger..så med andre ord du mener at når jeg setter bilen på verkstedet,så må jeg ta med eget verktøy fordi jeg vet at jeg har det jeg trenger?Det er lett å være etterpå klok.....

du som alle andre vet jo at det kan oppstå feil på rulla,hvor i dette tilfelle at det skjedde..jeg tror nok det at cosworth86 sjekket den bilen opp og ned før han kom til deg,er ganske logisk når man skal sette et nybygg på en rulle,så når han sa at alt fungerte som det skulle, så gjorde det nok det i hans øyne..

Du puttet han imellom 2 biler for at han skulle fått mappet bilen,ja det var snilt,men det var ditt eget valg og ikke kundens..så tror nok at du burde sagt at du ikke hadde tid,for det går ann å si nei,når man vet at man har mye å gjøre..Selv i denne bransjen...

 

Hvorfor klarer du ikke ta til deg kritikk??? Du burde som alle andre skjønner at kritikk er den beste medesin for å bare bli bedre som aktør..når folk er misfornøyde med dere,så ta til dere kritikken og se hva kunne vi som ett firma gjort bedre?Greit jeg skjønner dere vil forsvare ryktet deres osv,men visst jeg hadde vært kunde hos dere og sett at dere tåler å ta imot kritikk og gjør noe med det,ville jeg valgt dere fremfor ett som ikke gjøre det...

 

 

Hvorfor skal man ikke få lov til å dele sine erfaringer her?når jeg som er jente kan fortelle at det finnes forum for andre ting som restauranter,hotell osv, hvor folk forteller om sine opplevelser og erfaringer..er det ikke rett og rimelig at dette som et FORUM kan da brukes til å fortelle????????

 

cossie power: visst du hadde vært tef og det står en søt liten jente der med sin egen bil,som du også har pratet en del med siden cosworth86 kom..hadde ikke du spurt denne jenta om hun kunne gjort deg en tjenste,bare for å bli ferdig med enda en bil og slippe mye stress og mas, å spurt om hun kunne hentet barna dine?når du ser at det denne jenta sikkert hadde sagt ja og bare vært hyggelig mot deg?Og da visst du hadde spurt, kunne du har ringt i barnehagen og sagt at ei jente kommer å henter de,så cossie power ja det går ann for en fremmed å hente barna dine,visst du har sagt ifra...

Greit jenta kanskje var en fremmed,men tef kan du ærlig si her at du synes hun som var der så kjempe farlig ut og ville gjort barna dine noe?

 

Man er forskjellige,og skjønner visst du ikke ville spurt hun jenta om å hente barna dine,men visst det var faren din som bor 1 m fra vekstedet kunne jo tatt å hentet barna dine når du så at tiden begynte å bli litt knapp? Det cosworth86 prøver å si er at han skjønner du måtte hente barna dine,men at når man ser at det ikke er lang tid igjen at man da har andre løsninger får å få hentet disse barna..Eller si irfa på forhånd........

Edited by cosworthjente85
Link to comment
Share on other sites

Støtter TEF/Fredrik helt og fullt i å ikke la noen andre hente barna mine i barnehagen, ville aldri gjort det selv.........skjønner ikke at noen kan mene dette seriøst engang......Videre er 1.Mai en fridag som betyr mye for veldig mange........

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthjente85
Støtter TEF/Fredrik helt og fullt i å ikke la noen andre hente barna mine i barnehagen, ville aldri gjort det selv.........skjønner ikke at noen kan mene dette seriøst engang......Videre er 1.Mai en fridag som betyr mye for veldig mange........

 

Jeg skriver at jeg skjønner visst han ikke ville gjort det... greit kanskje cosworth86 kom med et dumt forslag,men han skrev også han andre mekanikeren...Eller at det finnes andre muligheter...

Tror du har misforstått litt,er ikke snakk om at fredrik skulle gjør noe med denne bilen på 1.mai,men fredagen etter hvor det er vanlig arbeidsdag...

Edited by cosworthjente85
Link to comment
Share on other sites

Guest ProBoTecH

De fleste er vel med på at han ville hente sin egen unge i barnehagen.. Helt forståelig det.. Men det jeg lurer på om det er mye sannhet i det innlegget på gatebil forumet, om at han driver å ringer til bekjente foreldre osv av en tidligere kunde ? Og at han har brukt 1,5 år på en motor å fortalt hele tiden at han hadde bare litt igjen ?? Uansett om man har tatt på seg for mye arbeid eller ei så er de fleste meget talmodig såfremst en får ærlige svar og oppdateringer på hva som skjer..

Har enda ikke svart noe om den saken verken her eller der..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...