Jump to content

(Motoren drukner i bensin etter overhaling)


Guest cosworth2wd89

Recommended Posts

Guest cosworth2wd89

har trimmet å overhalt motoren min i vinter og nå går ikke bilen orntlig... det som er gjort er ny chip,turbo,map,ic,grønndyser+++ men når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende? har prøvd å montere original chip men ble ikke bedre...har skjøtet på kablene til dysene for å legge om elnettet men tror ikke dette er grunnen..hva tror dere!

Edited by and
Kun ordet Hjelp! Er ikke en dekkende overskrift. Overskriften endret.
Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89
huska vanntempratur sensor??

 

ja den er tilkoblet..kan dette skje hvis den er gåen?

Link to comment
Share on other sites

ja,den vanntempsensorn er en bra plass å starte feilsøk.

 

-min gikk fett som f... sota sykt på tomgang,da var det denne rakkern som var feilen.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89

har holdt på i hele dag med bilen og det jeg finner ut er at det kun er 2 ern som får altfor mye bensin... har aldri vært borti dette å begynner å bli ganske fortvilt...noen som kan hjelpe?

Link to comment
Share on other sites

Kanskje flere kan hjelpe deg hvis du bruker en litt mere informativ overskrift!

Ja her er man inne på noe.

En god overskrift helper godt på svarresponsen. Selv tar jeg et høyt og langt stavsprang over alt av tråder med feks overskriften HJELP! og Haster! når jeg besøker andre nettforum.

 

Mon tro om det blir noe hjelp til trådstarter når jeg nå redigerer overskriften?

Link to comment
Share on other sites

når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende?

 

Sjekk at du ikke har bytta om kontakten på ei av dysene med kontakten til tomgangskontrolleren.

Link to comment
Share on other sites

har trimmet å overhalt motoren min i vinter og nå går ikke bilen orntlig... det som er gjort er ny chip,turbo,map,ic,grønndyser+++ men når vi skal starte bilen drukner den i bensin.. renner ut av eksosen har fått bensin i oljen også... noen som har vært borti noe lignende? har prøvd å montere original chip men ble ikke bedre...har skjøtet på kablene til dysene for å legge om elnettet men tror ikke dette er grunnen..hva tror dere!

 

Løysa tå slangen frå plenum te BTR å sjå om da kjem ut bensin.

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89
Sjekk at du ikke har bytta om kontakten på ei av dysene med kontakten til tomgangskontrolleren.

 

var dette som var problemet.. den ene dysekontakten var byttet så den nye var svart å tomgangsregulatorkontakten er lik de andre dysekontaktene! takker for hjelpen!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...