Jump to content

2 forsøk..endeli bremset ferdi


turboole

Recommended Posts

Vel,siden det var lite av erfaringer å hente hær tok jeg saken i egene hender,etter litt rådføring med en kompis fant vi ut at dette måtte testes ut,selv etter mange mørke spådommer.Sveisa blokka å monterte sammen sakene igjen.Etter mange tunge stunder vart dette resultatet.

Vinneristreetklassenasplelundhst-08.jpg

 

 

Var jo litt arti da..

Edited by turboole
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vel,fikk ikke noe tall å skryte av da jeg tok dette som en ren test å stilte med vanlie dekk(spøøøøøøl).Vil ikke bruke gateslicksa før jeg får fiksa diffen.Men kan nevne i farta at jeg bremsa meg inn til seier mot en som kjørte 8.3,var oppi 147 km på det meste mene jeg å huske.

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89

du som var innom statoil på mo i rana på tur til bremsing?snakket litt med deg utenfor stasjonen men dette er vell en stund siden?

Link to comment
Share on other sites

Må slenge ut filmen du tok under kjøringen på dragen da :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Etter mange tunge stunder vart dette resultatet.

Vinneristreetklassenasplelundhst-08.jpg

Var jo litt arti da..

Sweet suksess. Kult. Grattis. :)

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

RS1000:takker å bokker, leve lenge på den :D

Bare hyggelig.

Nå er det bare å nyte reultatet og kjøregleden og innimellom forsøke om man kan klare å kjøre, gasse og IKKE smile samtidig. Det er nok ikke lett tenker jeg. :lol:

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89
Ja hei å takk for sist,ja det var vel i fjor før påske visst jeg ikke huske helt feil.Tia går fort.

 

sant det:) du tar kanskje turen nedover til våren for å kjøre på sommertreffet på ACR?tror ikke jeg har sett deg der enda..?

Link to comment
Share on other sites

Rs 1000:Hehe..faktisk det vanskeligste med hele opplegge.hehe

 

cos2wd89:Har vert dær men ikke så mye som jeg hadde ønsket,å uten bil hver gang.Håper på å få prøvd bilen dær en vakker dag,har bare som du sikkert skjønne hatt litt trøbbel med kjærra å inni h..masse å gjør hver gang.Men prøve hvert år.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nice film dette Jan Ole :D

håper du spinner like mye til neste år, så jeg får tatt deg på drag :P :D

 

Vi får vel ta turen nå til ARC til neste år nå som bilen du funker? :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Hehe, dritkult å se på. ENDELIG en annen som åsså slenger et kamera i bilen, å tenker på oss andre.

 

Ser jo definitivt ut som det funker greit nå ja. Ikke noe mer problemer siden heller?

 

 

PS: spiller jo ingen rolle siden du måtte bremse på slutten, men å spinne er ikke effektivt når det gjelder drag. Men det er jo moro, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Guest T-KING65

Lurer på noe her .

Er det denne versjonen av GT3076R du har ?

 

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...R_700382_12.htm

 

Bedre bilder her :

http://www.raceinfo.no/temp/tn_DSCN0688.JPG

 

Veldig mange i Norge kjører med en mindre versjon , med et annet komp hus ( TO4S HUS uten antisurge ) , og mindre komp hjul .

Edited by T-KING65
Link to comment
Share on other sites

Man glemmer da ikke slikt som dette:

http://www.mobeck.com/MT/CoswSierraGren.asp

 

Litt nedpå siden bremsepapirer Ringstad av en annen Cosw. med GT3076R, Vinge87:

http://www.mobeck.com/MT/Dynotest.asp

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Det va no bare en liten test,bare arti å spinne litt men ligger andre dekk å dempere klar.Forhåpentlivis får jeg forbedra tida litt.

Trones:Ja vi får se,skal i så fall gjøre mitt for at du får så mye motstand som mulig :D

 

351 RS:Ikke vert noe problemer enda.Har du gjort noe gearstanga di?

 

T-king:Ja er den.hvorfor velger mange den andre istede,tidligere spool?

 

var det motorhk i vinge 87 sin?

Edited by turboole
Link to comment
Share on other sites

Kan hente litt til på E85.Er uintressant men hadde vert arti å kjørt motorn i samme benk for å se..Syns det funker bra så vil bruke den som den er ei stund no.

 

Finnes det noe "regnestykke" på kor mye mer ein kan hente med E85 kontra 98 ?..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...