Guest 93Cossie Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Bestillte en 2wd fuelrail fra grahamgoode sammen med nye dyser, pumpe og bensintrykksregulator. Da de mente 4wd railen ville være vanskelig å modde til justerbar bensintrykksregulator.Men så fort at det var noe jeg mangla.. Hva er greia med den der "trompeten"? Må jeg ha et mellomstykke her for å få festa slangen?
LHD rs500 Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Hmm,virker nesten som om du har fått fuelrail til 4wd likevel vist det er fast innfesting til regulator.
2.8i TIC Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Fikk samma dritten av de jeg og.. Kan ikke skjønne vitsen med den.... Det jeg gjorde var å kappe av den ytterste konen og pussa vekk kantene og la opp nye 12mm slanger.. da gikk det..
grcossie Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Den er for å bruke org slangene, som har en hurtig kopling der. Ikke noe problem å bruke 4x4 rail heller
Åshøgda-raceway Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Er jo orginalt justerbar regulator på 4wd fuel rail er det det på escorten også?
JHS Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 er det det på escorten også?Nei, tenkte på Sierra 4wd rail jeg nå... Escorten sin er ikke justerbar
Guest 93Cossie Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Er escort jeg har ja, men da kunne de jo for f bare sendt meg en sierra 4wd rail da. Hvor mye trykk kan den holde forresten? Hadde jo vært best om en kunne bruke originaldeler, slipper en så mye juggel under panseret.Må vel fram med vinkelsliper da inntil videre..
Åshøgda-raceway Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 de mente vel at 4wd railen var vanskelig å modde om du skulle bruke uorginal fuelreg sikkert.
grcossie Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Jeg har Escort fuel rail, med ekstern regulator, følgte med adapter der den org står
Guest 93Cossie Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Har hørt det skal gå an å erstatte den originale med en regulerbar en, som passer i selve railen der den originale står. Noen som kjenner til dette?
grcossie Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Har hørt det skal gå an å erstatte den originale med en regulerbar en, som passer i selve railen der den originale står. Noen som kjenner til dette? Jepp, har en slik selv. Fse regulator fra Woodford, kommer med allt du trenger
JHS Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Jepp, har en slik selv. Fse regulator fra Woodford, kommer med allt du trengerHar du bilde av den? Link?
grcossie Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 http://cgi.ebay.co.uk/FSE-POWER-BOOST-VALV...id=p3286.c0.m14 Her er den, jeg kjøpte ogsp måler til å skru rett i den Her er samme type mont, jeg har lakket min svart matt, og skal ha den mont på gassvire braketten http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37111
Guest Dre Racing@ Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 når du skal montere BTR kan du bare sette den nye etter den originale i serie.så sant du skal ha høyere trykk da og ikke lavere
Guest 93Cossie Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 (edited) http://cgi.ebay.co.uk/FSE-POWER-BOOST-VALV...id=p3286.c0.m14 Her er den, jeg kjøpte ogsp måler til å skru rett i den Men denne vil da ikke passe i railen, der den originale står.. Vet det finnes slike løsninger til audi, og en kompis påsto han kunne skaffe slikt til cossie og. Skal legge ut info når jeg har fått undersøkt dette nærmere. Blir vel å koble den nye i serie som en midlertidig løsning. Edited June 18, 2008 by 93Cossie
grcossie Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Men denne vil da ikke passe i railen, der den originale står.. Vet det finnes slike løsninger til audi, og en kompis påsto han kunne skaffe slikt til cossie og. Skal legge ut info når jeg har fått undersøkt dette nærmere. Blir vel å koble den nye i serie som en midlertidig løsning. Visst du ser på bildet, så er det med adapter til å sette i railen
Guest 93Cossie Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Ja, skjønte det, men det jeg snakker om er å bytte ut original BTR med en justerbar en, som passser i samme montering.
Racing Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 Hei!Driver å monterer et slikt sett nå på escort cos.Det er ikke så vanskelig,du tar ut den orginale regulatoren,setter inn modfisert "regulator"(bare hull rett igjennom,denne er å få kjøpt)Jeg kapper vekk og blinder den orginale bensin inngangen,setter da skrukopling i enden isteden.Mye tryggere løsning med tanke på lekkasje. mvh.
Guest 93Cossie Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 Her er denne jeg tenker på, en DIREKTE erstatning. Fikk kjøpt den av en kompis som igjen hadde kjøpt fra KRB. Passa rett i. skal teste den i morgen.
armani Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 hva er galt med den orginale btr? den er jo justerbar og funker fjell. 2wd sierra cosworth
JHS Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 hva er galt med den orginale btr? den er jo justerbar og funker fjell.Alt er galt med den orginale, den er ikke justerbar på Escort.
Guest Jorgen_g_h Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Jeg Har kjøpt meg nuke performance fuel rail, å den er hel grom kan ta bilde av den i morgen.. koster 1500 svenske på pure-performance factory.. www.pure-pf.com
Guest 93Cossie Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Fikk montert den i dag sammen med grønndyser, ny pumpe og chip. Måtte file litt på låseringen og på selve regulatoren for å få den til å sitte, men derfra var det gull. Teste den litt i morra så får vi se om den holder..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now