Jump to content

Kobbertoppakninger på cologne v6


BR Racing V6

Recommended Posts

Jeg har blitt tilbydd kobbertoppakninger til 2.8 turbo motor jeg hadde før-.

 

ferdig laget og dyrt var det. det ble ganske fort konstantert at det oppstod trykk i kjølesystemet.

 

etter å ha sjekket det meste. ble toppa plukket av. og man så at det hadde gravet seg små kanaler i kobberet bort fra cyl kanten og inn i vannkanalen.

 

4000kr rett i dass. aldri mer kobberpakninger for MIN egen del.

 

så her for 2år sia. kjøpte jeg en sugetrimma 2.8 racing motor. der de har slitet å fått pakningen til å holde. ble det montert pianotråd. og kobberpakn.

 

gjekk og dårlig. vann kom inn i motor og da kroket det en råde.

 

selv med egen guffe rundt alle kanaler.

 

har rådført meg med firmaer runt om som driver med v6. Er sjelden det blir tilbudt kobberpakninger.

 

har man veldig flax,kan det holde en stund. på topfuel biler. er det nok noe helt annet som er grunn til de bruker det. og de motorene skrues opp ganske så ofte.

 

 

Jeg har ordna forsterka komposittpakninger for mangen år sia. Funker fint for på mine egne motorer. og om det kniper er pianotråd beste løsning.

 

 

Frofix

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Jeg har blitt tilbydd kobbertoppakninger til 2.8 turbo motor jeg hadde før-.

 

ferdig laget og dyrt var det. det ble ganske fort konstantert at det oppstod trykk i kjølesystemet.

 

etter å ha sjekket det meste. ble toppa plukket av. og man så at det hadde gravet seg små kanaler i kobberet bort fra cyl kanten og inn i vannkanalen.

 

4000kr rett i dass. aldri mer kobber.

 

så her for 2år sia. kjøpte jeg en sugetrimma 2.8 racing motor. der de har slitet å fått pakningen til å holde. ble det montert pianotråd. og kobberpakn.

 

gjekk og dårlig. vann kom inn i motor og da kroket det en råde.

 

selv med egen guffe rundt alle kanaler.

 

har rådført meg med firmaer runt om som driver med v6. og de fleste holder seg unna.

 

har man veldig flax,kan det holde en stund. på topfuel biler. er det nok noe helt annet som er grunn til de bruker det. og de motorene skrues opp ganske så ofte.

 

 

Jeg har nå fått tak på egen forsterka cologne 2.8-2.9 pakninger. og om det kniper er pianotråd beste løsning.

 

 

Frofix

 

Di pakningene du sitter inne med er vel di pakningene du har sittet inne med i flere år.

Først å fremst er det vel fordi du er redd for det var kobberpakninger tilsalgs her på forum.

Kjører selv med kobber å det funker som **** det.

En kompis kjøpte kobberpakning for 1 år siden til chevrolet 6.5 turbodiesel å det holder enda.

Rart du ikke fikk det til å holde på en litn 2.6?? Mye mere komp i disse,større flater. Til å med med pianotråd.... monteringsfeil?

Du har det med å prate dritt om alt annet en det du selger

Link to comment
Share on other sites

BRRacing : Kan du fortelle meg eksakt hvordan du monterte disse ?

 

BRRacing : Kan du fortelle meg eksakt hvordan du monterte disse ?

 

Og er ikke disse billigere en di du selger ?

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

Hvis man gløder opp pakningen og sprayer den på begge sider med et par tynne lag med kobberspray så fungerer kobberpakning helt fint.

Brukt det på endel motorer

 

Ketil

Triumph med BMW 4,0L motor

1968 LWB Cosworth V6 Transit

1972 Mini med 1275cc Motor

 

<a href="http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=51822&hl=" target="_blank">http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=51822&hl=</a>

Link to comment
Share on other sites

Hvis man gløder opp pakningen og sprayer den på begge sider med et par tynne lag med kobberspray så fungerer kobberpakning helt fint.

Brukt det på endel motorer

 

Ketil

 

Di kopper pakningene som selges her er ferdig glødd. . . . har jeg hørt :lol:

Edited by Emtec

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

Her har dere komplett fremgangsmåte, :

 

Copper Gasket Annealing Instructions:

 

NOTE: Be sure to have a tub of water at room temperature that is big enough to immerse the gasket all at once. This needs to be ready so that when the gasket reaches the desired temperature, it can be immersed immediately. Please read the complete instructions

prior to starting annealing process.

 

The purpose of annealing copper gaskets is to soften and temper the material so that it will seal well. If you have torn down your engine, and are re-using the copper gasket, you will have much better results if you take the time and effort to anneal it properly. Also, our gaskets are not annealed prior to shipping, and, although our copper is soft, sometimes it sets in storage either here or at suppliers and oxidizes, which hardens the copper. If the gasket appears to be oxidized (dull or darkened), we suggest you anneal it prior to initial installation.

Annealing process:

 

1. Use an oxygen/acetylene torch with a rosebud tip. Hang the gasket with a wire, keeping it away from any flammable surface to prevent burning yourself, your equipment or your shop. As evenly as possible, heat the gasket, using a figure eight pattern. Watch for the copper's changing colors: first stage, blue; second stage green; final stage, orange (which is molten). Heat it just to the orange stage. Making sure not to touch the hot metal (we suggest you use pliers or kitchen thongs) drop it in the water immediately. Attempt to have the flat surface of the gasket submerge all at once. Otherwise, the temper may vary. Your gasket is now annealed.

 

2. Prior to installation, the gasket needs to be cleaned. To clean the gasket, use a Scotch-Brite or an SOS pad. Scrub until gasket turns a pink color. Hang it back up and spray it off with brake cleaner, or you may also let it drip dry. It is now ready for sealer and installation.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Copper Gasket Installation Instructions

 

While copper is an excellent gasket material, it does require special attention to achieve a long lasting seal. For best results, follow the installation instructions detailed below.

 

1. Check the fit of the gasket. If any dimensions are out of tolerance, don’t hesitate to notify us. We at Copper Gaskets Unlimited urge our customers to help us maintain our high standards as to the fit and design of our product.

 

2. Make sure all the sealing surfaces are very clean and dry. Once you are ready to install your CGU gaskets, be careful to touch only the edges. An oily fingerprint on the sealing surface can cause gasket failure.

 

3. When the surfaces are properly prepared, apply gasket sealer to both sides of your gasket only. We recommend Permatex Ultra Gray3294 sealer or Copper coat . Wait ten minutes for the sealer to cure.

 

4. Assemble the engine following OEM specifications, again making sure not to compromise the seal with oil or grease of any kind. During assembly, pay special attention to the condition of the threads on all nuts, bolts and studs. Dirt, rust

or other contamination can cause torque specs to be reached before proper bolt stretching occurs. Torque the head bolts to the recommended setting and in the proper sequences. After assembly, allow the sealer to fully cure for 24 hours, then start the engine and allow it to reach operating temperature. Then shut it down and recheck the torque on all the fasteners. When everything has again cooled, check the torque for a third time.

 

5. After the first time out with your machine, recheck the torque to be sure nothing has settled and lessened the pressure on your CGU gasket.

 

Follow these instructions, and your CGU gasket should last as long as the engine.

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

Di pakningene du sitter inne med er vel di pakningene du har sittet inne med i flere år.

Først å fremst er det vel fordi du er redd for det var kobberpakninger tilsalgs her på forum.

Kjører selv med kobber å det funker som **** det.

En kompis kjøpte kobberpakning for 1 år siden til chevrolet 6.5 turbodiesel å det holder enda.

Rart du ikke fikk det til å holde på en litn 2.6?? Mye mere komp i disse,større flater. Til å med med pianotråd.... monteringsfeil?

Du har det med å prate dritt om alt annet en det du selger

 

Hei.ja jeg har egne pakninger jeg har ordna for mangen år siden. etter å ha gått igjennom flere alternativer. deriblant kobber.

 

Ingen tvil at du får det til å funke. eller at det kan være bra. vet og at det blir brukt på div motorer orginalt.

 

Jeg kjøpte den sugemotoren som det satt kobberpakninger på. Sarpsborg motorverksted som har bygget den.de fikk ingen ting til å holde. selv etter pianotråd +kobber.

 

hvordan de har montert vet ikke jeg. selfølgelig kan det oppstå mye annet som forårsaker at det ikke holder.

 

Hele innlegget var ment som min egen personlige mening om det.

 

 

Om du vil selge det så værrse god-.

 

Forumet er vel for å dele erfaringer og meninger. Jeg trenger ikke selge noen mine pakninger ,og er heller ikke målet med tråden.

 

Står jo forklart hvor mye man må sette seg inn i for å få kobber holdbart over lengre tid også. er ikke sikkert det er like enkelt for alle.

 

Frode

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Guest ProBoTecH
Hei.ja jeg har egne pakninger jeg har ordna for mangen år siden. etter å ha gått igjennom flere alternativer. deriblant kobber.

 

Ingen tvil at du får det til å funke. eller at det kan være bra. vet og at det blir brukt på div motorer orginalt.

 

Jeg kjøpte den sugemotoren som det satt kobberpakninger på. Sarpsborg motorverksted som har bygget den.de fikk ingen ting til å holde. selv etter pianotråd +kobber.

 

Frode

 

Om de ikke får det å holde med piano tråd og kobber vet de ikke hva de holder på med, eller er noe mekanisk galt med motoren..

Link to comment
Share on other sites

Heisan

Pr dags dato har vi 1 sett med dobbeltykkelse pakning og 3 sett med standard tykkelse.

Er ikke ute etter å tjene store penger på kobberpakninger,saken er den at jeg å brodern bestilte ilag til våre 2.9motorer.

Han fant en 2.9 24v komplet bil på blocket.se rimelig å har ikke bruk for sine lenger.

Han har nå bestilt 24v kobberpakninger så han skal bruke sammen med 2 turboer,lavkompstempel å div snacks

Selges ny pris 1000kr settet. billigere en orginalt.

Må ikke selges

Skal du få laget kobberpakning i Norge er det Kvernvik bruk som driver profesjonelt med dette. Ca 4000kr tar di pr sett

Har selv en Ford Consul coupe med 2.9,2 små turboer,megasquirtII v357,440cc dyser,Innovate bredbåndslambda og kobberpakninger,kjører 0.75 i laddetrykk uten noen form for tenningsbank. Går ganske bra......kan ikke ladde mere da jeg ikke har clutch til det,neppe lurt heller:)

Blir å kjøpe stempel fra Burton,org råder da jeg tror di holder til 350-400hk

Megasquirt er bygd til tfi tenninga å funker bra. Ingen triggerhjul osv,koble ms rett på org 2.9 fordeler å du har full kontroll over tenning hele veien.Anbefales. Billig å bra

Mvh Raymond Pettersen,Mosjøen

Link to comment
Share on other sites

Heisan

Pr dags dato har vi 1 sett med dobbeltykkelse pakning og 3 sett med standard tykkelse.

Er ikke ute etter å tjene store penger på kobberpakninger,saken er den at jeg å brodern bestilte ilag til våre 2.9motorer.

Han fant en 2.9 24v komplet bil på blocket.se rimelig å har ikke bruk for sine lenger.

Han har nå bestilt 24v kobberpakninger så han skal bruke sammen med 2 turboer,lavkompstempel å div snacks

Selges ny pris 1000kr settet. billigere en orginalt.

Må ikke selges

Skal du få laget kobberpakning i Norge er det Kvernvik bruk som driver profesjonelt med dette. Ca 4000kr tar di pr sett

Har selv en Ford Consul coupe med 2.9,2 små turboer,megasquirtII v357,440cc dyser,Innovate bredbåndslambda og kobberpakninger,kjører 0.75 i laddetrykk uten noen form for tenningsbank. Går ganske bra......kan ikke ladde mere da jeg ikke har clutch til det,neppe lurt heller:)

Blir å kjøpe stempel fra Burton,org råder da jeg tror di holder til 350-400hk

Megasquirt er bygd til tfi tenninga å funker bra. Ingen triggerhjul osv,koble ms rett på org 2.9 fordeler å du har full kontroll over tenning hele veien.Anbefales. Billig å bra

Mvh Raymond Pettersen,Mosjøen

Oppgrader rådeboltene dine også. Stor svakhet på alle Cologne V6.

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

Har selv en Ford Consul coupe med 2.9,2 små turboer,megasquirtII v357,440cc dyser,Innovate bredbåndslambda og kobberpakninger,kjører 0.75 i laddetrykk uten noen form for tenningsbank. Går ganske bra......kan ikke ladde mere da jeg ikke har clutch til det,neppe lurt heller:)

Blir å kjøpe stempel fra Burton,org råder da jeg tror di holder til 350-400hk

Megasquirt er bygd til tfi tenninga å funker bra. Ingen triggerhjul osv,koble ms rett på org 2.9 fordeler å du har full kontroll over tenning hele veien. Anbefales. Billig å bra

Mvh Raymond Pettersen, Mosjøen

OT.

Slikt som dette er kjekt å se ang disse grovt undervurderte motorene.

Imidlertid er kammen med over 270 grader ett irriterende og ofte oversett "problem", og den sier du ikke sier noe om.

Mildere kam vil gi deg lavere forbruk og etterhvert mer effekt og kan vel vurderes?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

OT.

Slikt som dette er kjekt å se ang disse grovt undervurderte motorene.

Imidlertid er kammen med over 270 grader ett irriterende og ofte oversett "problem", og den sier du ikke sier noe om.

Mildere kam vil gi deg lavere forbruk og etterhvert mer effekt og kan vel vurderes?

 

Heisan

Mildere kam hadde vel gjort susen men hvor får jeg tak i det?

Har bare funnet kvassere kammer....

Har prøvd å PM deg et par dager men innboksn din er full:)

Lurer på om du har innspill på broderns 24v,twinturbo,Megasquirt,blokk sendes til cylinderservice imorgen for borring til 94mm,avbalansering råde/veiv,Accralite stempel som må dreies av til ønsket komp.

Hvilken komp er mest gunstig på disse? 8:1?

Effekt 400+hk

Har lett etter info men nei:(

Grovt undervurdert.... tja:) Har god tro på at jeg skal få til noen meter svartspor når alt er på G

TAKK for innspill

Link to comment
Share on other sites

OT.

Slikt som dette er kjekt å se ang disse grovt undervurderte motorene.

Imidlertid er kammen med over 270 grader ett irriterende og ofte oversett "problem", og den sier du ikke sier noe om.

Mildere kam vil gi deg lavere forbruk og etterhvert mer effekt og kan vel vurderes?

 

Mulig motorene er undervurdert men ventilspillet er jo bare tragisk.

 

Nå KAN det hende jeg blingsa litt og blanda 24V og 12V?? :rolleyes:

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

Heisan

Mildere kam hadde vel gjort susen men hvor får jeg tak i det?

Har bare funnet kvassere kammer....

Har prøvd å PM deg et par dager men innboksn din er full:)

Lurer på om du har innspill på broderns 24v,twinturbo,Megasquirt,blokk sendes til cylinderservice imorgen for borring til 94mm,avbalansering råde/veiv,Accralite stempel som må dreies av til ønsket komp.

Hvilken komp er mest gunstig på disse? 8:1?

Effekt 400+hk

Har lett etter info men nei:(

Grovt undervurdert.... tja:) Har god tro på at jeg skal få til noen meter svartspor når alt er på G

TAKK for innspill

 

 

Er det 2.9 12v kammen det er snakk om her?

 

er den på 270grader? det hørtes meget rått ut isåfall. mente den kammen var like dau som 2.8efi kammen,

 

Har alldri hørt eller sett problem med org 2.9 kam på turbo.

 

 

 

ang 24v med datasprut. bør man ikke senke for lavt om man ønsker en bra respons motor. jeg bygget en boa bunndel med 8.0:1

 

for noen år siden. til en capri eier. han kjørte med std comp og E85 fra før.og fungerte bra. nå ville han ha 98oktan.

 

motoren ble innkjørt og fungerte fjell den. men en kommunikasjonkabel mellom sprut og data.var feil og det ble brent hull i et stempel på rulla.

 

Da dette gjekk på firmaets kappe. fikk han nye stempler. og da valgte han å gå opp til 9.0:1 for å hente igjen mere bunndrag.

 

 

Uansett er det flere måter å bygge på. bruker dere bittesmå turboer vil det evt ikke være så merkbart med lav comp.

 

en større singel turbo. kansje vil merke lag mye bedre.

 

har han litt peil med sveiseren. kan dere jo bygge sekvensiell twin turbo. lader i to steg. all eksos i en turbo fra bunn,og andre turboen åpner når førsten har nådd max ladetrykk.

 

kan bli litt køddete med mapping evt. men harn tid og stunder så finner man ut av det. :)

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Heisan

Mildere kam hadde vel gjort susen men hvor får jeg tak i det?

Har bare funnet kvassere kammer....

Har prøvd å PM deg et par dager men innboksn din er full:)

Lurer på om du har innspill på broderns 24v,twinturbo,Megasquirt,blokk sendes til cylinderservice imorgen for borring til 94mm,avbalansering råde/veiv,Accralite stempel som må dreies av til ønsket komp.

Hvilken komp er mest gunstig på disse? 8:1?

Effekt 400+hk

Har lett etter info men nei:(

Grovt undervurdert.... tja:) Har god tro på at jeg skal få til noen meter svartspor når alt er på G

TAKK for innspill

 

Hei.

Det er jeg helt enig i, og derfor har jeg sjekket opp. Kenneth her har sagt at han kan lage det vi vil: http://www.kmcams.com/

http://kmcams.com/product_info.php?manufac...products_id=246

De fleste som kjøper kammer vil jo trimme, og for å selge må man lage det kunden vil kjøpe, selv om det ikke er det rette.

2,9 med 150 hk har faktisk mildere kam enn 145 hk katalysatormotoren. ;)

E-mail adressen min står i signaturen.

Komp. er avhengig av hvilke turboer han skal kjøre, men for 400 hk og mindre enn 1,0 BAR ladetrykk, så virker 8,0:1 litt lavt.

Har du sjekket hva som sier om "The Minker car"? Hehe, med god grunn.

Bare hyggelig.

 

 

Er det 2.9 12v kammen det er snakk om her?

er den på 270grader? det hørtes meget rått ut isåfall. mente den kammen var like dau som 2.8efi kammen,

Har alldri hørt eller sett problem med org 2.9 kam på turbo.

Ja.

276 grader på 145 hk motoren og 150 hk og 2,4L har samme kammen som er 264 grader om jeg husker rett i farten.

Nei og akkurat det gjelder de fleste som turbolader sugemotorer, men hva har man forsøkt av turbospec kammer da?

Her kan man lære mye av å studere hva som selges av kammer til Fords CVH motor, XR3 vs RST.

http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/red...rCamFrames.html

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Det er jeg helt enig i, og derfor har jeg sjekket opp. Kenneth her har sagt at han kan lage det vi vil: http://www.kmcams.com/

http://kmcams.com/product_info.php?manufac...products_id=246

De fleste som kjøper kammer vil jo trimme, og for å selge må man lage det kunden vil kjøpe, selv om det ikke er det rette.

2,9 med 150 hk har faktisk mildere kam enn 145 hk katalysatormotoren. ;)

E-mail adressen min står i signaturen.

Komp. er avhengig av hvilke turboer han skal kjøre, men for 400 hk og mindre enn 1,0 BAR ladetrykk, så virker 8,0:1 litt lavt.

Har du sjekket hva som sier om "The Minker car"? Hehe, med god grunn.

Bare hyggelig.

 

 

Hei!

 

Kan du fortelle litt hva som sies om "The Minker Car"? Fant bare skryt :lol:

 

Ser "The minker car" kjører med 7.25:1 i komp. blir ikke denne enormt lat før den kommer med et smell?? :unsure:

Jeg ønsker jo å få respons fra 2000 - 2500 rpm og oppover.

 

Prosjektet er : BOA motor med Megasquirt , 2 x T25 Turbo , Balansert veiv & råder, ARP Råde bolter, Non Stretch Toppbolter, Kopper toppakninger, Accralite Turbo stempel, 6 x 450cc dyser , hva blir svakeste ledd her? Rådene ??

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Kan du fortelle litt hva som sies om "The Minker Car"? Fant bare skryt :lol:

 

Ser "The minker car" kjører med 7.25:1 i komp. blir ikke denne enormt lat før den kommer med et smell?? :unsure:

Jeg ønsker jo å få respons fra 2000 - 2500 rpm og oppover.

 

Prosjektet er : BOA motor med Megasquirt , 2 x T25 Turbo , Balansert veiv & råder, ARP Råde bolter, Non Stretch Toppbolter, Kopper toppakninger, Accralite Turbo stempel, 6 x 450cc dyser , hva blir svakeste ledd her? Rådene ??

Ja det gjorde du nok og det sier det meste.

Nei, absolutt ikke. Husker jeg rett i farten så lader den 0,25 BAR ved 1750 o/min eller noe slik og har maks moment på 2500 eller noe slikt. Rett og slett ett lokomotiv.

Det er når lav komp. kobineres med ville kammer og kjempeturbo at du får det resultatet du nevner. Minker kjører med 2 stk. Garrett T2.

Her er noe annet:

http://i25.tinypic.com/rmpw07.jpg

http://www.garaget.org/video/lymct0mlmiuz

Klin standard 2,9 motor med ca. 0,8 BAR ladetrykk pga datasprut. 7 sek. 201M og 146 km/t.

Til tross for alt for stor turbo så begynner det å lade ved 2500 o/min og fullt trykk oppnås ved 3500 o/min.

Clutch, svinghjul, svinghjulsbolter og råder er noe du bør sette fokus på.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

24 v har 195hk med 9.7:1 i komp. Hvor er di hk? gikk ikke imponerende

12v har 9:1 standard motor å kjører under 8sek 201m på 0.85bar;) Ikke mange som gjør det her inne på fmcn

Annen svenske som i nær fremtid fyrer i gang med standard 2.9 på e85 å 1.5 bar:) Håpet på ca 400hk

Men for all del 24v er vel best når det kommer til maks uttak.

2.9 12v er også bortimot gratis i anskaffelse

Begge med dn fenomenale MEGASQUIRT LOL

Edited by RaymondP
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...