Jump to content

Noen som har Erfaringer med protrim ?


Guest Andars

Recommended Posts

Hei. er det Noen som har Erfaringer med protrim ?

 

jeg skal få laget noen stempler til bilen min, men så fikk jeg bedskjed at jeg skulle sende inn stempler ,blokken toppen råde og pluss noen andre ting. Og di skulle også gjøre noen andre små ting for meg.

 

Men slik jeg har lest på nette så SKAL dem ha forskuddsbetaling. jeg er igrunnen skeptisk til hele forskuddsbetaling. Spesielt når dem sa det tok 6 uker fra den dagen dem fikk delene mine til det var ferdig.

 

Noen her som har erfaring med dem ?

Link to comment
Share on other sites

kjenner en som har bygd en omega oppå der. han høres ut som er veldig positiv til dem. men ingen persjonlig erfaring.. bare hørt:)

 

 

ok :)

 

men vet ikke hva som er normalt på noen customs stempler. er det vanlig det tar 6 uker ?

Link to comment
Share on other sites

jeg har litt erfaring med dem. jeg hadde bestillt ett oljefilter flytter kit fra dem. bestillingen kom relativt fort, og alt virket greit. men det var feil gjenger på den ene delen. greit nok, sånn kan skje. ringte dem, men slet med å få taki dem. men etter noen dager, så fikk jeg tak i dem. og de sa at jeg skulle sende det opp igjen, også skulle dem ordne det.

det er jo greit. men det gikk litt over en uke,og jeg ble ikke kontaktet. så jeg prøvde å ringe tilbake. men fikk ikke kontakt. det er nå 6-7 uker siden. og jeg har fortsatt ikke fått kontakt med dem. jeg har sendt mail, fax, ringt utallige ganger og lagt igjenn beskjed. på alle nr som er listet på nett siden. jeg har også sendt melding. det eneste jeg ikke har gjort er å dra dit selv. prosjektet mitt har stått lenge pga at jeg mangler deler. og jeg har tross alt betalt penger for noe jeg ikke har. jeg har nesten gitt opp. så kunde støtte er vel lik null.. :closedeyes:

-coupè ist
-bmw 525i
-cbr 600
x-sedan dohc

Link to comment
Share on other sites

ligger flere tråder rundtom på diverse forum ang. protrim, eg har personlig ingen erfaring med dei men har ein kamerat som har handlet litt der som og driver og forhandler div deler, blant annet til ein håndfull folk som ikkje har fått det dei har kjøpt hos protrim. han har og opplevd at dei er håplause og få kontakt med, og at fleire har bestilt ting og måttet betale på forskudd for så og vente lenge på ingenting mens protrim ved flere anledninger har kjøpt inn gromdeler til egne prosjekt. får inntrykk av at dette er folk som ikkje har kontroll på økonomien og har ein tendens til å bruke opp penger ei får for bestillinger fra kunder uten å levere. men så har vel slike saker og fleire sider..

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

har absolutt ingenting negativt å si om protrim. å saken til daniel som det vet en tabbe ble laget giga sytetråd om på veldig feil grunnlag er ordnet opp i få en meget god måte.

 

kompetansen til vidar er 110% eneste problemet er telefon. da magnus som administrerer har 1 jobb til som busssjåfør. og vidar å de kan rett å slett ikke ta telefonen hele dagen da de har mye å gjøre....

 

bruk protrim. 99% sjangse for at du blir dritfornøyd. den 1% sjangsen for tull finnes vel hos alle i bransjen?

 

grunnen til forskudsbetaling på custum deler er jo at plutselig bestemmer du deg for at du ikke vi ha de

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

handler deler fra protrim selv. kjenner magnus litt der. de er vanskelige å få tak i. men har alltid fått delene selv om det tar lang tid i forhold til andre.. men er meget fornøyd med pris og kvalitet :-) bare positivt om protrim fra meg iallefall

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...