Jump to content

Min bil!


Guest Sierra_Coupè87

Recommended Posts

Guest Sierra_Coupè87
Har et sett med fine felger av de første felgene du har bilde av, montert på bilen din.

Kan sikkert få de om du vil :P

 

 

Hehe, trenger vel ikke flere av dem, siden det settet jeg har er helt greie, men takk for tilbudet ;)

 

Noen tanker om sommerfelgene da?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierra_Coupè87

Okay, da vet jeg det :)

 

Fulgte med på en is jeg hadde før, og selger der sa at det var orginal felger, derfor jeg trodde det ..

Ja, RS'ene er tøffe dem :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vite RS felger på min sierra, her uten senter deksel da. Kan sette det på og legge ut et bilde vis du vil se hvordan det blir. Legger ut et bilde så kan du se hvordan det ser ut uten:)

 

 

DSC00734.jpg

Edited by cossy_boy
Link to comment
Share on other sites

Ja disse fundo felgene er stilige :D Jeg har kjøpt meg slike jeg også. Har ikke planer om å skifte dem ut med det første! De er laget hos Norsk Hydro. Men RS`felgene er også veldig stilige til sierra :)

Ford Sierra 2,0 CL 1987 :)

Ford Sierra 2.0L 1986 is-lookalike

Ford Sierra XR4i 1985

Ford Anglia 1959

Ford Mondeo 2013..

Tempo Corvette 1981 og 1967

Link to comment
Share on other sites

Orginale RS felger er etter min mening alltid ett godt valg til en gamel Ford med tilnærmet orginalt utseende ;)

Uansett hvilken type RS felger. Og ja, det finnes noen typer. Min mening er at de passer best med orginal farge. Fundo felger er det liksom ingen som vil ha lenger, jeg måtte selv kaste et komplett sett med Fundofelger sist uke pga ingen ville ha dem.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Sierra_Coupè87

cossy_boy:

 

Se der ja :) Ser jo hvordan det hadde blitt seende ut der.. Får gå i tenkeboksen litt..

 

SierraStian:

 

Er helt kurante felger det ja, gjør seg godt på en sierra (som vinterfelger vel og merke :P )

 

Truckdriver:

 

Er enig i det du sier :)

Måtte kaste et sett felger ja, da er det virkelig dårlig marked for de Fundo felgene da, hehe..

 

Men den IS-gummivingen, går det an og feste den forsvarlig uten og bruke skrur igjennom luka? Fikk tak i en sånn for 80kr, men vil helst ikke bruke skruer.. Tenkte på Tec-7 eventuelt?

Også et annet spørsmål ang. vingen.. Er det noe jeg kan gjøre med den for og "herde" den? Så det kan gå an og lakkere den? Noen som har gjort dette før?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierra_Coupè87

Nei, det går vel aller helst bra skulle jeg tro, men bilen jeg plukket den av på var den skrudd på hver side..

 

Men noen som vet om hva som kan gjøres med den vingen for og kunne lakkere den?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...