Jump to content

Rod Tarry 838 bhp 660 lb/ft


capri-rs

Recommended Posts

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

ser ikke helt hva et audi-bremsepapir har i denne tråden å gjøre, men likevel.

 

enda mer imponerende for Rod er jo at motoren hans er satt opp med alt dilldallet i benken, dynamo, servopumper og alt som hører til i en "daily driver" :D

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

ser ikke helt hva et audi-bremsepapir har i denne tråden å gjøre, men likevel.

 

enda mer imponerende for Rod er jo at motoren hans er satt opp med alt dilldallet i benken, dynamo, servopumper og alt som hører til i en "daily driver" :D

 

etter min mening sånn det bør gjøres..

Link to comment
Share on other sites

ser ikke helt hva et audi-bremsepapir har i denne tråden å gjøre, men likevel.

Det var for å vise hvor tragisk dårlig resultatet kan bli når man ikke vet hva man driver med og ukritisk kjøper SVÆRE GREIER. Selv med 2,2 L og haugevis med ventiler så produseres det en dreiemomentkurve som best kan beskrives som tragisk og elendig. Dette ødelegger alt og gir eieren plenti irritasjon og absolutt null kjøreglede. Motoren er selvfølgelig og typisk nok, tilsalgs. :lol: og derfor bør man forsøkte å unngå å følge samme oppskrift.

Dette er i sterk kontast til Rod Tarry /MA D motoren som har en virkelig flott kurve til tross for mye høyere trimmingsgrad. Slikt er godt gjort, veldig kjekt å se, men ikke noe man ser her til lands, dessverre.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Det var for å vise hvor tragisk dårlig resultatet kan bli når man ikke vet hva man driver med og ukritisk kjøper SVÆRE GREIER. Selv med 2,2 L og haugevis med ventiler så produseres det en dreiemomentkurve som best kan beskrives som tragisk og elendig. Dette ødelegger alt og gir eieren plenti irritasjon og absolutt null kjøreglede. Motoren er selvfølgelig og typisk nok, tilsalgs. :lol: og derfor bør man forsøkte å unngå å følge samme oppskrift.

Dette er i sterk kontast til Rod Tarry /MA D motoren som har en virkelig flott kurve til tross for mye høyere trimmingsgrad. Slikt er godt gjort, veldig kjekt å se, men ikke noe man ser her til lands, dessverre.

 

 

husk at både Rod og Mark har brukt sinnsvakt mye tid og penger på dette oppsettet her, bare kammene har det tatt seks år å utvikle. gud vet hvor mange turboer de har prøvd...

 

hadde vært rått å sett denne motoren i en skikkelig time-attack-bil med 4wd, godt feste og en rask sjåfør :D

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

husk at både Rod og Mark har brukt sinnsvakt mye tid og penger på dette oppsettet her, bare kammene har det tatt seks år å utvikle. gud vet hvor mange turboer de har prøvd...

PRESIS!

I sterk kontrast til ukritisk å trøkke i noen sinnsyke "900 hk kammer" og den største og "tøffeste" turboen man kom over.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

husk at både Rod og Mark har brukt sinnsvakt mye tid og penger på dette oppsettet her, bare kammene har det tatt seks år å utvikle. gud vet hvor mange turboer de har prøvd...

 

hadde vært rått å sett denne motoren i en skikkelig time-attack-bil med 4wd, godt feste og en rask sjåfør :D

 

 

veldig bra kurve berre og bøya seg i støvet:) sjønte ikkje ladetrykket heilt er det på 2,8bar??......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...